Reisen fra jente til mor. <3

Dagens el-test! :D
351e8c2fe4d8639b1bc51eba1bcecaf7.jpg

Se her ja :D Ingen tvil!

Ja, altså fikk en helt sykt sterk el-test nå, så da er det ingen tvil lengre :p bare synd det var siste testen. Så nå blir det bare med temping fram til ikm, så bestiller jeg nye el-tester hvis det ikke klaffer denne pp'en :)
Ååå synd, men det er jo så tidlig ennå! Blir nok forsinket bursdagsgave satser vi på :D jeg fikk negativ 8 dpo da jeg var gravid sist :)
Oooh, så bilde av testen din, den var det jo ingen tvil om var positiv ;)
Ja,satser på at det er for tidlig, men har ikke god magefølelse så vi får se om den stemmer :) i følge mine beregninger er ikm på lørdag, så vi får se :) jeg tok aldri tester tidlig med jenta mi, så dette er seigpining! Kusina mi røpte at hun var gravid, og da fikk jeg en magefølelse på at jeg måtte ta en test. Da fikk jeg ganske klart positivt på første test jeg tok, ca på ikm. Likte bedre den fremgangsmåten ;)

Oooh, så bilde av testen din, den var det jo ingen tvil om var positiv ;)
Ja,satser på at det er for tidlig, men har ikke god magefølelse så vi får se om den stemmer :) i følge mine beregninger er ikm på lørdag, så vi får se :) jeg tok aldri tester tidlig med jenta mi, så dette er seigpining! Kusina mi røpte at hun var gravid, og da fikk jeg en magefølelse på at jeg måtte ta en test. Da fikk jeg ganske klart positivt på første test jeg tok, ca på ikm. Likte bedre den fremgangsmåten ;)

Det er skummelt å kjenne etter på magefølelsen ihvertfall når fallhøyden er så stor. Og ja, mye bedre å bare plutselig ta en test uten å gå å tenke på hver dag at kanskje det er for tidlig :p

Gikk inn på badet og så på testen igjen! Fy søren, streken er jo nesten svart :o så deilig å se at det skjer noe!
CD 20 og har lagt inn aksje for dagen allerede :) check! :D
0c8e4f4955a210b8506447f6096e0bb7.jpg

Ååå takk for at dere heier på egget mitt! Jeg har troen på det! :D

Tror dere at el-testen hadde vært negativ i dag? Altså at el er i dag og tempen stiger i morgen?
Den derre grapefruktjuicen har ihvertfall gjort jobben sin. Har ikke hatt så mye slim siden sist jeg helte nedpå med det og da ble jeg gravid! :D så håpet er stort nå! :p
56ca11116f078f18be1e031c3957054e.jpg

CD 21 og mest sannsynlig el i dag!

Symptomer:
Vonde brystvorter, smerter på både høyre og venstre side, bobling i magen, masse vått el-slim.
Kjekt at grapefruktjuicen har hatt stor effekt ihvertfall :)
Kommer nok til å fortsette å legge inn aksjer frem til tempen sier 3dpo tenker jeg! Hvis det noen gang kommer til å skje da :p

Tror dere at el-testen hadde vært negativ i dag? Altså at el er i dag og tempen stiger i morgen?
Den derre grapefruktjuicen har ihvertfall gjort jobben sin. Har ikke hatt så mye slim siden sist jeg helte nedpå med det og da ble jeg gravid! :D så håpet er stort nå! :p
56ca11116f078f18be1e031c3957054e.jpg

Det er vanskelig å si.. Jeg hadde 2 dager med positive tester før EL kom men den kan også komme ganske kjapt. Jeg ville humpet i noen dager fremover for å safe :)

Tempen i dag! Håper jeg er i dpo-land, men skal prøve å fortsette humpingen i noen dager til for sikkerhetsskyld!
b374a0f31c0a5c5577c03487fb8ef12a.jpg

I dag så er alle eggløsnings-smertene borte! I går var det krig inni der. Så føler meg ganske sikker på at egget er sluppet. Veldig lite slim i dag også :)

Back
Topp