Søndagsprat!

hvis det har skjedd meg, så har jeg skjert vekk toppen eller det som er brent, og snudd kaken på hodet når jeg skal legge glasur :p hvis det er en rundt form eller noe da ;)


Det hadde sikkert vært lurt ja hehe, det var en firkantet kake, tok vekk det som var brent, men man ser at det er mitt verk.
Glasuren er også et kapittel for seg selv...
 
Guri son jentene mine har skravla:p;):D:cool: idag har det regnet av og på hele dagen:oops: så vi har kun vært ute halvannen time idag. Vi har hatt besøk av ett vennepar og fadderungen min:rolleyes: slenger med ett par bilder som er tatt i helga:D
Vis vedlegget 17147
Vis vedlegget 17148
Emmeth som bader i oppvaskkummen:p sørens flisene våre detter ned hele tia:confused: ikke så stabilt da en veier over en kg, så skal få pappa til og sette de ordentlig på, huseier greier tydeligvis ikke det. Andre gangen de har detti ned:(
Ett bilde av snuppene
Vis vedlegget 17150


Herlig:)
 
nei ikke sant :p :) funker om man bruker glasur eller krem osv :D så blir kaken plutselig noe helt annet :p :D

Ja, og har gjort det med verdens beste også. La bare den brente underst, tok selvsagt av den brente marengsen først. Og gikk fint de verre om det er pai eller såbt, da får man liksom ikke gjort så mye med det. Eller boller, prøvd det også:cool:;):p
 
Da er det et faktum, kaka er en katastrofe...skal ta bilde av den i morgen..
 
ja det tenker jeg meg :p ikke noe godt det, og hvertfall ikke når babyer skvetter :eek: og ja, farlig er det jo :(

Mhm, så huseier får ikke prøve seg på det igjen, nei;):D
 
Det hadde sikkert vært lurt ja hehe, det var en firkantet kake, tok vekk det som var brent, men man ser at det er mitt verk.
Glasuren er også et kapittel for seg selv...

jeg pleier å snu langpannekaker også på hode hvis de skal ha glasur ;) egentlig de kakene som kan "stå" på hode lissom.. er det i brødform og toppen er "rund", så blir det mer vanskelig kansje :p

hehe ikke noe god bakedag idag eller? :p viktigste er jo smaken da :)
 
Ja, og har gjort det med verdens beste også. La bare den brente underst, tok selvsagt av den brente marengsen først. Og gikk fint de verre om det er pai eller såbt, da får man liksom ikke gjort så mye med det. Eller boller, prøvd det også:cool:;):p

hehe ja noen ting kan man gjøre det med, og andre ikke :( ikke så mye man får gjort da.. heheh.. derfor er det greit å bake noe som man kan bruke litt triks på :p
 
8 sider med skravling i dag - well done :D
God natt damer!!
 
8 sider med skravling i dag - well done :D
God natt damer!!

God natt! :D jeg har en krangel med meg sjøl om jeg skal gjøre ting klart, og gå å legge meg, eller drøye det litt til :p hahaha
 
God natt! :D jeg har en krangel med meg sjøl om jeg skal gjøre ting klart, og gå å legge meg, eller drøye det litt til :p hahaha
hehe. ikke noe å krangle om her - rett i seng.
Lillebror har allerede spist en gang siden han la seg :p
 
Det hadde sikkert vært lurt ja hehe, det var en firkantet kake, tok vekk det som var brent, men man ser at det er mitt verk.
Glasuren er også et kapittel for seg selv...

Glasur lager jeg som oftest med bremykt. Blir fin og god og jobbe med:)
 
God natt! :D jeg har en krangel med meg sjøl om jeg skal gjøre ting klart, og gå å legge meg, eller drøye det litt til :p hahaha

Nattinatt;) slepp tight and dont let the bedbuggs bite:p
 
Back
Topp