Reisen fra jente til mor. <3

God jul Verpesyk [emoji1392] håper det ikke ble fødsel på deg heller i går. Og at dere idag koser dere med dagen til gutten deres[emoji4] hipp hipp hurra for 2 åringen

God jul! Nei heldigvis rolig enn så lenge [emoji28][emoji173]️ hehe
Jeg er sååå lettet! Ja nå flyter det med duplo og alle ligger på gulvet og leker [emoji23]

Gratulerer til lillemannen[emoji173]️
Ser ut som han slipper å dele bursdagen sin? [emoji5]

Tusen takk [emoji28] kjenner jeg er sliten etter feiringer nå, så håper jeg får noen dager på meg for fødselen starter. [emoji86] ja hvis hun finner på å dele dagen med broren sin blir det isåfall en rask fødsel [emoji23]

Har en sånn rar følelse av at fødselen er «avlyst» nå og at jeg bare fortsetter å gå gravid [emoji23] og jeg har ikke termin før på lørdag [emoji12]
Det føles veldig rart å ha gått lenger denne gangen enn forrige svangerskap, når jeg var såååå forberedt på å føde tidlig. Helt overbevist at hun skulle komme før julaften! [emoji23]
Nå tenker jeg at jeg kanskje til og med kommer i januar! Og den tanken har jeg ikke turt å tenke før nå. Men siden jeg var så innstilt på å føde tidlig så er det liksom helt greit om hun kommer i 2017 eller 2018, spiller ingen rolle så lenge hun er frisk og fornøyd [emoji173]️ hun velger jo den dagen hun vil ha bursdag selv. Og etter min beregning så har jeg egentlig ikke termin før 5. Januar.
Blir så spennende! Slapper mer av nå ang fødsel når disse travle dagene er over. Nå gjenstår bare onkel sin bursdag i morgen [emoji28]

Nå har jo du desemberbarn allerede, men om hun velger komme 1. januar eller senere er jo ikke det verdens undergang med tanke på skolestart osv da :) Da får dere 3 år mellom barna på skolen og det husker jeg mine foreldre (og oss ungene) syns var perfekt aldersforskjell på skolebarna. Får også det bekreftet at foreldre som har 2-3 år mellom at de med 3 år er veldig fornøyde, mens de med 2 år gjerne skulle hatt det ekstra året. Hvorfor vi følte det sånn vet jeg ikke, men var noe med at vi fikk både storskolen, ungdomsskolen og videregående "alene" på en måte :)

Uansett, masse lykke til når det starter ❤️

Nå har jo du desemberbarn allerede, men om hun velger komme 1. januar eller senere er jo ikke det verdens undergang med tanke på skolestart osv da :) Da får dere 3 år mellom barna på skolen og det husker jeg mine foreldre (og oss ungene) syns var perfekt aldersforskjell på skolebarna. Får også det bekreftet at foreldre som har 2-3 år mellom at de med 3 år er veldig fornøyde, mens de med 2 år gjerne skulle hatt det ekstra året. Hvorfor vi følte det sånn vet jeg ikke, men var noe med at vi fikk både storskolen, ungdomsskolen og videregående "alene" på en måte :)

Uansett, masse lykke til når det starter [emoji173]️

Hehe, det gjør absolutt ingenting! Jeg har ønsket meg et januarbarn (sånn som jeg er), men ikke turt å tenke tanken da jeg fødte før nyttår sist med termin i januar :p nå har jeg termin på lørdag og det føles så sinnsykt rart [emoji23]
Meg og broren min er født med 1 år og 19 dagers mellomrom. Han i desember og jeg i januar og vi har gått på samme skole med bare ett års mellomrom, men det har aldri vært noe negativt. Derfor ville jeg ha to tette barn :)
Tusen takk [emoji7][emoji173]️

God jul til deg og dine, og så godt at du har fått juledagene og bursdag og alt i ro og fred med familien og uten rier :happy: Nå blir det jo veldig spennende når frøkna tenker å komme! Nærme er det uansett:love017

God jul til deg og dine, og så godt at du har fått juledagene og bursdag og alt i ro og fred med familien og uten rier :happy: Nå blir det jo veldig spennende når frøkna tenker å komme! Nærme er det uansett:love017

Takk i lige så! [emoji173]️
Ja så deilig det var :) jaaa herregud nå er det uansett ikke lenge til hun kommer [emoji16][emoji33][emoji173]️[emoji173]️ gleder meg! Kjenner du noe som begynner å nærme seg?

Takk i lige så! [emoji173]️
Ja så deilig det var :) jaaa herregud nå er det uansett ikke lenge til hun kommer [emoji16][emoji33][emoji173]️[emoji173]️ gleder meg! Kjenner du noe som begynner å nærme seg?
Hadde jo vært moro om du fikk nyttårsbarnet da! :joyful:
Føler magen har sunket endel siste uka og kjenner henne veldig nederst i magen/nedpress og har endel mensmurringer og kynnere men sånn har det jo vært en stund allerede så får se når det skjer noe mer..:rolleyes:

Hadde jo vært moro om du fikk nyttårsbarnet da! :joyful:
Føler magen har sunket endel siste uka og kjenner henne veldig nederst i magen/nedpress og har endel mensmurringer og kynnere men sånn har det jo vært en stund allerede så får se når det skjer noe mer..:rolleyes:

Ja det hadde vært kjempe moro! [emoji87]
Så spennende da! :D magen min har også sunket mye! Også er det tre uker siden jeg fikk rosa slim og jeg trodde noe skulle skje [emoji23]

bb2a67b57030f4ec490ef033a966e807.png

Wææææ [emoji86][emoji87] håper lille frøken har det godt inni der siden hun ikke har kommet ut ennå [emoji173]️
Kanskje hun ikke kommer før til neste år?! Hehe

Oioiiii! 2 dager til termin!!!’[emoji2][emoji2][emoji2] herregud så spennede nå fremover! Lurer på når alle babysene velger å poppe ut[emoji16][emoji2]

Wiii to dager igjen! :woot: Hun koser seg nok ja:joyful: men nå blir det virkelig spennende fra dag til dag her :-)

[emoji87] sååå spennende :O

Oioiiii! 2 dager til termin!!!’[emoji2][emoji2][emoji2] herregud så spennede nå fremover! Lurer på når alle babysene velger å poppe ut[emoji16][emoji2]

Wiii to dager igjen! :woot: Hun koser seg nok ja:joyful: men nå blir det virkelig spennende fra dag til dag her :-)

Jaaa! Herregud altfor spennende [emoji85][emoji324][emoji324][emoji324] kjenner godt etter hver dag nå [emoji87]

Bare litt over fire timer til termin og ingen baby ennå! [emoji86]
Meeeen tror ikke hun er så veldig langt unna nå [emoji85][emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ iiiiiiik!

Så spennende! :)

Back
Topp