Søndagsprat!

Får prøve å ta vekk det på toppen

Det hadde jeg gjort! :D :p
DU må vise oss flotte steder i bartebyen om det blir treff du da :D

Ja, det er mange fine plasser for shopping og spising:-)

snålt å IKKE skulle pumpe på kvelden altså! o_O men DEILIG å bare se på tv og lage litt mme da :D det tok jo bare 2 minutter, ikke 30+ koking av utstyr! :p

snålt å IKKE skulle pumpe på kvelden altså! o_O men DEILIG å bare se på tv og lage litt mme da :D det tok jo bare 2 minutter, ikke 30+ koking av utstyr! :p
MÅ være en helt ny verden for deg :D

Guri son jentene mine har skravla:p;):D:cool: idag har det regnet av og på hele dagen:oops: så vi har kun vært ute halvannen time idag. Vi har hatt besøk av ett vennepar og fadderungen min:rolleyes: slenger med ett par bilder som er tatt i helga:D
1370203911816.jpg
1370203925288.jpg
Emmeth som bader i oppvaskkummen:p sørens flisene våre detter ned hele tia:confused: ikke så stabilt da en veier over en kg, så skal få pappa til og sette de ordentlig på, huseier greier tydeligvis ikke det. Andre gangen de har detti ned:(
Ett bilde av snuppene
1370204096503.jpg

Det er sant det. Vi også lærte om slikt ;-) jeg er fra vestlandet. Men jeg vet ufattelig lite om nord-norge for eksempel ;-)

haha jeg er fra telemark, og vet lite om dette fylke til og med :eek: :P

Guri son jentene mine har skravla:p;):D:cool: idag har det regnet av og på hele dagen:oops: så vi har kun vært ute halvannen time idag. Vi har hatt besøk av ett vennepar og fadderungen min:rolleyes: slenger med ett par bilder som er tatt i helga:D
Vis vedlegget 17147
Vis vedlegget 17148
Emmeth som bader i oppvaskkummen:p sørens flisene våre detter ned hele tia:confused: ikke så stabilt da en veier over en kg, så skal få pappa til og sette de ordentlig på, huseier greier tydeligvis ikke det. Andre gangen de har detti ned:(
Ett bilde av snuppene
Vis vedlegget 17150

hahaha, så ut som at oppvaskkummen passer PERFEKT til badings da :D ;)
Nå har jeg kutta pumpinga, siste pump i går! Snålt men deilig ;)

Vis vedlegget 17147
Vis vedlegget 17148
Ett bilde av snuppene
Vis vedlegget 17150
Så fint å bade i kummen :D

Jeg vet ikke, skorpa er ganske hard, men det skal være glasur oppå da, det dekker jo ujevnhetene skulle man tro..

hvis det har skjedd meg, så har jeg skjert vekk toppen eller det som er brent, og snudd kaken på hodet når jeg skal legge glasur :P hvis det er en rundt form eller noe da ;)

Vis vedlegget 17147
Vis vedlegget 17148
Ett bilde av snuppene
Vis vedlegget 17150

så nyyyyydelig :D bare elsker de øynene! <3 :D

Hørtes ikke så bra ut med fliser som detter ned nei :P får håpe det kommer i orden! :)

hahaha, så ut som at oppvaskkummen passer PERFEKT til badings da :D ;)
Nå har jeg kutta pumpinga, siste pump i går! Snålt men deilig ;)

Ja, han synes det er sååå stas og føler jeg har god kontroll når han sitter høyere enn i badekaret, da slipper jeg og stå krokbøyd:p;):cool: flott syn kan du tenke deg:p Næ, har du slutta og stengt meieriet?:) Du kan sannelig gi deg selv en stor klem og klapp på skuldern, for du har jaggu meg vært flink og holdt ut:D:D:D:D kjenner igjen følelsen;) plutselig fikk du så mye mer ledig tid til andre ting enn koking og vask av pumpe:cool:

så nyyyyydelig :D bare elsker de øynene! <3 :D

Hørtes ikke så bra ut med fliser som detter ned nei :P får håpe det kommer i orden! :)

Takk:rolleyes:
Nei, livsfarlig er det og skvetter jo omtrent i taket for smeller sånn når de detter ned:eek::oops:

hvis det har skjedd meg, så har jeg skjert vekk toppen eller det som er brent, og snudd kaken på hodet når jeg skal legge glasur :P hvis det er en rundt form eller noe da ;)

Pleier jeg også og gjøre;) ingen som ser det uansett:);):D

Back
Topp