Reisen fra jente til mor. <3

Så søte dere er :p har våknet et noen ganger i natt, men nå er det noen timer siden siste. Så ser ut som det har dabbet av [emoji28] kanskje jeg rekker å fikse vippene mine i dag likevel da! [emoji1316][emoji1] hurraa! Så kan riene få starte igjen etterpå [emoji86][emoji87]

Følger spent med her idag og de kommende dagene, for å si det slik :D

Hehe, skal prøve å være flink å oppdatere [emoji28][emoji8] Jeg er så spent på hvordan denne fødselen går. Kan faktisk si at jeg gleder meg, selvom jeg fikk en liten påminnelse hvor tungt og slitsomt det er [emoji38] får litt sånn ekstra boost i kroppen av det [emoji1320][emoji1320][emoji1320]

Hehe, skal prøve å være flink å oppdatere [emoji28][emoji8] Jeg er så spent på hvordan denne fødselen går. Kan faktisk si at jeg gleder meg, selvom jeg fikk en liten påminnelse hvor tungt og slitsomt det er [emoji38] får litt sånn ekstra boost i kroppen av det [emoji1320][emoji1320][emoji1320]
Greit med en liten påminnelse [emoji14]
Lykke til uansett :D

Så søte dere er :p har våknet et noen ganger i natt, men nå er det noen timer siden siste. Så ser ut som det har dabbet av [emoji28] kanskje jeg rekker å fikse vippene mine i dag likevel da! [emoji1316][emoji1] hurraa! Så kan riene få starte igjen etterpå [emoji86][emoji87]

Haha. Kanskje du får en slik tulle jente som jeg tydeligvis har i magen. Får ikke håpe det altså. Skal det starte, så kan det starte skikkelig!
Kos deg med vippe fiksing. Også krysser vi fingrene for at det tar seg opp innover dagen[emoji16]

Så spennende! :woot: Heia heia! Kos deg og lad opp med vippefiksing så kommer hun nok veldig snart:happy::love017

Tenkte å titte innom for å se hvordan ståa var - spennende tider! Må bare følge med på fortsettelsen. ;)

Haha. Kanskje du får en slik tulle jente som jeg tydeligvis har i magen. Får ikke håpe det altså. Skal det starte, så kan det starte skikkelig!
Kos deg med vippe fiksing. Også krysser vi fingrene for at det tar seg opp innover dagen[emoji16]

Kan virke som de har litt samme temperament disse to [emoji23] satser på fødedate i morgen da [emoji38][emoji1303]

Hahaha, nåh... Tiden flyr riktignok, men har jo ikke entret 3. trimester en gang ennå, så en liten stund til. ;)

Masse lykke til når tiden er inne snupp! :D

Neida, men det går kjempe fort! [emoji1319][emoji28] Tusen takk :D

I dag skulle Noah endelig begynne heltid i bhg, så fikk han feber i stedenfor [emoji30] jeg som hadde tenkt til å føde nå. Ikke noe kjekt når guttebassen er syk :(

Back
Topp