30. August
Torsdag. Min tur til å ta nattmåltidet. Det var forholdsvis raskt unnagjort. Først sette flaske på varming. Deretter bleieskift. Litt pupp mens flasken varmes i flaskevarmeren (som ikke er verdens raskeste). Overgang til flaske med 50 ml forsterket morsmelk. I løpet av 20-30 min er vi vanligvis ferdig. Men ikke i natt. Allerede da det var 30 ml igjen i flasken begynte det å komme rare lyder fra Rolf. Et par milliliter til og det begynte å bli tydelig hva som var på ferde. Og tankene begynte å svirre. Når hadde vi egentlig bæsj sist? Jeg husker fredagens skift i mørke, men etter det? Noen minutter med rosa/lilla bollekinn og øyne i kryss, var det på tide å løfte ungen inn på badet med nedre kroppshalvdel uberørt i redsel for å smøre ut fangsten. Bleien var full, men hadde på magisk vis behold alt innenfor sine lekkasjeklaffer [emoji1303]. Litt vask og spyling senere, lå Rolf og pludret. Helt til flatt leie med full mage resulterte i fontenegulp utover hele bodyen. Og siden den bodyen nå likevel måtte skiftes, tisset han likegodt på den også. Body av. Ny bleie på. Ny body på. Mystiske lyder og mørkelilla Rolf. Jadda, full bleie på nytt, og det var bare å kjøre reprise. Inkludert den delen med gulp og tiss. Da Rolf endelig var ren og pen igjen, var han selvsagt mer sulten. Halve måltidet lå jo nå i diverse bodyer og håndkleet på stellebordet. Det ble pupp til dessert. 1,5t etter oppstart på nattmåltidet, var han tilbake i seng. Sovende. En time senere ringte vekkerklokken for å fortelle at det var morgen og tid for å dra med mellomste på kontroll på sykehuset. Hahaha... dårlig spøk. Takk og lov for at vi hadde forutsett at dette kunne skje, så mannen hadde fri i dag og kunne følge mellomste. [emoji7].
Vis vedlegget 272876
I kveld hadde jeg med meg Rolf ut jakt etter pokemon. Det gikk overraskende bra i vognen. Bortsett fra at jeg hadde på han for mye klær, så han holdt på å bli en våt flekk. Og da jeg lettet litt på dynen, ble han kald på fingrene. Prøvde å dytte hendene ned langs kroppen til Rolf og legge dynen over, men det er akkurat som om det er fjæring i albuen. Fingrene spretter opp igjen og ut i fru luft i løpet av få sekunder...
Vis vedlegget 272877
Vel hjemme fikk Rolf badet litt og spist til han var sånn passe mett. Hvor sterk blir Rolf av puppemelk? Sååå sterk blir Rolf...
Vis vedlegget 272875