Reisen fra jente til mor. <3

Uff da:oops: masse god bedring til Noah:Heartred hvordan har natta vært for deg?

Takk [emoji173]️ nesten ikke sovet. Dautrøtt. Ammet i hele går og hele natt og hele formiddag. Håper han blir fort frisk med råmelken [emoji4] er heldigvis den beste medisinen hans nå. Målte tempen hans i sted og da var den gått ned til 37,8 :)
Hvordan går det med deg da?

Da ligger jeg i badekaret hjemme i fred og ro! [emoji7] guttene er hos svigers og jeg skal nyte tiden aleine hjemme. Plutselig blitt helt rolig på fødefronten og hun her tøysejenten har lurt meg skikkelig [emoji87].
Jeg har ihvertfall fått mer energi nå og har ryddet og vasket i snart tre dager. Sover godt om natten gjør jeg også [emoji23]
Så hvis ikke frøken dings har tenkt å komme ut innen onsdag, så kan hun godt bli inni der til nyttår [emoji85].
Nå er det nymåne i morgen og hvis ikke det setter fart på sakene så kanskje jeg kommer meg gjennom julen denne gangen uten å føden :p jeg har utrolig lyst å være hjemme med gutten min og feire julaften og toårsdagen hans nå når han er såååå giret. Han bare elsker julen og det gjør at jeg koser meg ekstra mye i år [emoji173]️ vi har pyntet juletre (Noah blir aldri ferdig å pynte det og må ofte bort og gi det en klem [emoji23]) vi synger julesanger, snakker om nissen, reinsdyrene og snømannen kalle. Og i dag skal vi bake pepperkaker og lage pepperkakehus. [emoji173]️ Kan ikke huske sist det har vært så koselig i julen. Da har jeg stresset mer med gaver. Det gjør jeg definitivt ikke i år [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Hello! [emoji87]
15f12f6cbb4f7fe9f9e758bac60d6cb9.jpg

Krysser fingrene for at hun kommer innen onsdag, ser i allefall ut som du er fødeklar snart [emoji14]
Kose dere masse med pepperkakebaking [emoji173]

Krysser fingrene for at hun kommer innen onsdag, ser i allefall ut som du er fødeklar snart [emoji14]
Kose dere masse med pepperkakebaking [emoji173]

Hehe, ja får håpe det skjer noe action snart. Jeg er så klar [emoji1320][emoji1320][emoji28]
Tusen takk kjære deg [emoji173]️ håper du føler deg bedre og får en fin 3. Søndag i advent [emoji319][emoji93][emoji8]

Fortsatt iiiiingen tegn på fødsel her i gården [emoji85] jeg sover godt om natten utenom at jeg våkner innimellom for å tisse da :p men sover som en stein! Og har ikke så mye vondter lengre heller. Bortsett fra stive ledd som sikkert kommer av vann i kroppen.
Herregud det er helt sprøtt å tenke på at i dag er jeg like langt som når slimproppen gikk med Noah og riene startet natten etter!
Jeg har begynt å tenke på om hun her har tenkt å bli inni der til termin likevel? Tenk om det blir nyttårsbarn? :p jeg har hele svangerskapet vært overbevist om at hun kom til å komme tidlig, men nå har hun jo vært inni der nesten like lenge som storebror, hvis jeg skal regne etter ul-termin og ikke el-termin, da ligger jeg egentlig etter med 5 dager.
Blir uansett spennende å se når hun tenker seg ut [emoji28]

Neeeei nå gidder jeg ikke å lure på når frøkendings skal komme ut! [emoji85]
Nå skal jeg bare tenke at hun ikke kommer før tidligst om en uke! Så kan jeg bare konsentrere meg om å glede meg til julaften og julekos med familien og 2 årsdagen til Noah som er allerede på mandag [emoji173]️ det er leeeenge siden jeg har gledet meg sånn til julaften som jeg gjør i år! Så nå får hun bare bli inni der [emoji23]

Neeeei nå gidder jeg ikke å lure på når frøkendings skal komme ut! [emoji85]
Nå skal jeg bare tenke at hun ikke kommer før tidligst om en uke! Så kan jeg bare konsentrere meg om å glede meg til julaften og julekos med familien og 2 årsdagen til Noah som er allerede på mandag [emoji173]️ det er leeeenge siden jeg har gledet meg sånn til julaften som jeg gjør i år! Så nå får hun bare bli inni der [emoji23]

Skulle ønske man visste eksakt dato for ankomsten. [emoji28] Hadde vært sååå mye lettere!

Lykke til med innspurten :)

Og god jul ❤️

Ja sant!! Blir helt gal av å ikke vite [emoji85] ihvertfall i sånne tider som dette [emoji23]

Ja. Og hvertfall når det kan liksom skje fra 3 uker før termin helt til 2 uker etter termin[emoji85] det er 5 ukers slingringsmonn!

Krysser fingrene for at neste gang kroppen gir signaler, så er hun like rundt hjørnet[emoji173]️ og at du rekker julaften og bursdag før det[emoji5]

Så fin mage :) Lykke til med siste innspurt, håper hun kommer veldig snart eller venter en stund! :)

Ja. Og hvertfall når det kan liksom skje fra 3 uker før termin helt til 2 uker etter termin[emoji85] det er 5 ukers slingringsmonn!

Krysser fingrene for at neste gang kroppen gir signaler, så er hun like rundt hjørnet[emoji173]️ og at du rekker julaften og bursdag før det[emoji5]

Huff ja [emoji85] kjempe slitsomt! [emoji23] heldigvis så går desember fort i seg selv :p så mye som skjer, men samtidig så er det stress at det er så mye som skjer [emoji23] ja nå føler jeg meg litt uggen og tett i nesen, så spørs om det er barnehagebasselusker eller graviditeten som gjør det [emoji85] akkurat nå orker jeg ikke å føde [emoji23][emoji23]

Åååååå jeg gleder meg sånn til jul nå! Kan nesten ikke vente! :D det er bare 3 dager igjen! [emoji7] jeg har pakket inn siste gavene nå og laget klar julestrømpe til Noah [emoji173]️
Har egentlig slått meg til ro at jeg ikke skal tenke på fødsel før neste uke, men i natt fikk jeg så vondt i magen og måtte løpe på do. Det stakk over alt og jeg tenkte at NÅ ER DET IGANG. Så la jeg meg igjen med masse menssmerter, men så bare forsvant det [emoji23] sendte til og med melding til mamma at det kanskje skjedde noe i dag sånn at hun skulle være klar som barnevakt, men det ble visst ikke mer liv i leiren. Hehe
I går fødte en annen nær venninne av meg også og jeg er sååå misunnelig! Men klarer å vente en uke til. Det er jo trossalt bedre for lille frøken å være inni der til termin hvis kroppen min er enig :) [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

I dag er jeg 39+2 og har aldri vært så langt på vei før. Det er en litt rar følelse :p
Nesten ikke sovet i natt så jeg føler meg kvalm og trøtt og uggen og litt smådeprimert. Mannen tror at jeg kommer til å føde i dag og jeg er redd for å føde i morgen. Har så utrolig lyst å feire jul hjemme i år. I tillegg er jeg tett i nesen og litt sår i halsen, så jeg håper det går over før fødselen starter.
Prøver å slappe av og bare la ting gå som det går. Men klarer ikke helt det heller.

God jul Verpesyk [emoji1392] håper det ikke ble fødsel på deg heller i går. Og at dere idag koser dere med dagen til gutten deres[emoji4] hipp hipp hurra for 2 åringen

Back
Topp