Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for at du deler, Krølle! Rolf-tråden er noe av det første jeg leser hver morgen!har selv en liten jente som ble 2 mnd i går, født 27+4. Har vært så fint å følge utviklingen til Rolf og at det går så bra med han, tross den altfor tidlige ankomsten til verden. Og så har det gitt et uvurderlig innblikk i en verden svært få kjenner til. For min del har det blant annet vært kjekt å være litt i forkant på alt jeg har hatt i vente på NFI, som øyekontroller, ultralyder, alarmpling og apneer. Gratulerer så mye med de første 4 mnd! Ønsker deg og Rolf alt godt![emoji173]️

Ja, vi er også i Bergen!Gratulerer med 2 mnd! Da er det bare sjarmøretappen igjen (evt tålmodighetsprøven) [emoji6]. Er dere også i Bergen?
Ja, vi er også i Bergen!![]()
Ja, vi er også i Bergen!![]()

Har nok sett deg i gangene også, men fikk meg aldri til å ta kontakt.. men tenkte tiden var inne for å gi en liten hilsen og la deg vite hvor fin jeg synes Rolf-tråden din er!Tihi, da vet jeg hvem du er. Eller i hvert fall har jeg sett navnet til den lille i melkekjøleskapet [emoji6]. Kanskje vi ses på tirsdag, for da skal vi på øyekontroll igjen. Håper det går bra med dere.
Ja, vi er fortsatt på sykehus og blir her nok et par uker til.. Har hatt stor glede av din Leah-tråd også!Er dere på sykehuset fortsatt? Min er også født uke 27+2/3 og blir 4 mnd neste uke![]()