Reisen vår❤

4dpo/2dager etter innsett: Formen har ikke vært på topp de siste dagene. Er ekstremt sliten og fortsatt øm i magen etter eggutaket. I går hadde jeg også en omgang med løs mage. Usikker om det er i sammenheng med dette, eller om det er noe jeg har spist. Er jo bare 2 uker siden jeg hadde omgangssyken sist :schocked028 kjenner ellers jeg har litt ømme brystvorter. Men regner med det må være en bivirkning av cyclogest. Var også litt svimmel før i dag. Håper jeg er bedre i morgen. Ellers skjønner jeg ikke hvordan jeg skal fungere på jobb :schocked028
 
Krysser fingrene for at du ruger på gullegget! :Heartred

Jeg skal på UL i morgen, kjenner jeg er veldig spent! :nailbiting:
Det har gått overraskende bra med sprøytene, men gleder meg til å bli ferdig. Veldig deilig å høre at uttak gikk bra, krysser fingrene for at jeg får en lik opplevelse. :happy:
 
Krysser fingrene for at du ruger på gullegget! :Heartred

Jeg skal på UL i morgen, kjenner jeg er veldig spent! :nailbiting:
Det har gått overraskende bra med sprøytene, men gleder meg til å bli ferdig. Veldig deilig å høre at uttak gikk bra, krysser fingrene for at jeg får en lik opplevelse. :happy:
Ja håper dette er gullegget :Heartred:Heartred :nailbiting: da hormoner og kroppen min ikke har vært helt på lag. Men mistenker det ble slik pga jeg startet hele prosessen med omgangssyken. Ja, hadde en skikkelig positiv opplevelse fra egguttaket. Samt egginnsett. Kjempe hyggelige ansatte og god smertelindring. De var ferdig med den ene siden uten at jeg merket noe. Den andre var litt vanskligere, så kjente det litt. Men ikke verre enn milde mensensmerter. Så spennende du er i gang nå :Heartredmasse lykke til på ultralyd i morgen :happy:
 
6dpo/4dager etter innsett: Dagene går så sakte. Jeg er forsatt sliten, men ømheten i magen etter egguttaket har begynt å gi seg. Slik jeg greier å bevege meg uten at det er vondt. Har fått kviser og tørrhud i ansiktet. Samt hele brystet er ømt nå. Samt vært en del oppblåst. Hadde også en litt blod papiret når jeg var på do i dag. Har nå bestilt tidligtester. Usikker på når jeg skal begynne å teste. Spørs om de kommer før eller etter helgen. Er så redd for å bli skuffet. Magefølelsen er redd for dette ikke gikk. Mye jeg føler på føles som pms, men kan like godt være bivirkninger av cyclogest. Hadde også en dag da jeg følte meg skikkelig nedfor, da enda et vennepar annonserte at de var gravid. Kjenner mye på jeg er redd for det aldri blir vår tur. Redd for at min kropp ikke greier å bære frem et barn.
 
Last edited:
7dpo/5dager etter innsett: Venter fortsatt på tidligtestene. Men tror de kommer før helgen. I dag er er det 9 dager siden jeg tok ovitrelle. Tok en 25 mIU/ml rfsu test og det viser svakt en strek. Lest at ovitrelle kan være i kroppen inntil 10 dager. Så får prøve å teste den ut, når jeg synes tiden går så sakte.:dance008 Av symptomer føler jeg bare pms/bivirkninger av cyclogest. Har ømme bryst, kviser, litt murringer i magen og en anelse hormonell. Hadde en liten blødning i går. Som også ga litt brun utflod på kvelden, men den har gitt seg i dag.
20230322_121700.jpg
 
Last edited:
8dpo/6dager etter innsett: 10 dager siden ovitrelle og den sitter fortsatt i kroppen. Da jeg fortsatt får svak strek. Kjenner fortsatt mye på pms symptomer/bivirkninger av cyclogest. Mye mer hormonell og kjent at jeg har vært mye redd for at pms symptomene mine betyr at det ikke gikk. Har foresten glømt å skrive jeg også har følt meg mye tørst og tørr i munnen etter jeg startet med cyclogest :whacky011 får vente til i morgen og se om ovitrelle er gått ut av kroppen da:confused005
20230323_060313.jpg
 
9dpo/7dager etter innsett: Kjenner fortsatt på samme pms symptomer/bivirkninger av cyclogest. Hadde litt vondt i korsryggen i går. Fikk tidligtestene i går. Fikk to positive en etter jobb og en svakere til kvelden før jeg la meg. Men med litt mer utvannet urin. Fortsatt strek på tidligtesten til morgen. Men rfsu testen er stort sett blank til morgen i dag. I dag er det dag 11 etter ovitrelle. Så spendt på om testene forsetter på å bli svakere, eller om de tar seg opp igjen:happy090
20230324_061844.jpg
 
9dpo/7dager etter innsett: Blitt helt testtøs etter tidligtestene kom i går :smiley-ashamed004har allerede tatt 3stk i dag :laughing002:happy090 synes tidligtestene ble svakere og nå synes jeg den siste ble kanskje litt sterkere igjen :nailbiting: men vet ikke om det er ønske tenkning :nailbiting: :whacky011håper det ikke det er ovitrelle, men noe annet på gang :nailbiting: må nok ta enda en før jeg legger meg i kveld :nailbiting:
20230324_175414.jpg

Tok en vanlig test og :nailbiting:
20230324_182139.jpg
 
Last edited:
Synes også den virket litt sterkere kanskje? Spørs om det er fordi den er våt...?
 
Synes også den virket litt sterkere kanskje? Spørs om det er fordi den er våt...?
Ja vet ikke :nailbiting: her er den tørket :nailbiting: nederste er den fra i kveld. De to øverste er morgen urin og en tatt 2 timer etterpå. Håper det er starten på noe og ikke ovitrelle:schocked028
20230324_183102.jpg
 
Ja vet ikke :nailbiting: her er den tørket :nailbiting: nederste er den fra i kveld. De to øverste er morgen urin og en tatt 2 timer etterpå. Håper det er starten på noe og ikke ovitrelle:schocked028
Vis vedlegget 401970
Spennende! Vanskelig når du tester så nært fordi det kan komme ann på konsentrasjon i urin. Test 1 gang om dagen eller hver 2 dag nå så du ikke blir steike gal
 
Spennende! Vanskelig når du tester så nært fordi det kan komme ann på konsentrasjon i urin. Test 1 gang om dagen eller hver 2 dag nå så du ikke blir steike gal
Uff ja, :laughing002 sant :smiley-ashamed004 planen var egentlig å bare teste morgen og kveld. Men det ble vanskelig når man hadde fri og blir sittende å tenke på det hele dagen :whacky011 men får vente i spenning å se om den blir sterkere i morgen :nailbiting: skal ta en ny rfsu da. For den var helt blank til morgen i dag. Har bare testet med den på morgenurin.
 
Uff ja, :laughing002 sant :smiley-ashamed004 planen var egentlig å bare teste morgen og kveld. Men det ble vanskelig når man hadde fri og blir sittende å tenke på det hele dagen :whacky011 men får vente i spenning å se om den blir sterkere i morgen :nailbiting: skal ta en ny rfsu da. For den var helt blank til morgen i dag. Har bare testet med den på morgenurin.
Jeg krysser fingrene for babystrek :woot:
 
10dpo/8dager etter innsett: Har de samme pms symptomene/bivirkninger av cyclogest. Kjenner også litt murring i venstre side av magen og fryser litt mer. Samt fortsatt forferdelig tørst og tørr i munnen :smiley-ashamed004 :laughing002
Tatt nye tester på morgen urin. Rfsu var blank i går på morgen urin, men i dag kan jeg se en svak strek. Tidligtesten synes jeg er sterkere enn tidligtesten på morgen urin i går. Håper det ikke ovitrelle, er 12 dager siden nå:nailbiting: ellers var tidligtesten ganske lik som kveldstesten i går. Blir spennende å se hvordan kveldstestene blir :nailbiting:
20230325_063341.jpg

20230325_064151.jpg
 
Last edited:
10dpo/8dager etter innsett: Fortsatt samme symptomer. Murrer godt i magen. Men kjenner også jeg er mye trøtt og bli fortere sliten. Samt følte meg nesten litt svimmel på jobb :schocked028samt har fått en god del kviser og halsbrann :happy090
Her er dagens kveldstester, sammen med gårsdagens kveldstester :nailbiting: :nailbiting: nå kan vel det ikke være ovitrelle lengre :nailbiting::nailbiting::nailbiting:
20230325_220207.jpg
 
Last edited:
11dpo/9dager etter innsett: 13 dager siden ovitrelle. Fortsatt samme symptomer. Samt begynt å bli forstoppet og oppblåst. Dagens morgentester. Rfus er helt klart sterkere i dag. Tidligtestene synes jeg ikke var store forskjellen fra de fra morgen før. Synes kveldstestene var litt sterkere. Men mulig jeg hadde mer konsentrert urin da :nailbiting: håper kveldstestene blir sterkere :nailbiting:
20230326_060013.jpg
 
Last edited:
Back
Topp