Reisen fra jente til mor. <3

36+6

Rosa slim på papiret! [emoji15]
Hadde riktignok sex i dag, men det var bare godt, så tviler på noe rift. Og han hadde visst fikset litt utslipp tidligere i dag, så var ikke mye sæd som kom inni meg. Hmm... dette blir spennende!
Så spennende! :woot:

Nå er det ikke lenge igjen til vi får se våres søte små babyer[emoji7][emoji7] hvor mye babyklær tar du med på sykehuset egentlig?

Nå er det ikke lenge igjen til vi får se våres søte små babyer[emoji7][emoji7] hvor mye babyklær tar du med på sykehuset egentlig?

Har hatt problemer med å komme meg inn på dagboken min :p

Nei, ihvertfall ikke for din del din heldiggris! [emoji7]
Jeg har pakket med tre sett med body og strømpebukser (to i ull og en i bomull), en lillelam dress og en ullfleecedress, klorevotter, en ullpysj, en bomullpysj, også lillelam svøpepledd [emoji178]
Husker gutten min druknet i klærne de hadde på kk i tillegg til at det kun var bomull og det var altfor kaldt. Så bæsjet han bek på to av bodyene før vi kom oss hjem fra sykehuset [emoji23] så er nok lurt med litt flere sett [emoji1]
Hva har du pakket med deg?

På lørdag var jeg inne på kk på en sparketest fordi hun turbolinen her plutselig var så stille når hun har vært en bajas gjennom hele svangerskapet. I tillegg var jeg uggen, kvalm, urolig i kroppen så tenkte det var lurt å sjekke opp i :) selvfølgelig når det ble strammet noen bånd rundt magen min så ble det full action igjen og blodtrykket mitt var helt fint. Så mest sannsynlig var jeg bare uggen pga jeg er sliten snart tobarnsmor [emoji28]
Jeg er så utrolig spent på når hun har planer å komme ut! Jeg er klar hver dag [emoji23] men samtidig er jeg ikke klar [emoji85]
Det er en uke siden jeg fikk blodtråder i slimet i morgen og har ikke sett mer av det! I morgen skal jeg til jordmor og lurer litt på om jeg skal spørre henne om hun kan sjekke om jeg har modnet i det hele tatt. Da er jeg bare én dag unna å være 38 fullgåtte uker og datoen jeg har hatt i hodet mitt der jeg tror hun vil komme ut nærmer seg med stormskritt [emoji28]

Tenk at du snart er i mål! Godt det er full action i magen, gleder meg veldig til de daglige sparkene :D

Lykke til hos jordmor, satser vel på at hun vil sjekke ;)

Har hatt problemer med å komme meg inn på dagboken min :p

Nei, ihvertfall ikke for din del din heldiggris! [emoji7]
Jeg har pakket med tre sett med body og strømpebukser (to i ull og en i bomull), en lillelam dress og en ullfleecedress, klorevotter, en ullpysj, en bomullpysj, også lillelam svøpepledd [emoji178]
Husker gutten min druknet i klærne de hadde på kk i tillegg til at det kun var bomull og det var altfor kaldt. Så bæsjet han bek på to av bodyene før vi kom oss hjem fra sykehuset [emoji23] så er nok lurt med litt flere sett [emoji1]
Hva har du pakket med deg?

Jeg har nok med for lite klær. Og sikkert for store klær[emoji23] vant til overtidsbarn jeg vettu[emoji23][emoji23] mannen får ta med noe når han eventuelt er hjemme.

På lørdag var jeg inne på kk på en sparketest fordi hun turbolinen her plutselig var så stille når hun har vært en bajas gjennom hele svangerskapet. I tillegg var jeg uggen, kvalm, urolig i kroppen så tenkte det var lurt å sjekke opp i :) selvfølgelig når det ble strammet noen bånd rundt magen min så ble det full action igjen og blodtrykket mitt var helt fint. Så mest sannsynlig var jeg bare uggen pga jeg er sliten snart tobarnsmor [emoji28]
Jeg er så utrolig spent på når hun har planer å komme ut! Jeg er klar hver dag [emoji23] men samtidig er jeg ikke klar [emoji85]
Det er en uke siden jeg fikk blodtråder i slimet i morgen og har ikke sett mer av det! I morgen skal jeg til jordmor og lurer litt på om jeg skal spørre henne om hun kan sjekke om jeg har modnet i det hele tatt. Da er jeg bare én dag unna å være 38 fullgåtte uker og datoen jeg har hatt i hodet mitt der jeg tror hun vil komme ut nærmer seg med stormskritt [emoji28]

Godt at lillejenta fortsatt har det bra i magen. Skader ikke å spørre jordmor om hun kan sjekke deg, det verste som kan skje er at du får et nei[emoji6]

Men du får hive deg rundt med noen rier, for naborommet venter på deg[emoji12]

Tenk at du snart er i mål! Godt det er full action i magen, gleder meg veldig til de daglige sparkene :D

Lykke til hos jordmor, satser vel på at hun vil sjekke ;)

Du!! Jeg har leitet etter dagboken din! Er du blitt gravid!? [emoji33][emoji1] [emoji7][emoji7][emoji7] fy søren så fantastisk! [emoji173]️[emoji173]️ Gratulerer så mye [emoji7][emoji7][emoji7][emoji7] hvor langt er du på vei?? Jeg ble så utrolig glad på dine vegen!!! [emoji7][emoji1319][emoji324][emoji324][emoji324][emoji324]
Ja herregud tenkt jeg er snart ferdig [emoji85] føles litt uvirkelig!

Jeg har nok med for lite klær. Og sikkert for store klær[emoji23] vant til overtidsbarn jeg vettu[emoji23][emoji23] mannen får ta med noe når han eventuelt er hjemme.

Godt at lillejenta fortsatt har det bra i magen. Skader ikke å spørre jordmor om hun kan sjekke deg, det verste som kan skje er at du får et nei[emoji6]

Men du får hive deg rundt med noen rier, for naborommet venter på deg[emoji12]

Hehe, det er jo ikke så farlig da :p kommer sikkert til å mangle noe som mannen må ta med jeg også [emoji85]
Hehe, ja jeg vet! Ligger du på storken?

d97cd160bc17ceb1259ff181b6d2d993.jpg

37+6
Sååååå klar for å føde nå! Nettopp kommet hjem fra jordmorkontroll og fikk en skikkelig boost [emoji23]
Hun ville ikke sjekke om jeg var moden siden det var lite vits i og de praktiserte ikke det der. Enkelte unntak av noen av de som var ekstremt utålmodig og var over termin. :p Det går egentlig greit, selvom jeg er supernysgjerrig! Hehe
I dag var det med en sykepleierstudent som fikk prøve seg litt. Hun var veldig flink og litt mer hardhendt enn jordmor når hun skulle sjekke hvor langt nede hodet var. Men hverken hun eller jordmor klarte å bevege så mye på henne. Det gikk såvidt, så hun er ganske godt plantet i bekkenet mitt [emoji1319] sånn kjennes det også ut for å si det sånn. Såååå skjedde det noe litt ekkelt. Det tok laaaang tid før noen av de fant hjertelyden til lille tøysekoppen i magen. Jeg kjente jeg ble kjempe svett og begynte å tenke etter når jeg kjente bevegelse sist. Men heldigvis så fant de den tilslutt. Hun gjemte seg trolig for det var ikke lett å finne den hjertelyden. Men heldigvis var alt fint [emoji28][emoji28] likevel så klarte noen dramatiske tanker å svirre rundt i toppen. Men nå kjenner jeg masse bevegelser [emoji173]️[emoji173]️ Håper dette var siste jordmortime, selvom det også er litt trist, da jeg liker veldig godt hun jeg har hatt denne gangen og hun skryter alltid sånn av meg [emoji85][emoji23][emoji173]️
Jeg har jo tippet hele tiden at hun her kommer rundt 14/15 desember, men håper hun venter til fredag ihvertfall siden jeg har bestilt time til å fikse vippene mine i morgen [emoji23]

Du!! Jeg har leitet etter dagboken din! Er du blitt gravid!? [emoji33][emoji1] [emoji7][emoji7][emoji7] fy søren så fantastisk! [emoji173]️[emoji173]️ Gratulerer så mye [emoji7][emoji7][emoji7][emoji7] hvor langt er du på vei?? Jeg ble så utrolig glad på dine vegen!!! [emoji7][emoji1319][emoji324][emoji324][emoji324][emoji324]
Ja herregud tenkt jeg er snart ferdig [emoji85] føles litt uvirkelig!

Takk :) Den ligger på asssitert fortsatt ;) 6+5 idag og så en liten spire med hjerteslag sist fredag ❤️

Vi heier på at hun kommer snart nå :happy: blir spennende å se om du har tippet rett dato;)
Og så fin mage du har da! :love017 Her føler jeg hval-looken begynner å slå til:hilarious:

Fine magen[emoji7]
Hold deg inn til fredag lille! [emoji23] Håper du ikke må vente så altfor lenge![emoji173]️

Takk [emoji173]️ haha, ja jeg må få slippe og føde uten falske vipper på [emoji23] neida, bryr meg ikke så mye om det nå akkurat. Men hadde vært nice å føle seg litt freshere. Sminker meg omstrent ikke og hater maskara :p gått fast til vippebehandling i snart to år nå :p så føler meg veldig naken uten [emoji85]
Nei på fredag er jeg klar for å dra inn på føden og plopp ut hun her frøkenen! [emoji23][emoji1319]

Takk :) Den ligger på asssitert fortsatt ;) 6+5 idag og så en liten spire med hjerteslag sist fredag [emoji173]️

Ååååå så fantastisk! [emoji7][emoji7] får du mye ekstra oppfølging? [emoji173]️[emoji173]️ husker den første tiden går så utrolig tregt [emoji85]

Back
Topp