Søndagsprat!

haha, huff, ikke så lett da :p ;) o_O Kanskje du kan la han leke med den mens han er på badet? Sånn for å gjøre den mindre skummel, og så forsøke å gjøre det til en lek? Hermine har lekt med potta si hver dag, men nå som det har vært bæsj i den tok jeg ut selve pottedelen, den som kan tømmes, så hun ikke slikker på den :eek: :p ;)
Hun MÅ imidlertid få noe å leke med mens hun sitter der, ellers klatrer hun av :p Reklameavis er poppis ;)

Ja, eller, han er ikke redd potta, sånn sett. Men klarer ikke å sitte på den. Han strekker ut hele kroppen. Samme når jeg prøver å sette han på doring.
Holder han selvsagt godt, har prøvd å stå bak han og foran han, ha han oppå dolokket, latt han leke med dusjforhenget eller andre spennende ting :p

Ja, eller, han er ikke redd potta, sånn sett. Men klarer ikke å sitte på den. Han strekker ut hele kroppen. Samme når jeg prøver å sette han på doring.
Holder han selvsagt godt, har prøvd å stå bak han og foran han, ha han oppå dolokket, latt han leke med dusjforhenget eller andre spennende ting :p

Jeg bare setter henne ned, som når jeg skal sette henne ned på gulvet, og hun setter seg ned :P Sitter sånn henslengt, lent bakover på ryggstøtten med en arm over kanten og dingler med beina :cool: :rolleyes:

Jeg bare setter henne ned, som når jeg skal sette henne ned på gulvet, og hun setter seg ned :p Sitter sånn henslengt, lent bakover på ryggstøtten med en arm over kanten og dingler med beina :cool: :rolleyes:
Ikka kjangs her :p

Jeg er med på trondheimstreff jeg altså!
Men kanskje litt ambisiøst med dagstur. Da måtte vi funnet overnatting. Men jeg kjenner noen som kjenner noen vi kunne sovet hos :p
Eskil og jeg, altså, tror ikke hun tar inn mange :p

Ikka kjangs her :p

kanskje han klarer å finne utav det selv, de klatrer jo rundt overalt :P
Hermine har begynt å klatre inn i dusjen, når vi er på badet, og HYYYYLER når jeg tar henne ut derifra o_O Tror hun vil bade, HELE tiden! ;)

Jeg er med på trondheimstreff jeg altså!
Men kanskje litt ambisiøst med dagstur. Da måtte vi funnet overnatting. Men jeg kjenner noen som kjenner noen vi kunne sovet hos :p
Eskil og jeg, altså, tror ikke hun tar inn mange :p

nåh, kjenner du ingen med SVÆRT hus så vi alle kunne bodd der??? :P ;)

Hehe.. Tar jo ikke mange timene å kjøre herifra, så det går an. Og jeg har sommerferie om 17dager, så DA har jeg iallfall mulighet!
Skulle tatt meg en rånetur til Isfjorden når du var oppafor sist vett..
Det kan vi få til igjen og da :D

Oioi! Trondheimstreff hadde vært artig! :-) Jeg jobber i rica så kan kanskje klare å forhandle billige hotellrom for oss.

Når jeg tenker meg om har de flyttet til leilighet, så det spørs om vi to får plass :eek:

hmh...vi får booke oss et hotell å innta mannsterk! ...eller, kvinne- og babysterk! :P

Oioi! Trondheimstreff hadde vært artig! :) Jeg jobber i rica så kan kanskje klare å forhandle billige hotellrom for oss.
Serr?
HAr de store rom så deler vi gjerne vi altså.
Kaos med flere babyer på ett rom, kanskje! :p

oh, jaja! Klart! Hvordan kommer vi oss dit da? :P Blir en laaang bilferd langs med norskekysten!
Langs kysten? Er'u gærn? Det tar nok en evighet.:) Tror de som kjører til/fra nord kjører om Sverige, men det tar nok uansett rundt 12timer.:) Vi bor 3 timers kjøring fra Tr.heim, så kommer du deg dit så ses vi nok der.:)

Serr?
HAr de store rom så deler vi gjerne vi altså.
Kaos med flere babyer på ett rom, kanskje! :p

Hehe..kunne blitt lite søvn men alt går ;-p vi får bare finne noen tidspunkt som passer så kan jeg sjekke. Det kan være mye pågang om sommeren og spesielt om det skjer noe i byen, og da er det ikke alltid lett å få billige rom, men med litt research så skal det være mulig :-)

Back
Topp