Rolf

Takk for at du deler, Krølle! Rolf-tråden er noe av det første jeg leser hver morgen!:) har selv en liten jente som ble 2 mnd i går, født 27+4. Har vært så fint å følge utviklingen til Rolf og at det går så bra med han, tross den altfor tidlige ankomsten til verden. Og så har det gitt et uvurderlig innblikk i en verden svært få kjenner til. For min del har det blant annet vært kjekt å være litt i forkant på alt jeg har hatt i vente på NFI, som øyekontroller, ultralyder, alarmpling og apneer. Gratulerer så mye med de første 4 mnd! Ønsker deg og Rolf alt godt!❤️

Takk for at du deler, Krølle! Rolf-tråden er noe av det første jeg leser hver morgen!:) har selv en liten jente som ble 2 mnd i går, født 27+4. Har vært så fint å følge utviklingen til Rolf og at det går så bra med han, tross den altfor tidlige ankomsten til verden. Og så har det gitt et uvurderlig innblikk i en verden svært få kjenner til. For min del har det blant annet vært kjekt å være litt i forkant på alt jeg har hatt i vente på NFI, som øyekontroller, ultralyder, alarmpling og apneer. Gratulerer så mye med de første 4 mnd! Ønsker deg og Rolf alt godt![emoji173]️

Gratulerer med 2 mnd! Da er det bare sjarmøretappen igjen (evt tålmodighetsprøven) [emoji6]. Er dere også i Bergen?

Gode, herlige Rolf [emoji170]

Gratulerer så mye med 4 mnd![emoji322][emoji173]️ Helt utrolig for en utvikling han har vært gjennom, han er jo bare helt nydelig[emoji7][emoji1405]

Gratulerer med 4 måneder! :Heartblue

Gratulerer så mye med 4 mnd[emoji173]️ fine Rolf[emoji7][emoji7]

Tenk at Rolf er fire måneder gammel! Gratulerer så mye :Heartblue

Ja, vi er også i Bergen!:)

Tihi, da vet jeg hvem du er. Eller i hvert fall har jeg sett navnet til den lille i melkekjøleskapet [emoji6]. Kanskje vi ses på tirsdag, for da skal vi på øyekontroll igjen. Håper det går bra med dere.

Tihi, da vet jeg hvem du er. Eller i hvert fall har jeg sett navnet til den lille i melkekjøleskapet [emoji6]. Kanskje vi ses på tirsdag, for da skal vi på øyekontroll igjen. Håper det går bra med dere.
Har nok sett deg i gangene også, men fikk meg aldri til å ta kontakt.. men tenkte tiden var inne for å gi en liten hilsen og la deg vite hvor fin jeg synes Rolf-tråden din er!:) ikke umulig at vi støter på hverandre på tirsdag, er på NFI en stund fremover fortsatt.. :) Går heldigvis veldig fint med min lille. Har fortsatt et par metningsfall innimellom, men begynner heldigvis å bli færre..:)

29. August

Onsdag. Det tar nok på å feire 4-månedersdag, for i dag har Rolf bare sovet. Det vil si, sånn ca fra de eldste gikk på skolen og et par timer fremover, var det en del vondt i magen og fastsittende brokk. Så da ble det slumre for en trøtt mamma, og søvn i bittesmå porsjoner for Rolf. Deretter bodde han på puppen en times tid. Men etter det har han sovet. Kan ikke svare for de timene jeg var ute i skauen og løp orientering da. Nå i kveld våknet han og var tilsynelatende sulten. Fikk bittelitt pupp mens forsterket melk ble varmet. Da melken var varm, så ungen sånn ut...

IMG_5584.JPG

Prøvde å sette han mer opp, kle av litt, blåse på, klemme i håndflater og fotsåler, dryppe litt melk i munnen. Men, nei. Rolf sover. Så da skal jeg skynde meg å pumpe puppen tom og få meg noen timer på øyet selv... [emoji41][emoji56]

Back
Topp