Såå klar for å bli mamma!

PP4 - CD16 - 3DPO?

Nå går jeg over til å bruke den endelige morgentempen, siden det fortsatt bare er den som gir mening :p
Vis vedlegget 382308
Etter jeg la inn den i dag sier FF at jeg er 3DPO. Er vel mer enig i det enn at jeg hadde vært 5DPO :joyful:

I går kjente jeg fortsatt lignende det jeg trodde kunne være ELsmerter, syns jeg kjenner litt nå også. Utfloden har gått over til å bli creamy. Var også trøtt hele dagen og litt dårlig i magen om morgenen. Er uansett altfor tidlig til å egentlig kjenne noe, så får bare vente :happy:

I dag skal jeg i bursdag. De begynner ganske tidlig, men vil helst ikke drikke så mye av obvious reasons. Samtidig så tenker jeg at jeg bør få kose meg før jeg vet noe sikkert, skal jo gå fint før det er noen morkake. Følte jo meg skyldig for at jeg drakk i DPOland forrige syklus, men så skjedde det jo ikke, og da følte jeg meg bare dum :hilarious: Jeg er sikkert ikke den eneste som kjenner på sånt!
Du er nok ikke den eneste som tenker på sånt nei :happy: jeg tenker på det. Men da jeg og mannen hadde barnefri og date-night i går, så drakk jeg 2 øl til maten selv om jeg var 7 dpo i går. Tenker det er lov å leve litt normalt selv om man er prøver :happy: Håper du koste deg i bursdag!

Du er nok ikke den eneste som tenker på sånt nei :happy: jeg tenker på det. Men da jeg og mannen hadde barnefri og date-night i går, så drakk jeg 2 øl til maten selv om jeg var 7 dpo i går. Tenker det er lov å leve litt normalt selv om man er prøver :happy: Håper du koste deg i bursdag!
Takk! Det var kjempekjekt! :D Drakk 5 enheter mellom ca. 16 og 02:30, så det var strukket såpass ut over tid at jeg ikke ble påvirket :hilarious:

Selv om vi ikke la oss før 4, våknet jeg fortsatt til samme tid og fikk akkurat samme temp som i går! :wideyed: Det forventa jeg ikke, men kult :D
Screenshot_20220529-111541_FF App.jpg

PP4 - C18 - 5DPO
I dag steg tempen enda mer :woot: Håper jeg egentlig er 6DPO når jeg vanligvis har en dipp, for da kan det jo kanskje bety noe :nailbiting:
Screenshot_20220530-105135_FF App.jpg
Ellers fortsatt kremet utflod, litt emosjonell og i dag tidlig våknet jeg med rekordmange hvite kviser! :eek:
Jeg gjorde den vanlige hudpleien min i går, og da hadde såvidt noen på haken, men nå er det maange flere, pluss på pannen, nesen og begge kinn.
Dette kan da ikke bare være pga. at jeg har tatt meg på ansiktet eller pga. skittent putetrekk, for dette var ekstremt. :wideyed:
Nå håper jeg at det er noe hormonelt på gang, og at det lover bra. Har gjort litt mer hudpleie nå og bytter på sengen, så ser vi om det hjelper.
Er også veldig spent på tempen i morgen, når jeg definitivt er minst 6DPO!

Googlet det, er nok whiteheads, og:
1653929481363.png
La oss håpe det er noe på gang da :smiley-angelic001

Last edited:
PP4 - CD19 - 6DPO
Tempen droppet litt i dag, så det virker som det er den vanlige 6DPO dippen for meg. :meh:
Håndmalte en sånn overlay som FF har i VIP modus, for jeg gidder ikke betale for det, men syns det er fascinerende å se :hilarious:
20220531_214820.jpg

Jeg har fortsatt en million hvite kviser og kremet utflod. Var dårlig i magen tidligere, var også det på 2DPO.
De siste dagene har jeg også kjent litt forskjellig i magen, kanskje ikke helt murringer, men ville heller beskrive det som en liten sprellende fisk eller et lite søkk i magen som når du kjører over en stor hump. Kan jo godt være luft da :hilarious: Fikk også strekk i livmor etter et nys! :wideyed:
I går og i dag vil jeg si jeg har hatt litt cravings, for jeg har hatt lyst på spesifike ting, og jeg er vanligvis en sånn som ikke vet hva jeg vil ha. I tillegg er jeg ikke så flink til å spise for jeg er ikke veldig sulten av meg, men nå i kveld har jeg slukt i meg mat.
Har også vært trøtt og sliten, men tror nok det er mest fordi det er tidlig i uka :p

Det var vel alt, tenkte jeg bare burde skrive ned alt mulig, sånn just in case. Skriver en del i IKM-gruppen min, men burde jo skrive ned her også, så det er lettere å se tilbake på :joyful: Jeg har litt tro denne PPen, men selv hele 9 dager før IKM så kan det jo være TR på vei likevel. Progesteron kan jo også gjøre mye rart med kroppen :wacky:

PP4 - CD21 - 8DPO

Skal vi se, ikke så mye å rapportere om i dag, men i går var det litt, så vi kan begynne der.
Tempen har gått opp igjen og så langt holdt seg der, så la oss håpe det blir trifasisk :D
Screenshot_20220602-093535_FF App.jpg
I går var jeg litt emosjonell, trøtt og sliten. Hadde en god del cravings! Kvisene roet seg en del. Også forandret utfloden seg mer mot sticky.
I dag har jeg vært litt dårlig i magen, tørrere utflod enn i går men tror det fortsatt er sticky, også ganske trøtt, sovnet på sofaen i to timer.
Ellers så har disse milde følelsene rundt livmor fortsatt, syns jeg kjente mer på høyre side i går, men i dag på venstre. Fikk også strekk da jeg nøs isted, men det skjer ikke hver gang jeg nyser. Så er så usikkert at jeg ikke gidder å putte det i appen, men nevner det nå her :p

Vet ikke hvor mye håp jeg har, så langt er det ikke nok til at jeg vil teste på lørdag før fest. Men vil jo gjerne at det klaffer nå :smiley-angelic001

PP4 - CD21 - 8DPO

Skal vi se, ikke så mye å rapportere om i dag, men i går var det litt, så vi kan begynne der.
Tempen har gått opp igjen og så langt holdt seg der, så la oss håpe det blir trifasisk :D
Vis vedlegget 382525
I går var jeg litt emosjonell, trøtt og sliten. Hadde en god del cravings! Kvisene roet seg en del. Også forandret utfloden seg mer mot sticky.
I dag har jeg vært litt dårlig i magen, tørrere utflod enn i går men tror det fortsatt er sticky, også ganske trøtt, sovnet på sofaen i to timer.
Ellers så har disse milde følelsene rundt livmor fortsatt, syns jeg kjente mer på høyre side i går, men i dag på venstre. Fikk også strekk da jeg nøs isted, men det skjer ikke hver gang jeg nyser. Så er så usikkert at jeg ikke gidder å putte det i appen, men nevner det nå her :p

Vet ikke hvor mye håp jeg har, så langt er det ikke nok til at jeg vil teste på lørdag før fest. Men vil jo gjerne at det klaffer nå :smiley-angelic001
Av en eller annen grunn har jeg veldig tro på deg og denne charten denne måneden :D Ville absolutt testet før festen på lørdag! Du kan jo fakrisk være 12 dpo på lørdag :smiley-bounce022

Av en eller annen grunn har jeg veldig tro på deg og denne charten denne måneden :D Ville absolutt testet før festen på lørdag! Du kan jo fakrisk være 12 dpo på lørdag :smiley-bounce022
Tempen er omtrent like høy i dag også, så er fornøyd med det :happy: Men er jo eegentlig umulig å si noe basert på tempen før IKM :bag:
Murrer mer i dag, merket det en del i natt, og kjenner det mer nå. Er også så sliten og umotivert i dag at jeg begynte å grine og fikk ta meg ekstra langhelg :smiley-ashamed004 Har i tillegg et snev av hodepine, noe jeg aldri får :wideyed: Dette er litt spennende, men vet ikke om jeg tør å teste i morgen ass :hilarious:

Tempen er omtrent like høy i dag også, så er fornøyd med det :happy: Men er jo eegentlig umulig å si noe basert på tempen før IKM :bag:
Murrer mer i dag, merket det en del i natt, og kjenner det mer nå. Er også så sliten og umotivert i dag at jeg begynte å grine og fikk ta meg ekstra langhelg :smiley-ashamed004 Har i tillegg et snev av hodepine, noe jeg aldri får :wideyed: Dette er litt spennende, men vet ikke om jeg tør å teste i morgen ass :hilarious:
Mye symptomer da egentlig :D Blir spennende! Ville absolutt testet hvis jeg var deg, men vet du er av den mer restriktive typen på testing her inne ;)

Mye symptomer da egentlig :D Blir spennende! Ville absolutt testet hvis jeg var deg, men vet du er av den mer restriktive typen på testing her inne ;)
Ja, i tillegg så var vi på butikken tidligere, og jeg luktet bakverk et godt stykke unna og bare måtte ha - da jeg kom hjem for å spise dem ble jeg bare kvalm :wacky: Var allerede litt småkvalm fra før, men er bedre nå :shy: Lagde en tråd for å spørre om hvor tidlig folk har fått strek påde testene jeg har, og det virker som det er sjangs, så kanskje jeg skal prøve just in case. Må kanskje late som jeg drikker Jäger Cola eller noe i morgen da :hilarious:

Ja, i tillegg så var vi på butikken tidligere, og jeg luktet bakverk et godt stykke unna og bare måtte ha - da jeg kom hjem for å spise dem ble jeg bare kvalm :wacky: Var allerede litt småkvalm fra før, men er bedre nå :shy: Lagde en tråd for å spørre om hvor tidlig folk har fått strek påde testene jeg har, og det virker som det er sjangs, så kanskje jeg skal prøve just in case. Må kanskje late som jeg drikker Jäger Cola eller noe i morgen da :hilarious:
Ingenting er jo bedre enn å drikke alkoholfritt pga en liten spire, så krysser fingrene for det scenarioet :D

PP4 - CD23 - 10DPO

Fikk den høyeste tempen jeg har hatt, men likevel var testen blenda :smiley-ashamed004
Screenshot_20220604-111433_FF App.jpg
20220604_111010.jpg
Så da drikker jeg med god samvittighet i kveld, også får vi se på IKM :joyful:

PP4 - CD25 - 12 DPO

Stor tempdropp, som ikke lover bra, men den droppet jo bare ned til det 'vanlige' nivået, så det kan vel være litt håp likevel. Men forbereder meg også på at TR kan komme snart.
Screenshot_20220606-113825_FF App.jpg
Er lite symptomer for tiden, som er rart når jeg hadde så mye tidligere. Pleier jo få flere nærmere IKM, og med denne tempkurven.. Det har vært veldig annerledes denne syklusen!
Jeg har vært emosjonell, kvalm (men jeg var jo fyllesyk i går), litt luft i magen, trøtt og sliten.. bittelitt kramper, men ikke mye.
Har ikke fått utflod i trusa på flere dager nå, er ikke sulten, ingen kviser.. Ja, denne syklusen er rett og slett annerledes.
Greit med litt spenning i hverdagen ;)

PP4 - CD27 - 14DPO
Ja, da skal jeg egentlig være på slutten av syklusen, men siden jeg hadde 29 dager forrige PP, er jeg forberedt på at jeg kan gå lenger.
Det tror jeg at jeg gjør, for jeg har jo ikke fått tempdropp ennå. Hvis ikke jeg får den i morgen, kanskje jeg skal teste ;)
Screenshot_20220608-113257_FF App.jpg
Siden sist har jeg fått de vondeste krampene jeg kan huske :wideyed: Jeg får vanligvis ikke vondt, dette var sånn at jeg satt og lagde lyder i går, og måtte legge noe varmt oppå. Begynner jo å lure, men hvis jeg er gravid, hadde jo det vært dritskummelt :nailbiting:
Ellers så har jeg fått flere hvite kviser igjen, trøtt og sliten, dårlig i magen og tørr utflod.
Har vært litt rar denne syklusen, og jeg håper at det lover bra! :smiley-angelic001

PP4 - CD29 - 16 DPO

Kan begynne med at jeg fikk negativ test i går:
20220609_131708.jpg
Men tempen har forvirret meg igjen, som ved EL. I går var den lavere da jeg våknet, men i dag høyere. Så nå har jeg to versjoner med høyere og lavere, som hver for seg ser ok ut, bortsett fra at så langt i prøvingen har jeg aldri gått så langt uten stort tempdropp.
Screenshot_20220610-122337_My Calendar.jpgScreenshot_20220610-122357_FF App.jpg
I går var jeg ganske irritert, på grunn av andre faktorer også da. Hadde også fortsatt litt kviser og tørr utflod. Har ennå vonde kramper, og tror faktisk jeg kan kjenne dem helt nedi livmorhalsen, så lurte på om den åpnet seg. Synd jeg ikke rekker den :wacky:
Det føles ikke sånn veldig at TR er på vei, så nå begynner jeg virkelig å lure. Jeg fikk én syklus på 31 dager etter 3. dose av koronavaksinen, men vet jo ikke om jeg hadde EL like tidlig som nå. Kroppen, kan du bare slutte å tulle nå og gi meg et ordentlig svar på hva som skjer? :wtf:

PP4 - CD29 - 16 DPO

Kan begynne med at jeg fikk negativ test i går:
Vis vedlegget 382832
Men tempen har forvirret meg igjen, som ved EL. I går var den lavere da jeg våknet, men i dag høyere. Så nå har jeg to versjoner med høyere og lavere, som hver for seg ser ok ut, bortsett fra at så langt i prøvingen har jeg aldri gått så langt uten stort tempdropp.
Vis vedlegget 382830Vis vedlegget 382831
I går var jeg ganske irritert, på grunn av andre faktorer også da. Hadde også fortsatt litt kviser og tørr utflod. Har ennå vonde kramper, og tror faktisk jeg kan kjenne dem helt nedi livmorhalsen, så lurte på om den åpnet seg. Synd jeg ikke rekker den :wacky:
Det føles ikke sånn veldig at TR er på vei, så nå begynner jeg virkelig å lure. Jeg fikk én syklus på 31 dager etter 3. dose av koronavaksinen, men vet jo ikke om jeg hadde EL like tidlig som nå. Kroppen, kan du bare slutte å tulle nå og gi meg et ordentlig svar på hva som skjer? :wtf:
Dette er spennende! Nå må du dra på meny og kjøpe noen ordentlig tester! :hilarious: :D Make sure er mye bedre og mer sensitiv enn rfsu -det tror jeg de fleste kan være enig i. Heier veldig og har skikkelig troa nå:love7

Dette er spennende! Nå må du dra på meny og kjøpe noen ordentlig tester! :hilarious: :D Make sure er mye bedre og mer sensitiv enn rfsu -det tror jeg de fleste kan være enig i. Heier veldig og har skikkelig troa nå:love7
Glad jeg er kvitt RFSU nå, og har nå kjøpt en pakke Make Sure :joyful: En god del har sagt de ser noe på den RFSU testen, men jeg og mannen (som suger på å se streker da) ser ikke en dritt :hilarious: Så jeg har egentlig ikke troa, men hvis ikke jeg får tempdropp i morgen... burde jeg vel kanskje teste på nytt? :smiley-ashamed004 Men veldig søt du som heier! :love2

Back
Topp