Såå klar for å bli mamma - igjen!

B2 - PP1 - CD28 - 14/15 DPO
1000007604.jpg

Det ble negativ, dessverre. Jaja, forventet jo ikke at det skulle skje så fort, men håpte jo litt :happy: Beklager for at jeg ikke skrev her før, men ville ta det på slutten av dagen, spesielt siden det var negativt. Etter testen tok jeg meg en dusj mens jeg blastet musikk, så gjorde jeg hudpleie, og plutselig drev jeg og sminket meg, som jeg ikke har gjort siden november :woot: Føltes veldig bra! Viktig å ta vare på seg selv, spesielt under prøving og mensen!

Jeg har ikke hatt så mange symptomer i DPO-land, men har hatt sykt mange kviser, kvalme av og på (spydde nesten en gang), sult og cravings.
Følte meg litt dum når jeg tenkte på at tenk hvis jeg ikke er gravid, men jeg vet jo det ikke er så logisk å tenke :smiley-ashamed004 Symptomer skjer uansett.

Dagen i dag har vært ganske travel. Etter jeg hentet datteren min i bhg dro vi til foreldrene mine, spiste middag der. Mannen møtte oss der, også dro vi på våre første to visninger :woot: Overraskende nok fikk vi ikke så god vibe av den første leiligheten som jeg egentlig var gira på og som var mest aktuell. Den andre var finere, og alle tre likte den! Den var ikke perfekt den heller da. Men vi fikk høre at selger hadde takket nei til privatbud flere 100k over prisantydning :nailbiting: Men vet dere hva, etter å ha tenkt over det i en times tid så bestemte vi oss for å by prisantydning bare på gøy :hilarious: Bare for å få erfaringen med budrunde. Ble selvfølgelig utbydd med én gang :laughing014 Ble noen pluss i voksenpoeng i dag ja :laughing002

Så dro jeg på standupforestilling alene. Var ganske bra, gøy å le masse! Fint å få litt alenetid også. Kjøpte meg mcdonald's på vei hjem, prøvde sour cream & onion burger, den var sykt god, ville ha en til! Så nå spiser jeg Pringles istedet :hilarious: Deilig å være hjemme før 23 også, de få gangene jeg går ut pleier det å bli ganske sent. Nå har jeg tid til å slappe av før jeg skal legge meg, det er ganske viktig for meg etter å ha gjort masse ute.
Da skal jeg sende ut dette innlegget til den fine heiagjengen som har ventet :love7 Håper at jeg våkner til TR i morgen, og gjøre oss klar til en ny PP. Kjenner jeg blir litt småstressa av å tenke på å time sex, og det skal vi jo egentlig ikke, så får prøve å legge det fra meg. Snakkes snart! :greet025

B2 - PP2 - CD1

Kan stole på at TR kommer når hun skal, hun var der rett ved første tørk på do da jeg stod opp :hilarious: Begynte veldig rolig, men tok seg opp da jeg skulle hente i bhg, og nå er det en god del. Når jeg skal legge meg tenker jeg å prøve en ny menstruse jeg bestilte fra Libresse. "Lite", som visstnok skal holde det samme som ett bind/tampong. Det kommer lite blod om natten, så det funker sikkert. Bestilte også en "Middels" som er som 3 bind, den blir nok fin å bruke på dagtid i morgen, spørs om den holder hele dagen da. Jeg har bare én menstruse fra før, fra Normal, men jeg bruker den mest om natten, under siste dagen eller som backup under annen beskyttelse. Føles liksom så rart å bare skulle blø rett i en truse, selv om du kan kjenne at det er som et innebygget bind i dem :smiley-ashamed004 Libresse sine føles veldig fine og glatte ut i stoffet, og 2XS er ganske tettsittende på meg :love017 Hos Normal har jeg bare sett S, det blir akkurat litt for stort, egentlig. Men hvis Libresse funker bra, bestiller jeg gjerne flere. Er masse salg på dem nå :D

Jeg har heldigvis "no hard feelings" mot å ikke være gravid. Føles ut som vanlig, alle månedene før vi begynte å prøve. Og nå kan jeg fortsette å bruke retinoider og spise spekemat :joyful: Slipper også å skjule for svigermor at jeg er gravid, hun kommer i morgen og bor her i helga :hilarious:
Forresten, leilighetene vi så på i går gikk for hhv 320k og 810k over prisantydning, det var den sistnevnte vi bydde på :dead:
Det ble lagt ut en ny leilighet nå nettopp, den er bare 56 kvm, men søt, så vi tenkte vi går på visning uansett siden vi har mulighet :p

Hoppet rett inn i IKM-gruppen for uke 8, så dere finner meg nok der imens. Har også sendt forespørsel om å bli med i skjult gruppe igjen.
Oppdaterer her igjen når det blir mer action :happy:

Last edited:
B2 - PP2 - CD11
Nå bikker det midnatt straks, så da får vi si dagen etter da :hilarious: Tiden har flydd siden sist. TR varte i 6 dager. Ble veldig fornøyd med menstrusene fra Libresse, så bestilte meg et par til, må bare få hentet dem på posten :happy: Jeg har gjort alt fyfy for gravide, spist salami, entrecôte som var rosa inni, gorgonzola, drukket øl og fortsatt å bruke hudpleie med retinoider :joyful: Vet ikke om jeg håper så mye på at det snart er slutt på det :p
Fredag kom det masse vannete slim, og i går (altså lørdag) begynte det å komme masse eggehviteslim. La inn de første aksjene nettopp :love017

B1 - 22 mnd
Hun lille har bikket 22 mnd siden sist, kan jo slenge inn en oppdatering om henne også. Denne uka har hun hatt ørebetennelse, hun har aldri vært så syk før, stakkars :dead: Hun som ikke alltid dupper lenger har sovet ekstremt mye, oppi sånn 5-6 timer på dagtid o_O Så klart oppå oss, helst meg, og beveger vi oss såvidt blir det sutring. Så det har ikke vært noen lette dager. Likevel tar hun både sykdom og medisin som en tøffing, sånn har hun alltid vært :playful: Nå begynner virkelig 2-årsdagen å nærme seg, har egentlig begynt å tenke på henne som 2 allerede. Ser i innlegget fra 1 mnd siden at jeg skrev at hun kunne 150 ord, nå kan hun faen meg ca 250! :woot: Det er helt utrolig hvordan hun bare gjentar masse av det vi sier. Hun husker navnet på nesten alle barna og ansatte på bhgavdelingen hennes, og den er stor! :D I tillegg har hun begynt å synge, hun klarer å huske noen ord av sanger. Jeg klarer seff å tyde dem, andre kanskje ikke, men det kommer seg fort :singing: Sykt at så mye forandrer seg på kun 1 mnd, selv så "gammel" som hun er blitt :joyful:

B2 - PP2 - CD11
Nå bikker det midnatt straks, så da får vi si dagen etter da :hilarious: Tiden har flydd siden sist. TR varte i 6 dager. Ble veldig fornøyd med menstrusene fra Libresse, så bestilte meg et par til, må bare få hentet dem på posten :happy: Jeg har gjort alt fyfy for gravide, spist salami, entrecôte som var rosa inni, gorgonzola, drukket øl og fortsatt å bruke hudpleie med retinoider :joyful: Vet ikke om jeg håper så mye på at det snart er slutt på det :p
Fredag kom det masse vannete slim, og i går (altså lørdag) begynte det å komme masse eggehviteslim. La inn de første aksjene nettopp :love017

B1 - 22 mnd
Hun lille har bikket 22 mnd siden sist, kan jo slenge inn en oppdatering om henne også. Denne uka har hun hatt ørebetennelse, hun har aldri vært så syk før, stakkars :dead: Hun som ikke alltid dupper lenger har sovet ekstremt mye, oppi sånn 5-6 timer på dagtid o_O Så klart oppå oss, helst meg, og beveger vi oss såvidt blir det sutring. Så det har ikke vært noen lette dager. Likevel tar hun både sykdom og medisin som en tøffing, sånn har hun alltid vært :playful: Nå begynner virkelig 2-årsdagen å nærme seg, har egentlig begynt å tenke på henne som 2 allerede. Ser i innlegget fra 1 mnd siden at jeg skrev at hun kunne 150 ord, nå kan hun faen meg ca 250! :woot: Det er helt utrolig hvordan hun bare gjentar masse av det vi sier. Hun husker navnet på nesten alle barna og ansatte på bhgavdelingen hennes, og den er stor! :D I tillegg har hun begynt å synge, hun klarer å huske noen ord av sanger. Jeg klarer seff å tyde dem, andre kanskje ikke, men det kommer seg fort :singing: Sykt at så mye forandrer seg på kun 1 mnd, selv så "gammel" som hun er blitt :joyful:
Det språket skyter virkelig fart nå, det merker vi og. Det er så gøy når det kommer nye ord man ikke visste at de kunne!

Det blir spennende å se denne ppen , jeg ser vi ligger helt likt i løypa denne måneden , jeg og er cd11 i dag :love7

Så kjekt å ikke ha så lang syklus, da slipper man vente så lenge :hilarious:

Fant masse utvikling på denne alderen! Skjer noe nytt hver måned.. :love7

Det språket skyter virkelig fart nå, det merker vi og. Det er så gøy når det kommer nye ord man ikke visste at de kunne!

Det blir spennende å se denne ppen , jeg ser vi ligger helt likt i løypa denne måneden , jeg og er cd11 i dag :love7
Ja! Bare nå de siste minuttene her kom det "hørte du?" (musikk fra leken hennes), "bannbil", "finne bilde deg" (elsker å se på seg selv), og når hun tar på noe som viser digitale tall sier hun "trettisju" :hilarious: Nå nettopp spiste hun, da jeg sto for å tørke nesen hennes sa hun "mamma stol, mamma hjelpe de" og ga meg en bit skive for å mate henne :laughing001 Så slang hun beina på siden av tripptrappen og bare "ikke falle" så merker at hun hører etter :laughing002

Kjempegøy at vi er synkronisert! :woot: Er veldig spent på EL for deg. Appene mine gjetter CD14 for meg, så vi får se. Jeg har alltid ELslim i dagesvis, fra CD9/10. Pleier å regne med at den siste dagen med det er ELdagen, men av og til får jeg mer etter jeg tror den har vært. Gidder ikke tempe (ennå), det holder å følge med på slimet for nå :joyful:

Så kjekt å ikke ha så lang syklus, da slipper man vente så lenge :hilarious:

Fant masse utvikling på denne alderen! Skjer noe nytt hver måned.. :love7
Hehe ja, de siste 3 syklusene har vært 28 dager, så det er ganske nice å kunne stole på kroppen :D

Jeg tenker tilbake på det første året, der var det jo t.o.m. masse nytt hver 14. dag! Men i det andre året har jeg tenkt mer at typ hver 3. måned har jeg merket stor forskjell på henne. Er vel ikke lett å se sånt når du står midt oppi det hver dag, men når man ser tilbake på bilder eller innlegg her inne får man jo bevis :joyful:

B2 - PP2 - CD14 - 0 DPO
Har hatt så sykt mye ELslim siden sist, det så ut som jeg skilte egg med fitta mi :laughing025 Det kom en del på papiret da jeg tørket meg på do etter jeg stod opp, men etter det har det tørket opp, så EL har nok vært. Kanskje i natt / i dag tidlig? Sier det er ELdagen i dag for sikkerhets skyld :joyful:
Vi har klart å få til god sex helt naturlig begge de forrige dagene med masse slim, så sier meg fornøyd for denne PPen :D Jeg var jo litt stressa over om vi klarte å time aksjelegging flere ganger uten at det føltes ut som pliktsex. Heldigvis trengte vi ikke engang snakke om det, og jeg var kåt, hehe :woot: Så da har jeg håp for denne mnd, men ingen forventninger. Har jo lyst til å bli gravid, men akkurat nå tenker jeg ikke engang på testing osv. Det blir mitt vanlige utgangspunkt: teste hvis TR er 1 dag sen, eller hvis jeg spyr :hilarious: Så får vi håpe at tiden går fort frem til IKM (den 20.02.) :happy:

Vi var på en privatvisning i går, har lagt inn bud! Får den nok ikke, vi har ikke råd til mye over prisant, og det er 30-40 interesserte :dead: Prøver å ikke stresse så mye om å skaffe bolig, men er ikke så lett i dette markedet nå. Uansett, om jeg skulle bli gravid denne PPen, er ikke termin før rundt Halloween, så har jo fortsatt god tid til å få tak i noe. Leter fortsatt i området vårt så vi potensielt slipper å bytte bhg (med én gang), men vi får se etterhvert.

Det var alt for nå, håper jeg kommer tilbake snart med noe spennende å melde :woot: Men det går nok lett ei uke før det kommer noen symptomer :wtf:

B2 - PP2 - CD14 - 0 DPO
Har hatt så sykt mye ELslim siden sist, det så ut som jeg skilte egg med fitta mi :laughing025 Det kom en del på papiret da jeg tørket meg på do etter jeg stod opp, men etter det har det tørket opp, så EL har nok vært. Kanskje i natt / i dag tidlig? Sier det er ELdagen i dag for sikkerhets skyld :joyful:
Vi har klart å få til god sex helt naturlig begge de forrige dagene med masse slim, så sier meg fornøyd for denne PPen :D Jeg var jo litt stressa over om vi klarte å time aksjelegging flere ganger uten at det føltes ut som pliktsex. Heldigvis trengte vi ikke engang snakke om det, og jeg var kåt, hehe :woot: Så da har jeg håp for denne mnd, men ingen forventninger. Har jo lyst til å bli gravid, men akkurat nå tenker jeg ikke engang på testing osv. Det blir mitt vanlige utgangspunkt: teste hvis TR er 1 dag sen, eller hvis jeg spyr :hilarious: Så får vi håpe at tiden går fort frem til IKM (den 20.02.) :happy:

Vi var på en privatvisning i går, har lagt inn bud! Får den nok ikke, vi har ikke råd til mye over prisant, og det er 30-40 interesserte :dead: Prøver å ikke stresse så mye om å skaffe bolig, men er ikke så lett i dette markedet nå. Uansett, om jeg skulle bli gravid denne PPen, er ikke termin før rundt Halloween, så har jo fortsatt god tid til å få tak i noe. Leter fortsatt i området vårt så vi potensielt slipper å bytte bhg (med én gang), men vi får se etterhvert.

Det var alt for nå, håper jeg kommer tilbake snart med noe spennende å melde :woot: Men det går nok lett ei uke før det kommer noen symptomer :wtf:
Hahaha, døøøør av det du skriver om egg og fitta!! :laughing001 Det var dagens.. men ja kan jo faktisk se sånn ut :laughing001

Hahaha, døøøør av det du skriver om egg og fitta!! :laughing001 Det var dagens.. men ja kan jo faktisk se sånn ut :laughing001
Jammen seriøst!! Når det fuckings henger eggehvite mellom meg og do :laughing025 Det var helt ekstremt, tror jeg aldri har hatt så mye før! Har opplevd at det har hengt littegrann ut, spesielt når jeg har gjort nr 2, men det her var whole ass eggehviter :laughing001 Håper det lover bra for denne PPen, at det gir et ekstra godt miljø for svømmerne! I tillegg til at jeg føler vi fikk timet bra og lagt nok aksjer :woot:

Jammen seriøst!! Når det fuckings henger eggehvite mellom meg og do :laughing025 Det var helt ekstremt, tror jeg aldri har hatt så mye før! Har opplevd at det har hengt littegrann ut, spesielt når jeg har gjort nr 2, men det her var whole ass eggehviter :laughing001 Håper det lover bra for denne PPen, at det gir et ekstra godt miljø for svømmerne! I tillegg til at jeg føler vi fikk timet bra og lagt nok aksjer :woot:
Du MÅ bare blir gravid denne mnd :excited001 Gleder meg så mye til du skal teste nå..

Du MÅ bare blir gravid denne mnd :excited001 Gleder meg så mye til du skal teste nå..
Det er god sjanse, tenker jeg! :joyful: Neste uke blir veldig spennende, jeg har jo god erfaring med symptomer tidlig ;) Syns jeg drømmer mer nå, vet jo det er en greie, men :p

B2 - PP2 - CD24 - 10 DPO
Sorry for at jeg ikke har oppdatert, men det har vært intet å rapportere :hilarious:
Den leiligheten vi var med på budrunde på gikk til 550k over prisant til slutt :dead: Nå ble en annen i samme sameie lagt ut, så vi prøver oss på den.
Natt til morsdag kjente jeg meg plutselig kvalm, og kastet opp! Det gjorde jeg 4 ganger ila 4 timer, så det var nok omgangssyken for første gang i mitt liv :hungover: Måtte avlyse planene våre :smiley-angry017 Heldigvis ble ikke de andre dårlige. Mannen ble syk etterhvert, men troor ikke det var omgangssyken? Så vi har brukt mesteparten av uka på å samarbeide med å få datteren vår til og fra bhg med den lille energien vi hadde :p

Sånn ift potensiell graviditet har jeg ikke kjent en dritt, egentlig. Før jeg ble syk kjente jeg en rar følelse i livmor som jeg tror jeg kjente da jeg ble gravid sist, men tror ikke jeg har kjent det igjen. 7 DPO virket det som jeg hadde ELslim igjen da jeg gikk på do, men bare én gang. Har kanskje fått litt cravings de siste par dagene, men er bare glad for å ha lyst på og få ned mat igjen :smiley-ashamed004 I går sovnet datteren min i armkroken min på sofaen, og etterhvert sovnet jeg også :hilarious: Jeg er ikke en sånn som bare sovner slik, da er jeg som regel syk eller gravid :wideyed: I dag våknet jeg svimmel, også har vi sovet to ganger på sofaen, for nå er det hun minste sin tur til å være syk, hun fikk feber nå i kveld.

Så det har vært alt i hele DPO-land, jeg syns det er bemerkelsesverdig lite :p Deilig med lite symptomer, egentlig :happy: Riktignok har vi vært syke, så føler dagene har gått fort pga. det. Har ikke engang tenkt på testing eller noe, og siden jeg i utgangspunktet ikke har symptomer føler jeg at det ikke er vits. Likegreit å bare vente til IKM nå, spesielt siden dagene går så fort. Oppdaterer før den tid hvis det faktisk skjer noe spennende :joyful:

Wow! Så gøy :) Lykke til med babylaging nr 2❤️ stå på ❤️

Wow! Så gøy :) Lykke til med babylaging nr 2❤️ stå på ❤️
Omg heei! :excited001 Har tenkt på deg, hvordan går det med deg og dine? :love017

Takk :D Har ikke tro denne PP, men jeg og mannen drev nettopp og kikket på ny barnevogn for det :hilarious:

Du er en dag lengre enn meg i løypa, just saying :hilarious: Håper det klaffer! Hvilken vogn?

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp