Såå klar for å bli mamma - igjen!

B2 - PP1 - CD15 - 1/2 DPO

Hadde ELslim CD12 og 13, på CD14 kom det sticky langt utpå dagen, men så litt til eggehvite på kvelden. Så er usikker på om EL kan ha vært i går, vil håpe på forgårs, så vi har bedre sjanse mtp aksjene, og at syklusen er lik som de to forrige. Men tror jeg skal ha i bakhodet at IKM kan forskyves med en dag. Da blir det ikke test før evt. den 25.01., med mindre det kommer noen sterke symptomer. Med datteren min spydde jeg jo allerede 9DPO :wideyed:
Du er flink som klarer å vente helt til 25. januar… det er jo en evighet til :wacky:
Krysser fingrene for symptomer på graviditet og positiv test før 25. jan :happy:

Spennende å følge deg :D :hello2
Du er flink som klarer å vente helt til 25. januar… det er jo en evighet til :wacky:
Krysser fingrene for symptomer på graviditet og positiv test før 25. jan :happy:
Takk! :D Jeg er egentlig en ganske utålmodig person, men akkurat det her med testing.. :hilarious: Jeg har utrolig dårlig streksyn, gidder ikke myse på tester. Er jo heller ikke særlig god sjanse for positiv før sånn 10 DPO, så jeg har aldri testet tidligere enn det. Også syns jeg det er kjipere å teste negativt, miste håp også vente på TR, spesielt siden jeg har litt lenger lutealfase (sist prøving 16, nå 15). Husker fra sist så var folk så spente på mine vegne, men jeg sto på mitt og testet sent :laughing002 I tillegg er det jo bra økonomisk å ikke sløse tester! :hilarious: Har skaffet meg 5 Babyplan tidlig, 10 Babyplan vanlig strimler og 2 ClearBlue digital, så jeg har jo en del på lager. Så i en annen tråd at de vanlige testene jeg har er en dårlig batch, så svidde av en i går bare for å sjekke at den ikke ga falsk positiv, det gjorde den heldigvis ikke :p Men nå som jeg vet det, om jeg får strek senere, får jeg ta flere tester på samme urin for å være sikker. Må innrømme det var litt gøy å ta en test igjen, så jeg håper jeg får god grunn til det snart :angelic:

Back
Topp