Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dagens morgen tester
nå begynner de å bli ganske så sterke. Så kanskje jeg prøver en ny digital i morgen eller tirsdag Tusen takkDu har så fine tester![]()
har en digital igjen. Så enten vente til i morgen og satse på det blir 3+ og evt kjøpe nye eller vente til onsdag nå jeg er 5+0
Symptomer jeg har er halsbrann, ømme pupper, trøtt, treg mage og murringer i magen. Kjentes nesten litt ut som menssmerter i natt. Men er bare milde murringer nå. Pluss litt uggen til morgen i dag

har bare strimmeltester til å teste i morgen igjen. Så mulig jeg tar en siste test da og så tar jeg påskeferie og stopper testingen. 17 dager til tidlig ultralyd nå
så får nå bare se. Ellers fortsatt ømme bryst, rare drømmer, veldig sliten og trøtt. Samt fortsatt litt tørst og treg mage. 
Tusen takkHar lest gjennom dagboken din og den lange veien til graviditet. Så gøy å se at du er gravid nå, masse lykke til!![]()

Åh, ikke du og6+1
Ingen brun utflod i går. Men i dag våknet jeg til det stakk i magen og mye mer brun utflod når jeg gikk på doredd dette ikke går veien
skal måle hcg hos legen i dag
![]()
det er så urettferdig!Uff, kjempe lei meg nåÅh, ikke du ogdet er så urettferdig!
de ringte fra klinikken. Skal få ultralyd på mandag nå. Istedenfor neste fredag. Så får bare vente til mandag 
hadde en strimmeltest igjen. Tok den. Men har nå ikke så mye betydning når jeg ikke har testet på over en uke. Dette blir lange dager og en lang helg 

Itillegg har jeg vært ganske så kvalm i kveld og nesten ikke greid å spise middag pga det. Samt fortsatt trøtt, sliten, ømme pupper, mensmurringer og tung pust. Så det gir meg jo litt håp. Får prøve å roe meg, får ikke gjort så mye fra eller til. Er bare å vente til mandag
føler meg så lang nede nå. Masse tanker om hvorfor kroppen min ikke greier dette og om jeg noen gang kommer til å bli mamma. At vi mest sannsynlig må igjennom ivf igjen nå og hva om dette ikke fungerer osv. Vi har bare to forsøk igjen offentlig, og med min amh får vi så lite egg. Var jo bare dette ene denne gangen som ble befruktet