24+0
Ny uke igjen! Appene sier at baby er 29-34 cm og 650-800 g, like stor som en præriehund, grytevotter eller en kålrot
Str varierer ofte en del i dem, og jeg tror Libero sin faktisk ligger ei uke foran - vet jo også heller ikke om de mener starten, midt i eller slutten av uka
Var på vekstkontroll på torsdag, da ble baby estimert til 744 g, og lå på 87% persentil
Fikk ikke vite sånne tall på OUL, men hun hadde vokst jevnt (73%?) siden da. Legen tror hun blir lang, så hun tar definitivt etter far!
Alt så veldig bra ut, men vi tar en ny kontroll 28+5 for å sjekke om hun ligger på samme kurve da. Blir veldig spennende det her, jeg som er bitteliten som ser ut til å få en stor baby
Jeg veier nøyaktig like mye som forrige uke, og er usikker på om magen er blitt større. Siden jeg la på meg en del til forrige uke er jeg egentlig bare fornøyd med at jeg klarte å opprettholde det
Har ganske god appetitt, så godt som ingen kvalme nå. Målte forresten puppene mine igjen ila. uka, for jeg hadde en anelse, er gått opp enda en cup
Baby er veldig aktiv, de to siste nettene såpass at jeg ikke har fått sove
Har hatt en del vondt i rygg og bekken, så tror nok jeg bør komme meg til fysio / kiropraktor, ihvertfall for en sjekk, i tilfelle jeg sliter mer enn jeg "bør"
Mandag står glukosetesten for tur, er veldig spent. Skal inn til legen ila. ventetiden, men skal også til jordmor senere på dagen. Onsdag får jeg hjemmebesøk av en jordmor, for å vite mer om et tilbud de har for ekstra hjemmebesøk og oppfølging. Syns jo det virker som et bra tilbud, så vi tar gjerne imot hvis de vil tilby oss det
Ellers så har jeg kjøpt et antrekk til, og bestilt diverse pleieprodukter siden det var salg på et nettapotek
Skulle egentlig vente litt til med å kjøpe mer, for jeg vet vi kommer til å få babygaver til jul. Tenker også å hente babypakker neste mnd!
Nå går jo tiden veldig fort, plutselig er jeg i 3. trimester, og da må vi få det vi mangler på plass, i tillegg til å se på det her med permisjon og penger