Hvordan går det med deg?Hei! Dette er veldig lik vår reise. Vi starta prøvinga sommeren 2021 og vi er i PP21 no. Vi blei henvist til IVF på Haukeland på grunn av mannlig faktor. Fikk beskjed i starten av januar at vi var på venteliste. All ventinga tar veldig på og det er veldig tungt å ikkje kunne klare dette naturleg... så føler veldig med deg! Blir spennende å følge med på dagboka di. Håper 2023 blir året for oss begge!![]()
Siden sist har jeg fått beskjed om at jeg er rhesus minus, så må ta blodprøver i uke 24 for å skjekke om baby er positiv. Noe jeg vil tippe. Så beskymrer meg jo litt for det og evt komplikasjoner. Men leser jo at første svangerskap går stort sett fint. Ellers sliter jeg fortsatt med svimmelhet og blodtrykksfall. Fortsatt sykemeldt. Merker det begynner å ta litt på psyken og bli helt låst hjemme. Da jeg risikerer å besvime hvis jeg går ut, og bør derfor ikke gå ut alene. Håper virkelig det bedrer seg snart. Da jeg ikke liker å være så avhengig av andre og begrenser veldig hva jeg greier å gjøre. Matlysten er nå tilbake og er omtrent ikke kvalm lengre. Har ikke hatt noen blødninger på 2,5 uke nå. Slitt litt med hodepine den siste uken. Magen har også blitt ganske så synlig og kan ikke skjules lengre

Er nå bare 12 dager igjen til OUL
Ellers jobber jeg fortsatt 50%. Er halve dager med tilrettelegging. Skal fortsette med det en månde til. Før vi tar en ny vurdering. Av innkjøp har jeg kjøpt lekegym og litt mer klær til baby i forskjellige størrelser.