Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette må være testen! Lykketil [emoji173]
Se her jaIngen tvil!
Oooh, så bilde av testen din, den var det jo ingen tvil om var positivJa, altså fikk en helt sykt sterk el-test nå, så da er det ingen tvil lengrebare synd det var siste testen. Så nå blir det bare med temping fram til ikm, så bestiller jeg nye el-tester hvis det ikke klaffer denne pp'en
Ååå synd, men det er jo så tidlig ennå! Blir nok forsinket bursdagsgave satser vi påjeg fikk negativ 8 dpo da jeg var gravid sist
![]()
Oooh, så bilde av testen din, den var det jo ingen tvil om var positiv
Ja,satser på at det er for tidlig, men har ikke god magefølelse så vi får se om den stemmeri følge mine beregninger er ikm på lørdag, så vi får se
jeg tok aldri tester tidlig med jenta mi, så dette er seigpining! Kusina mi røpte at hun var gravid, og da fikk jeg en magefølelse på at jeg måtte ta en test. Da fikk jeg ganske klart positivt på første test jeg tok, ca på ikm. Likte bedre den fremgangsmåten
![]()
Jaaa! Endelig! Flinke kroppen! Bare dumt jeg ikke får sett hvordan den er i morgen. Har jo brukt opp alle testene mine nåto uker snart! Haha jaja, åpner tempen stiger til værs nå da!
![]()
Jaa, men forhåpentligvis blir det synlig på tempen![]()
Denne var jo super ! Heia heiaGikk inn på badet og så på testen igjen! Fy søren, streken er jo nesten svartså deilig å se at det skjer noe!
CD 20 og har lagt inn aksje for dagen alleredecheck!
![]()
![]()

Tror dere at el-testen hadde vært negativ i dag? Altså at el er i dag og tempen stiger i morgen?
Den derre grapefruktjuicen har ihvertfall gjort jobben sin. Har ikke hatt så mye slim siden sist jeg helte nedpå med det og da ble jeg gravid!så håpet er stort nå!
![]()
Det kan vi like! Lykke til [emoji173]I dag så er alle eggløsnings-smertene borte! I går var det krig inni der. Så føler meg ganske sikker på at egget er sluppet. Veldig lite slim i dag også![]()