resultat uke 2 høst 2018

Kihera

Forelsket i forumet
beklager at det har tatt så tid men alt har gått til dundas med utregningene mine alt jeg jobbet med i går forsvant så jeg måtte ta alt på nytt igjen:-(

her er resultatet:


Frøya vinner også denne ukas utfordring. De får -0,5 kg i bonus og skal lage neste ukes utfordring.



Vekt

Afrodite med -0,4718% dette er riktig tenkte ikke på at summen forandret seg når jeg slettet minime og tok den over til wildcard raden :)
tellus med -0,5939 %
bellona med -0,6125%
frøya med 0,8562% + 0,5 er prosenten i nedgang -0,9156 %

Den som mister en deltaker er Afrodite og den som har minst nedgang der er:
minime med 0 % og havner i wildcard

den som har mest nedgang denne uka er og har imunitet er virrehøna med -2,0408% gratulerer
 
Last edited:
Det går veldig fint - skal ikke gå på helsa løs dette!
 
null stress.

Jeg kan sette opp alle lagene i mitt regneark og sende deg det om du vil

(Må bare fikse mitt, det har feil fortegn, og nneholder pr nå bare et lag)
 
Er mattelærer så bare å hyle ut hvis du noen gang trenger hjelp :Heartred:Heartred:Heartred
 
Beklager men det ser ut som at resultatet må vente til i morgen siden regn arket som jeg har fått har tydelig vis blitt helt feil på de 2 siste lagene virker som om tallene har forflyttet seg på en måte så start vektene og uke1 vektene stemmer ikke med personene. Har jobbet med regn arket siden klokka 21.00 i kveld så nå har jeg en fryktlig hode pine så da orker jeg ikke mer i dag :-(

Er det noe vi kan hjelpe deg med Kihera?
 
Nå må vi få en avklaring snart :)
 
Hvis du har liten tid er det bare å hive ansvaret over på meg...ligger her syk med fritidsproblemer :)
 
En ny utfordring skal postes innen 2 1/2 time, dette blir trangt om tid.
 
Jeg foreslår at noen bare regnet sammen jeg, så tar vi en sånn minimumytfordring neste uke, med typ mosjon, trening og snop?
 
Jeg foreslår at noen bare regnet sammen jeg, så tar vi en sånn minimumytfordring neste uke, med typ mosjon, trening og snop?
Også kanskje slår sammen resultatene fra denne uken med neste slik at ikke all den gode innsatsen skal være uten nytte :)
 
Vekt utfordring uke 2 ( arrester meg om jeg har lagt inn noen gale tall, gikk litt fort her)

Frøya: vektnedgang totalt: 7,2 kg, prosent: 0,7801

Afrodite: vektnedgang totalt: 4,4kg, prosent: 0,4135

Tellus: vektnedgang totalt:3,7kg, prosent 0,4441

Bellona: vektnedgang totalt: 4,3kg prosent 0,5560

Minst nedgang: Afrodite, her hadde Minime80 minst nedgang men Bjørkeheksa mangler

Den med mest nedgang er Virrehøna med prosentnedgang 2,0408
 
Last edited:
skummelt mange som ikke har levert:
Frøya: Silje93
Tellus: Jullii og Bellababy
Afrodite: Bjørkeheksa
Bellona: Rimfrost92
 
Hvem vant utfrodringen denne uka? Det gir jo 0,5kg ekstra i vekttap.
 
skummelt mange som ikke har levert:
Frøya: Silje93
Tellus: Jullii og Bellababy
Afrodite: Bjørkeheksa
Bellona: Rimfrost92

De som ikke leverte er jo ute av krigen, men de skal med i regnestykket med 0 vektnedgang.
Blir litt slikt frafall dessverre...
 
Back
Topp