Venter også i spenning på test i dag 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det språket skyter virkelig fart nå, det merker vi og. Det er så gøy når det kommer nye ord man ikke visste at de kunne!B2 - PP2 - CD11
Nå bikker det midnatt straks, så da får vi si dagen etter daTiden har flydd siden sist. TR varte i 6 dager. Ble veldig fornøyd med menstrusene fra Libresse, så bestilte meg et par til, må bare få hentet dem på posten
Jeg har gjort alt fyfy for gravide, spist salami, entrecôte som var rosa inni, gorgonzola, drukket øl og fortsatt å bruke hudpleie med retinoider
Vet ikke om jeg håper så mye på at det snart er slutt på det
Fredag kom det masse vannete slim, og i går (altså lørdag) begynte det å komme masse eggehviteslim. La inn de første aksjene nettopp
B1 - 22 mnd
Hun lille har bikket 22 mnd siden sist, kan jo slenge inn en oppdatering om henne også. Denne uka har hun hatt ørebetennelse, hun har aldri vært så syk før, stakkarsHun som ikke alltid dupper lenger har sovet ekstremt mye, oppi sånn 5-6 timer på dagtid
Så klart oppå oss, helst meg, og beveger vi oss såvidt blir det sutring. Så det har ikke vært noen lette dager. Likevel tar hun både sykdom og medisin som en tøffing, sånn har hun alltid vært
Nå begynner virkelig 2-årsdagen å nærme seg, har egentlig begynt å tenke på henne som 2 allerede. Ser i innlegget fra 1 mnd siden at jeg skrev at hun kunne 150 ord, nå kan hun faen meg ca 250!
Det er helt utrolig hvordan hun bare gjentar masse av det vi sier. Hun husker navnet på nesten alle barna og ansatte på bhgavdelingen hennes, og den er stor!
I tillegg har hun begynt å synge, hun klarer å huske noen ord av sanger. Jeg klarer seff å tyde dem, andre kanskje ikke, men det kommer seg fort
Sykt at så mye forandrer seg på kun 1 mnd, selv så "gammel" som hun er blitt
![]()
Ja! Bare nå de siste minuttene her kom det "hørte du?" (musikk fra leken hennes), "bannbil", "finne bilde deg" (elsker å se på seg selv), og når hun tar på noe som viser digitale tall sier hun "trettisju"Det språket skyter virkelig fart nå, det merker vi og. Det er så gøy når det kommer nye ord man ikke visste at de kunne!
Det blir spennende å se denne ppen , jeg ser vi ligger helt likt i løypa denne måneden , jeg og er cd11 i dag![]()
Hehe ja, de siste 3 syklusene har vært 28 dager, så det er ganske nice å kunne stole på kroppenSå kjekt å ikke ha så lang syklus, da slipper man vente så lenge
Fant masse utvikling på denne alderen! Skjer noe nytt hver måned..![]()
Hahaha, døøøør av det du skriver om egg og fitta!!B2 - PP2 - CD14 - 0 DPO
Har hatt så sykt mye ELslim siden sist, det så ut som jeg skilte egg med fitta miDet kom en del på papiret da jeg tørket meg på do etter jeg stod opp, men etter det har det tørket opp, så EL har nok vært. Kanskje i natt / i dag tidlig? Sier det er ELdagen i dag for sikkerhets skyld
Vi har klart å få til god sex helt naturlig begge de forrige dagene med masse slim, så sier meg fornøyd for denne PPenJeg var jo litt stressa over om vi klarte å time aksjelegging flere ganger uten at det føltes ut som pliktsex. Heldigvis trengte vi ikke engang snakke om det, og jeg var kåt, hehe
Så da har jeg håp for denne mnd, men ingen forventninger. Har jo lyst til å bli gravid, men akkurat nå tenker jeg ikke engang på testing osv. Det blir mitt vanlige utgangspunkt: teste hvis TR er 1 dag sen, eller hvis jeg spyr
Så får vi håpe at tiden går fort frem til IKM (den 20.02.)
Vi var på en privatvisning i går, har lagt inn bud! Får den nok ikke, vi har ikke råd til mye over prisant, og det er 30-40 interessertePrøver å ikke stresse så mye om å skaffe bolig, men er ikke så lett i dette markedet nå. Uansett, om jeg skulle bli gravid denne PPen, er ikke termin før rundt Halloween, så har jo fortsatt god tid til å få tak i noe. Leter fortsatt i området vårt så vi potensielt slipper å bytte bhg (med én gang), men vi får se etterhvert.
Det var alt for nå, håper jeg kommer tilbake snart med noe spennende å meldeMen det går nok lett ei uke før det kommer noen symptomer
![]()
Jammen seriøst!! Når det fuckings henger eggehvite mellom meg og doHahaha, døøøør av det du skriver om egg og fitta!!Det var dagens.. men ja kan jo faktisk se sånn ut
![]()
Du MÅ bare blir gravid denne mndJammen seriøst!! Når det fuckings henger eggehvite mellom meg og doDet var helt ekstremt, tror jeg aldri har hatt så mye før! Har opplevd at det har hengt littegrann ut, spesielt når jeg har gjort nr 2, men det her var whole ass eggehviter
Håper det lover bra for denne PPen, at det gir et ekstra godt miljø for svømmerne! I tillegg til at jeg føler vi fikk timet bra og lagt nok aksjer
![]()
Det er god sjanse, tenker jeg!Du MÅ bare blir gravid denne mndGleder meg så mye til du skal teste nå..
Omg heei!Wow! Så gøyLykke til med babylaging nr 2
stå på
![]()