resultat uke 2 høst 2018

Vekt utfordring uke 2 ( arrester meg om jeg har lagt inn noen gale tall, gikk litt fort her)

Frøya: vektnedgang totalt: 7,2 kg, prosent: 0,7801

Afrodite: vektnedgang totalt: 4,4kg, prosent: 0,4135

Tellus: vektnedgang totalt:3,7kg, prosent 0,4441

Bellona: vektnedgang totalt: 4,3kg prosent 0,4692

Minst nedgang: Afrodite, her hadde Minime80 minst nedgang men Bjørkeheksa mangler

Den med mest nedgang er Virrehøna med prosentnedgang 2,0408

dette svarer var helt anderledes jeg har kommet fram til har akkurat blitt ferdig med vekt registreringen måtte ta alt på nytt igjen siden alt arbeidet jeg gjorde i går ble vekk :-( :-(
 
Vinner:
dette svarer var helt anderledes jeg har kommet fram til har akkurat blitt ferdig med vekt registreringen måtte ta alt på nytt igjen siden alt arbeidet jeg gjorde i går ble vekk :-( :-(
Bellona sitt svar fikk jeg på mail, gikk fort her...så muligens agt inn tall feil....men uansett så har jeg fått Frøya til å vinne utfordringen... er den ok?
 
Men da slapper jeg av og lar deg gjør resten.... høy feber nå så ikke helt med her
 
Siden vi vant utfordringen må jeg bare si at jeg stemmer for det som var sist...for nå kræsj lander jeg hvert øyeblikk...kroppen vil bare sove...så jeg lukker pcen nå :)
 
Siden vi vant utfordringen må jeg bare si at jeg stemmer for det som var sist...for nå kræsj lander jeg hvert øyeblikk...kroppen vil bare sove...så jeg lukker pcen nå :)
God bedring!
 
god bedring lavendel81 og tusen takk for hjelpa :) vi kan godt ta samme utfordringen jeg er for :)
 
god bedring lavendel81 og tusen takk for hjelpa :) vi kan godt ta samme utfordringen jeg er for :)
Men hva ble resultatet? Vi kan ikke ha så mye styr rundt det altså.
 
beklager at det har tatt så tid men alt har gått til dundas med utregningene mine alt jeg jobbet med i går forsvant så jeg måtte ta alt på nytt igjen:-(

her er resultatet:


Frøya vinner også denne ukas utfordring. De får -0,5 kg i bonus og skal lage neste ukes utfordring.



Vekt

Afrodite med -0,4696 %
tellus med -0,5939 %
bellona med -0,6129%
frøya med 0,8562% + 0,5 er prosenten i nedgang -0,9156 %

Den som mister en deltaker er Afrodite og den som har minst nedgang der er:
therese med -0,1139 % og havner i wildcard

den som har mest nedgang denne uka er og har imunitet er virrehøna med -2,0408% gratulerer
Dette er feil! Minime80 hadde ikke nedgang... Er ikke Therese. Som skal ut!
 
beklager at det har tatt så tid men alt har gått til dundas med utregningene mine alt jeg jobbet med i går forsvant så jeg måtte ta alt på nytt igjen:-(

her er resultatet:


Frøya vinner også denne ukas utfordring. De får -0,5 kg i bonus og skal lage neste ukes utfordring.



Vekt

Afrodite med -0,4696 %
tellus med -0,5939 %
bellona med -0,6129%
frøya med 0,8562% + 0,5 er prosenten i nedgang -0,9156 %

Den som mister en deltaker er Afrodite og den som har minst nedgang der er:
minime med 0 % og havner i wildcard

den som har mest nedgang denne uka er og har imunitet er virrehøna med -2,0408% gratulerer
Jeg som er ny er ikke helt med... er resultatene basert på startvekt til uke 2 ? endringene jeg la ut var fra uke 1 til 2. Kjekt å vite :)
 
er fra uke uke1 og uke 2 resultatet er ut i fra her i verfall har regnet over det 2 ganger er det ikke nedgangen den uka / uka før vekt x 100 eller tar jeg veldig feil nå ?
 
Last edited:
er fra uke uke1 og uke 2 resultatet er ut i fra her i verfall har regnet over det 2 ganger
Hmm at jeg har gjort en feil på de andre gruppene er ok... gikk rimelig raskt og har feber... men ulike svar på Frøya den var rar...
 
Har vi landet endelig resultat eller skal jeg smelle opp pc hvor jeg har lagt inn all vekt?? Den stemte med det lagene hadde summert så den er rett. Og med mindre vi på Afrodite tok poengene og det tror jeg ikke. Så er det desverre minime hos oss som skal ut. I tillegg til at bjørkeheksa ikke leverte vekt. Mange som ikke er med neste runde.
 
Har vi landet endelig resultat eller skal jeg smelle opp pc hvor jeg har lagt inn all vekt?? Den stemte med det lagene hadde summert så den er rett. Og med mindre vi på Afrodite tok poengene og det tror jeg ikke. Så er det desverre minime hos oss som skal ut. I tillegg til at bjørkeheksa ikke leverte vekt. Mange som ikke er med neste runde.
Vi går for det Kihera har lagt inn :) hun sitter nok på en del info jeg ikke har, siden vi har ulike tall. Men hun er sjefen, sa da ryker minime80 ut ja
 
Vi går for det Kihera har lagt inn :) hun sitter nok på en del info jeg ikke har, siden vi har ulike tall. Men hun er sjefen, sa da ryker minime80 ut ja
Jeg sendte henne.mine og de stemte med laglederene tror jeg
 
Jeg sendte henne.mine og de stemte med laglederene tror jeg
ja jeg fikk annerledens tall tilsendt fra Bellona og ga selv annerledens tall fra Frøya....men stoler ikke på meg selv med feber og regning akkurat nå
 
Lykke til videre alle sammen :)
 
Back
Topp