Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fine Rolf.
Endte det med CPAP eller fikk han slippe?
Herlig.Det endte med cpap, men han jobbet sånn i mot at han fikk komme tilbake på highflow etter en time [emoji23].
Herlig.
Gutten sin med sterk vilje.
Noe han strengt tatt har vist siden befruktning...
Oh my god så Hærlig å lese. Og for noen fantastiske bilder. Tusen takk for at du ønsker å dele dette med oss. Det setter jeg veldig pris på! Må være ærlig å si at jeg tenker på dere og sender dere masse gode tanker hver dag. Øynene til Rolf er noen av de vakreste jeg har sett. Skulle nesten tro at man såg rett i sjelen til en engel. Håper det fortsetter med mindre pustestopp og at det blir mer vellykket amming <3For en flott liten typen med en fantastisk personlighet [emoji7]
ikke sant. En veldig bestemt liten herremann.Ja, han visste å klamre seg fast i den «forbudte måned» [emoji23][emoji56] Kanskje derfor han valgte å snike seg ut i en annen måned enn terminmåneden... [emoji12]
Ser jeg svarte på en kommentar. Men kommentaren min var ment til status oppdateringen fra 2.juniOh my god så Hærlig å lese. Og for noen fantastiske bilder. Tusen takk for at du ønsker å dele dette med oss. Det setter jeg veldig pris på! Må være ærlig å si at jeg tenker på dere og sender dere masse gode tanker hver dag. Øynene til Rolf er noen av de vakreste jeg har sett. Skulle nesten tro at man såg rett i sjelen til en engel. Håper det fortsetter med mindre pustestopp og at det blir mer vellykket amming <3
Litt opp og litt ned, ingen dag som er lik. Dere har jaggu en tøff gutt! Hvordan går det med storebror og behandle?
Han er så fin altså. Og den viljen tror jeg overvinner resten av familien tilsammen..
Flott at han ikke er påvirket av ductus da. Om de må lukke kirurgisk pleier det å være rimelig ukomplisert med unntak av smerter den første tiden.