PP6 - CD1
Ja da var vi her allerede. Hadde kramper i går, var trøtt, sulten og fikk bittelitt rosa på papiret. Så da jeg fikk denne tempdroppen i dag så ante det meg, og gikk på do før jeg skrev noe på forumet og der ja, TR var allerede kommet for fullt. Forventet den ikke før i morgen, men likegreit etter alle de testene jeg tok.
Vis vedlegget 384165
Er fortsatt ikke kjempepositiv til denne PP, men det kommer nok. Vi må mest sannsynlig legge arbeidet her hos svigers, tror EL blir dagen vi drar
Lurer på hva svigers hadde syntes om det, barnebarn laget hos dem
De vet forresten at vi prøver nå, ble ikke noen big deal utav det, var ganske naturlig, så de hadde sikkert sett for seg at vi gjorde det. Vi har jo vært sammen i over 6 år nå, snart gift i 2, så det er vel en sånn ting folk forventer hvis de vet at man ønsker barn. Regner med det blir spørsmål fra resten av slekta når vi ser dem i helga, tenker jeg bare svarer ærlig.
Årgh, krampene tar seg opp nå. Er ikke helt sånn som forrige gang, men er likevel ikke vant til kramper, så er litt ubehagelig.
Det er vel ikke noe mer å skrive om nå, oppdaterer sikkert når det nærmer seg EL igjen da, og siden det er meg så er det nok ikke lenge til!