Søndagsprat!

´YEY!
Jeg vant gavekort på et av klesmerkene på Guttelus!!!! :D

Hehe..kunne blitt lite søvn men alt går ;-p vi får bare finne noen tidspunkt som passer så kan jeg sjekke. Det kan være mye pågang om sommeren og spesielt om det skjer noe i byen, og da er det ikke alltid lett å få billige rom, men med litt research så skal det være mulig :)
Det må jo sjekkes ut da!
Er det kanskje lettere utenom helg?
Vet ikke når det passer best for de det er aktuelt for heller..

Det må jo sjekkes ut da!
Er det kanskje lettere utenom helg?
Vet ikke når det passer best for de det er aktuelt for heller..

Det er ofte billigere hotellrom i helgene pga i helgene er målgruppa som oftest familier og ferierende. Businessfolk er nødt til å ha rom uansett og betaler det de må så prisene settes opp i ukene. Om det er få rom igjen så settes prisene også opp. Slu bransje det her ;-p men ingenting er umulig :-)

Haha.. Yahoo!! Har du rica-bonus og kjører på med suite til hele gjengen? Gøygøy..;)

Hihi..det hadde vært noe, men tviler på at vi får en suite på nidelven ;-(

Det er ofte billigere hotellrom i helgene pga i helgene er målgruppa som oftest familier og ferierende. Businessfolk er nødt til å ha rom uansett og betaler det de må så prisene settes opp i ukene. Om det er få rom igjen så settes prisene også opp. Slu bransje det her ;-p men ingenting er umulig :)
Aha! :D
Sikkert lettere å få til å komme en helg da ;) Uansett
Selvom det er ferietider.
Er det lettest for deg å sjekke priser ut fra en gitt dato, eller er det lettest om du hadde funnet et tidspunkt eller to med gode priser?
Ja jeg er seriøst i gang med å planlegge jeg!

Langs kysten? Er'u gærn? Det tar nok en evighet.:) Tror de som kjører til/fra nord kjører om Sverige, men det tar nok uansett rundt 12timer.:) Vi bor 3 timers kjøring fra Tr.heim, så kommer du deg dit så ses vi nok der.:)

i alle dager er det du bor??? Trodde det var på Vestlandet jeg :P

Aha! :D
Sikkert lettere å få til å komme en helg da ;) Uansett
Selvom det er ferietider.
Er det lettest for deg å sjekke priser ut fra en gitt dato, eller er det lettest om du hadde funnet et tidspunkt eller to med gode priser?
Ja jeg er seriøst i gang med å planlegge jeg!

Det er nok enklest om vi finner et par datoer for da kan hotellet se om de har masse ledig eller fullt de dagene. Kanskje vi skulle oppretta sånn skravleside som ikke alle kan se hva vi planlegger da? Hvordan gjør vi det?

Det er nok enklest om vi finner et par datoer for da kan hotellet se om de har masse ledig eller fullt de dagene. Kanskje vi skulle oppretta sånn skravleside som ikke alle kan se hva vi planlegger da? Hvordan gjør vi det?
Jeg kan høre med admin!

Da har jeg bakt kake til en bursdag i morgen, katastrofe....den ble brent på toppen..

Dooo eeeeet! :)

Jeg nei? I e romsdaling i..;)
Bor for tiden 30min utafor Molde i ei pittelita bygd.

...er bare geografien min som suger da...for jeg var sikker på at Molde lå på Vestlandet :P :eek: ...er kanskje Haugesund jeg tenker på da :P

Back
Topp