11dpo/9dager etter innsett: Samme symptomer som før. Men kjenner veldig på halsbrann, tørste og at jeg er sliten. Ble en ettermiddagstest istedenfor kveldstest i dag. Har helt klart sterkere kveldstester enn morgenurin. Mulig mer konsentrert
Tok og en digital 
Kan ikke tro jeg er gravid
Tror jeg er helt i benektelse. Aldri en eneste positiv test på et år og 8 månder som prøvere. 22pp. Føler det er for godt til å være sant. Føler mensen skal komme hvert øyeblikk
tror ikke jeg kommer sikkelig til å tro på dette før jeg ser at jeg ikke får mensen og svar på blodprøvene jeg skal ta på fredag.
Tok og en digital 
Kan ikke tro jeg er gravid
Tror jeg er helt i benektelse. Aldri en eneste positiv test på et år og 8 månder som prøvere. 22pp. Føler det er for godt til å være sant. Føler mensen skal komme hvert øyeblikk
tror ikke jeg kommer sikkelig til å tro på dette før jeg ser at jeg ikke får mensen og svar på blodprøvene jeg skal ta på fredag.
Så håper ikke jeg blir mer kvalm. Dagens morgen tester. Rfus begynner å få mye mer tydelig strek nå 

rfus streken blir sterkere
spesielt rundt frokost og av noen lukter. Under 24 timer til jeg skal ta og få svar på blodprøve