Søndagsprat!

Vi er på vei hjem fra bursdag hos nevøen, og stakk like godt innom Bébbe og Simone på tur hjem:
Vis vedlegget 17084
Den ene hadde nettopp våkna og den andre skulle snart sove, så det var ikke full fres på gulvet akkurat, men det var veldig koselig å møte noen fra forumet.♡ Rart hvordan man blir kjent med hverandre over nettet også.:)

Det var kjempekoselig med besøk! :-) Og ikke var det vanskelig å snakke sammen heller :-) utrolig hvor godt kjent man blir over nettet ja! Jenny er sååå søt! <3

Det var kjempekoselig med besøk! :-) Og ikke var det vanskelig å snakke sammen heller :-) utrolig hvor godt kjent man blir over nettet ja! Jenny er sååå søt! <3
Jonathan trodde det det kom til å kleint for han å bli med, i og med at han IKKE er på BV, men det gikk visst over all forventning.;) Viktig at praten flyter lett. Hadde ikke kommet på besøk hvis jeg følte at vi bodde på forskjellige planeter da. Høhø..:)
Ja, de er fine de 12.september-jentene våre.♡ Håper de får lekt seg mer sammen neste gang.:)

Jonathan trodde det det kom til å kleint for han å bli med, i og med at han IKKE er på BV, men det gikk visst over all forventning.;) Viktig at praten flyter lett. Hadde ikke kommet på besøk hvis jeg følte at vi bodde på forskjellige planeter da. Høhø..:)
Ja, de er fine de 12.september-jentene våre.♡ Håper de får lekt seg mer sammen neste gang.:)
Så koselig at dere har fått møte hverandre :D
Ser ut som et hyggelig møte!!

Vi er på vei hjem fra bursdag hos nevøen, og stakk like godt innom Bébbe og Simone på tur hjem:
Vis vedlegget 17084
Den ene hadde nettopp våkna og den andre skulle snart sove, så det var ikke full fres på gulvet akkurat, men det var veldig koselig å møte noen fra forumet.♡ Rart hvordan man blir kjent med hverandre over nettet også.:)

oj så koselig :D hehe barna ser litt skeptiske ut ja :P men er nok pga trettheten :P :) søte da!
har dere møtes før eller? :)

Da var minstemann i seng!
Sliten etter en innholdsrik helg tipper jeg.
T sin fetter er her enda og de leker oppe på rommet. Han blir nok hentet snart.
:D

oj så koselig :D hehe barna ser litt skeptiske ut ja :P men er nok pga trettheten :P :) søte da!
har dere møtes før eller? :)
Nei, dette var det første møtet. Bor bare 1.5 time unna hverandre, så vi har mulighet til et treff i ny og ne.:)
Hehe.. Ja, de trøttisene. Satser på en litt bedre connection neste gang! ;)

Så koselig at dere har fått møte hverandre :D
Ser ut som et hyggelig møte!!
Ja, det var veldig hyggelig.:) Ble bare en snarvisitt denne gangen da, men Jenny rakk å like alle de nye lekene rundt seg iallfall. Forandring fryder tydeligvis. :)

Nei, dette var det første møtet. Bor bare 1.5 time unna hverandre, så vi har mulighet til et treff i ny og ne.:)
Hehe.. Ja, de trøttisene. Satser på en litt bedre connection neste gang! ;)

høres jo koselig ut :) dere burde absolutt møtes oftere hvis dere syns det gikk bra da :P ;)
Og jo mer barna vokser, jo bedre er det for lekinga sammen å :D

Det var kjempekoselig med besøk! :) Og ikke var det vanskelig å snakke sammen heller :) utrolig hvor godt kjent man blir over nettet ja! Jenny er sååå søt! <3

Så koselig at dere har møtt hverandre:-)

Hehe..vi hadde ikke tid å bekymre oss i dag, og det var egentlig fint :-) sambo ble jo helt oppslukt i bebisene! Han har ikke vært med når vi har truffet jevnaldrende før. Simone var nok grumpy fordi hun var sulten også. (Dårlige foreldre som ikke skjønte det). Hun åt middag rett før dere kom, og når dere var vekk så fant vi ut at vi kunne prøve litt frukt. Hun ville ha mer, så da ble det jammen ei heil skive før hun var fornøyd. Nå har hun spist grøt og sambo er gått ned for å gi hun flaske og legge hun.
Håper også de får lekt mer neste gang :-)

Liana koser seg med frossen leke ;):D

1370193503431.jpg1370193527156.jpg
*sender fra mobil*

Vi har vært på Norsk Folkemuseum på Bygdøy i dag.. (10 minutters kjøring herfra)
Var litt regn,men alltid koselig der...
Storebror fikk løpt og lekt en del. Ridd på hest og kjerre.. Populært.. Mina sov litt,og var glad hele dagen <3
Nå er jeg trøtt,så blir ikke sent kveld her i dag :)

Vi har vært på Norsk Folkemuseum på Bygdøy i dag.. (10 minutters kjøring herfra)
Var litt regn,men alltid koselig der...
Storebror fikk løpt og lekt en del. Ridd på hest og kjerre.. Populært.. Mina sov litt,og var glad hele dagen <3
Nå er jeg trøtt,så blir ikke sent kveld her i dag :)
Det er så godt å legge seg tidlig innimellom! =)

Hvordan er det med deg? Er du frisk?

Det er så godt å legge seg tidlig innimellom! =)

Hvordan er det med deg? Er du frisk?

Ja,det er godt.. Men,våkner vel snart litt kjenner jeg meg selv rett :P
Jo takk,er myyye bedre... :)
Eneste minuset med antibiotika er magen ....
Men,er kun noen dager hehe..
Hvordan har dere det i dag ? :)

Ja,det er godt.. Men,våkner vel snart litt kjenner jeg meg selv rett :p
Jo takk,er myyye bedre... :)
Eneste minuset med antibiotika er magen ....
Men,er kun noen dager hehe..
Hvordan har dere det i dag ? :)
Ja, men bra om det tar knekken på sykdom!
Alt er bra her =)
Vi har hatt nevøen min på besøk hele helgen. Han er like gammel som storebror her
De har kranglet og lekt :p
De er veldig trygge på hverandre da, går i bhg sammen og har vokst opp tett! Men de krangler deretter :D

Ja, men bra om det tar knekken på sykdom!
Alt er bra her =)
Vi har hatt nevøen min på besøk hele helgen. Han er like gammel som storebror her
De har kranglet og lekt :p
De er veldig trygge på hverandre da, går i bhg sammen og har vokst opp tett! Men de krangler deretter :D

Åh så hyggelig da. Supert med familie som er jevngamle :)
Koselig med en lekekamerat,selvom de går i samme b.hage :)

Back
Topp