Reisen vår❤

11dpo/9dager etter innsett: Samme symptomer som før. Men kjenner veldig på halsbrann, tørste og at jeg er sliten. Ble en ettermiddagstest istedenfor kveldstest i dag. Har helt klart sterkere kveldstester enn morgenurin. Mulig mer konsentrert:smiley-ashamed004 Tok og en digital :nailbiting:
Kan ikke tro jeg er gravid :Heartred Tror jeg er helt i benektelse. Aldri en eneste positiv test på et år og 8 månder som prøvere. 22pp. Føler det er for godt til å være sant. Føler mensen skal komme hvert øyeblikk :whacky011 tror ikke jeg kommer sikkelig til å tro på dette før jeg ser at jeg ikke får mensen og svar på blodprøvene jeg skal ta på fredag.
20230326_163309.jpg

20230326_164210.jpg
 
12dpo/10dager etter innsett: Fortsatt samme symptomer. Men halsbrannen har utviklet seg til at jeg føler meg uggen og litt små kvalm i natt :yuck: Så håper ikke jeg blir mer kvalm. Dagens morgen tester. Rfus begynner å få mye mer tydelig strek nå :hello2:Heartred
20230327_060053.jpg
 
❤️❤️❤️❤️
Hvordan går det med deg? :nailbiting: :Heartred
Så hyggelig at du spør :) jeg hadde uttak på fredag, ble totalfrys pga overstimulering. Formen har vært grei egentlig i etterkant heldigvis. Så litt bittert at jeg ikke får innsett nå. Hørtes ut som at jeg måtte vente til mai med å sette inn også :dead:
Venter telefon en av de neste dagene for å høre hvordan det har gått. Fikk ut totalt 10 egg, 5 overlevde til dagen etter. Krysser fingrene for at det er mer enn ett som fryses :nailbiting:
 
Så hyggelig at du spør :) jeg hadde uttak på fredag, ble totalfrys pga overstimulering. Formen har vært grei egentlig i etterkant heldigvis. Så litt bittert at jeg ikke får innsett nå. Hørtes ut som at jeg måtte vente til mai med å sette inn også :dead:
Venter telefon en av de neste dagene for å høre hvordan det har gått. Fikk ut totalt 10 egg, 5 overlevde til dagen etter. Krysser fingrene for at det er mer enn ett som fryses :nailbiting:
Kjedelig med overstimulering. Men bra formen din er grei ❤️
Krysser fingrene for at du får mange egg på frys og at du får gullegget satt inn i mai ❤️❤️❤️:smiley-angelic001
 
13dpo/11dager etter innsett: Stort sett samme symptomer som før. Men har i tillegg blitt veldig oppblåst og sliter med treg mage. Dagens morgentester :love017 rfus streken blir sterkere :Heartred
20230328_071028.jpg
 
13dpo/11dager etter innsett: Kveldstester tatt på utvannet urin. Greide bare å holde meg maks 2-3 timer. Drikker jo hele tiden fordi jeg er så tørst :smiley-ashamed004 litt svakere enn gårsdagens kveldstester, som stresser meg litt :nailbiting:Men vet jo at i går hadde jeg sikkelig konsentrert urin og holdt meg i mange timer. Så prøver å roe meg med det. Føler alt er for godt til å være sant. Skal bli godt å få målt hcg blodprøve på fredag og få ting sikkelig bekreftet :smiley-angelic001 og i morgen er IKM. Så hvis den ikke kommer tror jeg også jeg vil tro mer på dette:smiley-ashamed004
20230328_204118.jpg
 
Gratulerer!
 
14dpo/12dager etter innsett/IKM/4+0: I dag er jeg ifølge apper 4+0. Har fortsatt de samme symptomene. Men følte meg litt uggen til morgen i dag, tror det var fordi jeg var så tørst. Merkelig at jeg er så tørst hele tiden. I dag er det IKM og den har ikke kommet. Men kjenner på murringer i magen som mensensmerter. Det er 2 dager til jeg skal ta blodprøve og måle hcg :smiley-angelic001Er så spendt. Her er dagens morgentester. Føler de ser veldig fine ut :love017 :Heartred bestemt meg for å slutte å teste på kvelden, pga testene i går skapte unødvendig beskymring. Så skal teste bare om morgen. Usikker hvor lenge. Men ihvertfal til blodprøven. Men har også lyst på å få 3+ digital. Etter det vil jeg nok gi meg.
20230329_095508.jpg

Edit: var på do og fikk litt brun utflod på ett tørk. Håper det bare var cyclogest som gjorde det :nailbiting:
 
Last edited:
15dpo/13dager etter innsett/4+1: Har fortsatt stort sett samme symptomer. Føler meg i perioder litt uggen. Men blir fort sliten og trøtt. Er fortsatt like tørst. Har i tillegg blitt mye plaget med hard mage og luft. Hadde sikkelig mageknip i går. Håper det er cyclogest som er skylden, slik det forsvinner når jeg slutter på den i morgen. Var bare det ene tørket med mini brun utflod i går. Tror jeg må ha vært borti noe når jeg tok cyclogest i går :smiley-ashamed004 I morgen er den ordinære testdagen og da skal eg ta hcg blodprøven. Er så spendt :nailbiting: :smiley-angelic001 her er dagens morgentester på 3 timers urin :love017 :Heartred tom rfus nå. Men tok en 25 makesure.
20230330_060329.jpg
 
15dpo/13dager etter innsett/4+1: Det ble en kveldstest likevel :smiley-ashamed004 da jeg følte jeg ikke hadde noe særlig konsentrert urin til morgen. I dag har jeg kjent i perioder meg kvalm:depressed: spesielt rundt frokost og av noen lukter. Under 24 timer til jeg skal ta og få svar på blodprøve :smiley-angelic001:Heartred
20230330_165153.jpg
 
16dpo/14dager etter innsett/4+2/Offisiell testdato: Dagens morgentester :love017 kjenner litt på småkvalme ellers samme symptomer. Nå blir det snart tidlig avgårde for å ta blodprøve :smiley-angelic001
20230331_051429.jpg
 
Back
Topp