Ååååå så fantastisk! [emoji7][emoji7] får du mye ekstra oppfølging? [emoji173]️[emoji173]️ husker den første tiden går så utrolig tregt [emoji85]
Ikke mer enn UL neste uke hos klinikken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååååå så fantastisk! [emoji7][emoji7] får du mye ekstra oppfølging? [emoji173]️[emoji173]️ husker den første tiden går så utrolig tregt [emoji85]
Vi heier på at hun kommer snart nåblir spennende å se om du har tippet rett dato
![]()
Og så fin mage du har da!Her føler jeg hval-looken begynner å slå til
![]()
Takk [emoji173]️ haha, ja jeg må få slippe og føde uten falske vipper på [emoji23] neida, bryr meg ikke så mye om det nå akkurat. Men hadde vært nice å føle seg litt freshere. Sminker meg omstrent ikke og hater maskaragått fast til vippebehandling i snart to år nå
så føler meg veldig naken uten [emoji85]
Nei på fredag er jeg klar for å dra inn på føden og plopp ut hun her frøkenen! [emoji23][emoji1319]
Skjønner så godt! Elsker vipper selv! Hadde det en god stund, men da jeg ble gravid og var mye dårlig form, rakk jg ikke fylle på. Vurderer sterkt å sette på nytt sett etter nyttår. Om jeg rekker da så klart[emoji85] har ei venninne som kan sette på, hun sa hun kunne komme hjem til meg om det var lettere[emoji16]
![]()
37+6
Sååååå klar for å føde nå! Nettopp kommet hjem fra jordmorkontroll og fikk en skikkelig boost [emoji23]
Hun ville ikke sjekke om jeg var moden siden det var lite vits i og de praktiserte ikke det der. Enkelte unntak av noen av de som var ekstremt utålmodig og var over termin.Det går egentlig greit, selvom jeg er supernysgjerrig! Hehe
I dag var det med en sykepleierstudent som fikk prøve seg litt. Hun var veldig flink og litt mer hardhendt enn jordmor når hun skulle sjekke hvor langt nede hodet var. Men hverken hun eller jordmor klarte å bevege så mye på henne. Det gikk såvidt, så hun er ganske godt plantet i bekkenet mitt [emoji1319] sånn kjennes det også ut for å si det sånn. Såååå skjedde det noe litt ekkelt. Det tok laaaang tid før noen av de fant hjertelyden til lille tøysekoppen i magen. Jeg kjente jeg ble kjempe svett og begynte å tenke etter når jeg kjente bevegelse sist. Men heldigvis så fant de den tilslutt. Hun gjemte seg trolig for det var ikke lett å finne den hjertelyden. Men heldigvis var alt fint [emoji28][emoji28] likevel så klarte noen dramatiske tanker å svirre rundt i toppen. Men nå kjenner jeg masse bevegelser [emoji173]️[emoji173]️ Håper dette var siste jordmortime, selvom det også er litt trist, da jeg liker veldig godt hun jeg har hatt denne gangen og hun skryter alltid sånn av meg [emoji85][emoji23][emoji173]️
Jeg har jo tippet hele tiden at hun her kommer rundt 14/15 desember, men håper hun venter til fredag ihvertfall siden jeg har bestilt time til å fikse vippene mine i morgen [emoji23]
Takk [emoji173]️ haha, ja jeg må få slippe og føde uten falske vipper på [emoji23] neida, bryr meg ikke så mye om det nå akkurat. Men hadde vært nice å føle seg litt freshere. Sminker meg omstrent ikke og hater maskaragått fast til vippebehandling i snart to år nå
så føler meg veldig naken uten [emoji85]
Nei på fredag er jeg klar for å dra inn på føden og plopp ut hun her frøkenen! [emoji23][emoji1319]
Se den flotte magen da[emoji16] godt plantet i bekkenet er bra[emoji1360] kan skje når som helst nå da.
Fredag, det er 15 det? Jentungen min pekte på pakkekalenderen idag, og pels på tallet 15. Og sa at det ble bursdagen til lillesøster[emoji7] så kanskje vi kan prøve på den dobbeltføding igjen da[emoji12] da får jeg samlet litt krefter igjen først[emoji23][emoji23]
Føden eller storken du skal på?
Takk [emoji7][emoji173]️ ja, nå sitter jeg med rietelleren framme [emoji23][emoji23] så spørs om vi får vente så lenge [emoji23] kanskje det dabber av da [emoji51]
Tuller du??? Så spennende[emoji33][emoji33][emoji33][emoji33][emoji33][emoji33][emoji33] lykke til
Glemte å si at jeg vil på storken. Du da? Hvis du er trenger drypp og evt epidural så skal du vel på føden? Jeg håper å slippe det denne gangen [emoji51][emoji85]
Æææh!! Spent!!
Jeg og håpa jo å slippe det denne gangen. Rommene på storken er blitt så fine siden sidt jeg var der.
Men trenger jeg drypp må jeg nok på føden ja.
Vi får se hvordan rier jeg har neste gang jeg reiser inn. Er jo ikke sikkert at jeg trenger riestimulering, men man vet jo aldri.
Så spennende det ble her nå! [emoji173]
Hehe, hun er kanskje en liten luring da. Hun er vel nysgjerrig på verden utenfor samtidig som hun har det trygt og godt i magen [emoji6][emoji173]Føler hun er en liten luring hun her [emoji14] veldig uregelmessig [emoji85] alt ifra 3 til 20 min mellom hvert tak [emoji23]
Hehe, hun er kanskje en liten luring da. Hun er vel nysgjerrig på verden utenfor samtidig som hun har det trygt og godt i magen [emoji6][emoji173]