resultat uke 2 høst 2018

Stemmer med mine tall.

Afrodite. 0.4135
Frøya 0.7801
Bellona 0.5560
Tellus 0.4441

SÅ kommer utfordringen i tillegg.

Dette er de tallene jeg sendte til krigleder også.
Like tall som meg... kun Bellona som jeg skrev det jeg fikk i innboks... (ikke fått testet de tallene)
 
For et styr!
 
Det er ikke lett når man ikke har gjort det før. Men vi har tallene nå, utfordringen i tillegg men dette er greit nok.

Satser på tidligere klare tall neste uke. Jeg har vært krigleder selv noen runder og vet det kan gå i kryss

Men nå har jeg et regneark med lagene hvor niclene står i den rekkefølgen de har meldt seg i veietrådene så det er lett å plotte. Det bruker jeg uansett for å rapporter mitt lag. Å smette inn de andre tar ikke så lang tid. Utfordringen er at jeg ikke er våken på den tiden
 
Neste uke har jeg og tid til å sette meg ned å regne. Tenker det kan være greit at to eller tre regner og sammenligner, da blir det helt rett og vi vet at noen gjør det.
 
Neste uke har jeg og tid til å sette meg ned å regne. Tenker det kan være greit at to eller tre regner og sammenligner, da blir det helt rett og vi vet at noen gjør det.
Det er derfor laglederen sender inn. Krigleder regner selv i et regneark og sammenligner med det lagleder sender inn også diskuterer man hva som er feil dersom svarer ikke ble det samme og kommer frem til rett svar.
 
Back
Topp