~Ønskebarn17&19
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Spennende tider alså
håper hun holder seg inne til 37+0 iallefall 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende tider alsåhåper hun holder seg inne til 37+0 iallefall
![]()
Det må være fantastisk å ha smått samtidig som venninnerI dag er det én uke igjen til lille jenten min ikke er prematur lengre! [emoji7]
Håper denne uken går like fort som forrige! Heia heia [emoji324][emoji324][emoji324]
I mellomtiden så er jeg såååå spent på om bestevenninnen min føder for nå er hun over termin [emoji86][emoji1319][emoji1319][emoji1319] gleder meg sånn til å bli «tante» [emoji7][emoji7][emoji7]
dette blir morsomt! Hva er planen ang gutten når hun kommer? Skal han til besteforeldrene? Virker han forberedt på baby? 

Hurra! Nå kan hun snart komme å hilse på helt trygtI dag er det én uke igjen til lille jenten min ikke er prematur lengre! [emoji7]
Håper denne uken går like fort som forrige! Heia heia [emoji324][emoji324][emoji324]
I mellomtiden så er jeg såååå spent på om bestevenninnen min føder for nå er hun over termin [emoji86][emoji1319][emoji1319][emoji1319] gleder meg sånn til å bli «tante» [emoji7][emoji7][emoji7]

Det må være fantastisk å ha smått samtidig som venninnerdette blir morsomt! Hva er planen ang gutten når hun kommer? Skal han til besteforeldrene? Virker han forberedt på baby?
Krysser fingrene for at hun holder seg inne og ikke deler bursdag med broren![]()
Hurra! Nå kan hun snart komme å hilse på helt trygt
Og så koselig med venninne som skal ha så tett! Da har du hvertfall noe å tenke på å glede deg til frem til du får selv også![]()
Nå nærmer du deg pr.definisjon termin! Så gøy!![]()
Blir spennende med steinbukk da! Håper magefølelsen din stemmer!Jaaa det er helt fantastisk gøy og spennende! I tillegg har jeg en til nær venninne som ligger 10 dager før meg, så der kan det jo også skje når som helst [emoji7]
Planen er vel egentlig at mamma tar han. Nå vet jeg ikke når på døgnet dette kommer til å skje, men mamma et heldigvis veldig fleksibelog i tillegg så eeeelsker Noah å være med mormor [emoji28]
Han er veldig klar over at det skal skje noe snart og det er mye snakk om baby osv. Men tror ikke han skjønner hvor mye som kommer til å forandre seg etter hun kommer. Han har begynt med smokk igjen og kaller seg for baby samtidig som han hele tiden vil ha pupp [emoji23] så han har skjønt at fokuset er baby [emoji23] men jeg lar han styre på, da han i bunn og grunn er veldig selvstendig og «veslevoksen». Han er jo bare snart to år. Men han er veldig glad i babyer generelt og spesielt jenter [emoji12] det er mye sussing og klemming på jenter [emoji85]
Så nå er jeg bare veldig spent på hvordan alt kommer til å gå!
Sånn ift hvis jeg skal prøve å kjenne henne personlig før hun er kommet ut ennå, så er hun mye mer utålmodig enn broren sin[emoji23] føler hun er mer skytte enn steinbukk. Og da må hun vel ut før 21. Desember for at det skal stemme. Så da får vi se om magefølelsen min stemmer [emoji87][emoji86]
Kjempe koselig å høre fra deg forresten! Hvordan går det med deg? [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Blir spennende med steinbukk da! Håper magefølelsen din stemmer!
Venter på ivf, mest sannsynlig icsi tror jeg. I feb tror jeg vi får et forsøk, håper jeg.
[emoji7] tenk at snart er hun ute [emoji87]
Så gøy å se igjen såntnår er terminen nå ift Noah igjen? Var ikke lenge det?