resultat uke 2 høst 2018

Jeg skal dobbelsjekka ting imorgen...for nå er det så vitt jeg vet hva 1+1 er
 
Jeg skal dobbelsjekka ting imorgen...for nå er det så vitt jeg vet hva 1+1 er
Jeg kan også dobbeltskjekke. Jeg har et regneark men jeg kan jo plotte feil. Men det spørs på utfordringen for den har jeg ikke regnet men tror det er rett sånn det ble
.
Så skal vi se om vi ikke kan få presentert et bedre resultat litt raskere neste uke. Det får vi nok til
 
Hallooooo.....Du skal rett på wildcard og hoppe rett inn i konkurransen igjen snart;)
Har meldt meg på på wildcard men lite trolig at jeg klarer å komme meg inn igjen men skal prøve ;)
 
Har meldt meg på på wildcard men lite trolig at jeg klarer å komme meg inn igjen men skal prøve ;)
Om du faktisk rapporterer hver uke tilsier all erfaring at du har en god sjabgs For der er er ca ingen som gjør.
 
Jeg kan også dobbeltskjekke. Jeg har et regneark men jeg kan jo plotte feil. Men det spørs på utfordringen for den har jeg ikke regnet men tror det er rett sånn det ble
.
Så skal vi se om vi ikke kan få presentert et bedre resultat litt raskere neste uke. Det får vi nok til
regnearket mitt er korrekt men om jeg har lagt inn alle vektene korrekt er en annen ting...men beregnet ikke Bellona for lagleder sendte mail men skal gjør det. imorgen
 
sånn
Vekt

Afrodite med -0,4718% dette er riktig tenkte ikke på at summen forandret seg når jeg slettet minime og tok den over til wildcard raden :)
tellus med -0,5939 %
bellona med -0,6125%
frøya med 0,8562% + 0,5 er prosenten i nedgang -0,9156 %

Den som mister en deltaker er Afrodite og den som har minst nedgang der er:
minime med 0 % og havner i wildcard

den som har mest nedgang denne uka er og har imunitet er virrehøna med -2,0408% gratulerer

dette er endelig resultatet nå har jeg trippel sjekka over bauer og kanter så nå SKAL det være riktig hehe :-D
 
Om du faktisk rapporterer hver uke tilsier all erfaring at du har en god sjabgs For der er er ca ingen som gjør.
Det er sant, det er veldig få som registrerer, så hvis jeg i tillegg skjerper meg veldig så kan jeg være en god utfordrer for den som går ut den uka én fra wildcard skal inn.
 
sånn


dette er endelig resultatet nå har jeg trippel sjekka over bauer og kanter så nå SKAL det være riktig hehe :-D
Grunnen til jeg lurer her... er at dette svaret stemmer om vi ikke tar med Silje93 i Frøya.
Da blir vektnedgang som du har skrevet.... men hun skal vel tas med selv om hun ikke har levert... bare sette vekt lik som forrige uke.... eller har jeg misforstått?
 
Grunnen til jeg lurer her... er at dette svaret stemmer om vi ikke tar med Silje93 i Frøya.
Da blir vektnedgang som du har skrevet.... men hun skal vel tas med selv om hun ikke har levert...
De som ikke har levert er all uke to men har levert uke en skal med. Med 0 endring.
 
Grunnen til jeg lurer her... er at dette svaret stemmer om vi ikke tar med Silje93 i Frøya.
Da blir vektnedgang som du har skrevet.... men hun skal vel tas med selv om hun ikke har levert...
trodde hun ikke skulle bli med jeg men kansje jeg tar feil er første gangen jeg er med her :)
 
De som ikke leverer vekt en uke skal være med i lagets samlede vekrberegning. De tas ikke ut før uken etter

De skal være med med 0 endring Altså siste vekt de leverte.

Bjørkeheksa skal være med i beregningen vår, i tillegg til mimime. De skal ikke slettes før rapportering er over Og tilsvarende på andre lag.
 
Ny her og...men her er min tolkning av Frøya.
Fjerner jeg Silje93 fra dette skjema...blir tallet som ble lagt ut...men hun skal være med...
 

Vedlegg

  • Screenshot_20180908-213636_Gallery.jpg
    Screenshot_20180908-213636_Gallery.jpg
    931,5 KB · Visninger: 13
Ny her og...men her er min tolkning av Frøya.
Fjerner jeg Silje93 fra dette skjema...blir tallet som ble lagt ut...men hun skal være med...
Stemmer med mine tall.

Afrodite. 0.4135
Frøya 0.7801
Bellona 0.5560
Tellus 0.4441

SÅ kommer utfordringen i tillegg.

Dette er de tallene jeg sendte til krigleder også.
 
Back
Topp