Reisen vår❤

17dpo/15dager etter innsett/4+3:
I dag har jeg så og si ingen symptomer. Etter en hel dag i går med kvalme. Noe som egentlig er litt ekkelt å ikke kjenne noe. Sluttet på cyclogest i går, så noe kan jo ha vært bivirkninger av den. Tok morgentester i dag. Tror jeg kommer til å teste til jeg får 3+ digital. Føler mye på at dette er for godt til å være sant :smiley-ashamed004 :nailbiting: ❤️
20230401_070100.jpg
 
18dpo/16dager etter innsett/4+4: Symptomene har vært mildere etter jeg sluttet med cyclogest. Symptomer jeg har hatt det siste døgnet er ømme pupper, trøtt, sliten, halsbrann og treg mage. Drømmer også mye rart :smiley-ashamed004 Dagens morgen tester:love017 nå begynner de å bli ganske så sterke. Så kanskje jeg prøver en ny digital i morgen eller tirsdag ❤️
20230402_090019.jpg
 
19dpo/17dager etter innsett/4+5: Var vel litt optimistisk å ta en digital i dag :smiley-ashamed004 har en digital igjen. Så enten vente til i morgen og satse på det blir 3+ og evt kjøpe nye eller vente til onsdag nå jeg er 5+0 :smiley-ashamed004Symptomer jeg har er halsbrann, ømme pupper, trøtt, treg mage og murringer i magen. Kjentes nesten litt ut som menssmerter i natt. Men er bare milde murringer nå. Pluss litt uggen til morgen i dag:nailbiting::Heartred
20230403_060823.jpg
 
20dpo/18dager etter innsett/4+6: Da fikk jeg endelig 3+ på digital :wav har bare strimmeltester til å teste i morgen igjen. Så mulig jeg tar en siste test da og så tar jeg påskeferie og stopper testingen. 17 dager til tidlig ultralyd nå ❤️ Symptomer jeg har har vært mye murringer og stikkinger i magen. Samt må tisse hele tiden. Føltes også litt sår nedentil. Men føles litt bedre i dag. Begynte nesten å lure om jeg brygger på en uvi. Men svir ikke når jeg tisser :smiley-ashamed004 så får nå bare se. Ellers fortsatt ømme bryst, rare drømmer, veldig sliten og trøtt. Samt fortsatt litt tørst og treg mage.
20230404_092643.jpg
 
Har lest gjennom dagboken din og den lange veien til graviditet. Så gøy å se at du er gravid nå, masse lykke til! :love7
 
21dpo/19dager etter innsett/5+0: Da skal jeg prøve å si dette er siste test på en god stund. Reiser på påskeferie og ikke planer om å ta med meg tester. Symptomene er fortsatt trøtt/sliten og treg mage. Men synes puppene er mindre ømme og våknet ikke i natt kl 3 som jeg omtrent har gjort hver natt. Som gjør jo meg litt stresset, da jeg overanalyserer alt fortsatt og føler alt er for godt til å være sant. Nå blir det nedtelling til tidlig ultralyd om 16 dag og krysser fingre og tær for at alt skal gå bra ❤️
20230405_061438.jpg
 
5+6
Hadde ikke tenk å skrive noe her før tidlig ultralyd om 10 dager. Men ja må bare lufte tankene. Det første som skjedde i dag var at jeg fikk telefon om at blodprøven jeg tok for nesten 6 uker siden før jeg startet med ivf, viser at jeg har forhøyet stoffskifte. Det hadde de desverre ikke fått tid å informere meg om. Så nå må jeg ta kontroll blodprøver og evt behandles for det hvis det fortsatt er høyt. Har stresset noe sykt etterpå. Googler man høyt stoffskifte og gravid er jo det ikke bra, alt fra spontan abort til forsterdød og svangerskapskompikasjoner. Og nå nettopp var jeg på toalettet og da fikk jeg litt brun utflod på papiret:sad010
Er så redd for at alt skal gå gale nå :sad010
Har nå fortsatt litt symptomer ømme pupper, trøtt, små kvalm hvis jeg ikke spiser og litt murringer i magen.
 
Last edited:
6+1
Ingen brun utflod i går. Men i dag våknet jeg til det stakk i magen og mye mer brun utflod når jeg gikk på do :sad010 redd dette ikke går veien :sad010skal måle hcg hos legen i dag :sad010
 
6+1
Ingen brun utflod i går. Men i dag våknet jeg til det stakk i magen og mye mer brun utflod når jeg gikk på do :sad010 redd dette ikke går veien :sad010skal måle hcg hos legen i dag :sad010
Åh, ikke du og :Heartred det er så urettferdig!
 
Åh, for en pine! Jeg krysser det som krysses kan!
 
6+1
Fortsatt brun utflod i hele dag, pluss føler på mensmurringer. Greier ikke å kjenne på andre symptomer fordi jeg er så lei meg og redd. Men føler puppene er mindre ømme. Har gråt eller sovet i hele dag og føler dette ikke går veien. Fått snakket med klinikken og fått ny time til tidlig ultralyd på mandag. Så da må jeg vente 4 dager på svar. Fått tatt stoffskifte og hcg prøve i dag. Og skal prøve å få tatt ny hcg på mandag :sad010hadde en strimmeltest igjen. Tok den. Men har nå ikke så mye betydning når jeg ikke har testet på over en uke. Dette blir lange dager og en lang helg :sad010
20230413_160814.jpg
 
6+2
Fortsatt brun utflod. Til tider mer lys brun/rosa og føler det har økt i mengde. Ikke nok til å komme på bind. Men nok til at det blir flere tørk når jeg er på do. Ganske sikker på at dette ikke går veien nå. Har mensmurringer. Har grått i et døgn nå og er helt ødelagt. Har det psykisk ikke bra. Føler symptomene mine har blitt mye mildere. Fått sykemelding til og med mandag nå. Fått svar på de første blodprøvene. Stoffskifte er helt fint. Hcg 44675. Så da er det bare å vente til ny blodprøve på mandag og ultralyd. :sad010
 
6+2
Nevene har begynt å roe seg litt nå. Den brune utfloden har begynt å bli mindre heldigvis. Noe som gir meg litt håp :smiley-angelic001Itillegg har jeg vært ganske så kvalm i kveld og nesten ikke greid å spise middag pga det. Samt fortsatt trøtt, sliten, ømme pupper, mensmurringer og tung pust. Så det gir meg jo litt håp. Får prøve å roe meg, får ikke gjort så mye fra eller til. Er bare å vente til mandag ❤️
 
6+3
Våkner til menssmerter og masse brun utflod igjen, etter det nesten stoppet opp i går:sad010føler meg så lang nede nå. Masse tanker om hvorfor kroppen min ikke greier dette og om jeg noen gang kommer til å bli mamma. At vi mest sannsynlig må igjennom ivf igjen nå og hva om dette ikke fungerer osv. Vi har bare to forsøk igjen offentlig, og med min amh får vi så lite egg. Var jo bare dette ene denne gangen som ble befruktet :sad010
Edit: litt mer rødlig på fargen nå :sad010
 
Last edited:
Dette er vond lesing kjære deg :Heartred kjenner meg igjen i panikken!
 
Back
Topp