Vi koste oss masse! Håper på flere treff [emoji1303]
Si fra hvis dere vil ha med flere bergens-folk. Innflytter dog :-D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi koste oss masse! Håper på flere treff [emoji1303]
Jeg har tenkt så mye på deg og mammaen til Leah (Victoria). At dere har fått så fortidlig fødte barn. Mine var bare 6 uker før termin, men føler jeg har hatt "evneveike" babyer i evigheter. Ikke det at de har vært treige - tvert imot synes jeg de har utvikla seg fint. Men det var så utrolig uvant ifht de to andre som ble født 5 dager over termin. Ett hav av forskjell. Nå begynner endelug ting å skjeDet er ganske lett å se for seg at han kun er to uker, av den enkle grunn at han er så «evneveik». Holder hodet dårlig, akkurat begynt å smile litt, uregelmessig pust, sover hele tiden, Ingen kontroll på armer og bein... også er han omtrent på størrelse med storebrødrene da de var nyfødt. Men håper det begynner å gå fremover snart. Blir så smått lei av å ha en helt nyfødt unge i over 4 mnd...
Si fra hvis dere vil ha med flere bergens-folk. Innflytter dog :-D
Jeg hadde LETT kjøpt den bokaEr så fint å lese oppdateringene dineRolf er jo så skjønn og du flink til å skrive!
Vet andre har sagt det før i kommentarene her, men om du hadde fått det sammen til en bok er det nok mange som hadde kjøpt den
Det er jo mange faste lesere her
Man blir så ufattelig sliten av å aldri sove sammenhengendeVi venter fortsatt på smilet. Begynner bli lei nyfødt-baby-modus med bare stirring og våkenetter (hver 2. time!!!) nå altså![]()
Man blir så ufattelig sliten av å aldri sove sammenhengende
Vi venter fortsatt på smilet. Begynner bli lei nyfødt-baby-modus med bare stirring og våkenetter (hver 2. time!!!) nå altså![]()
Man blir det og nå er hun forkjølet i tillegg..

Så gøy å se hvor stor Rolf er blitt[emoji7] Er en stund siden jeg har vært inne på tråden her nå.
Så utrolig dårlig at sykehuset ikke har gitt lyd av seg angående tidligere time.
Håper han får det snart[emoji173]️
Hengekøyen ser helt fantastisk ut. Hvor er den kjøpt fra?