Reisen fra jente til mor. <3

Åh! Deilig med så tydelig negativ el-test, siden jeg håper på at el har vært. :)
9bb19b933ec84f2cba3097dc1702013f.jpg

Hmm.. lurer på om noe egg er sluppet i det hele tatt :/
929d94dd385e85b666a9db367488b484.jpg

Kan jo være at du er en av de som har liten tempøkning? Derfor synes den ikke så godt. Hvordan er testene nå?

Ed: så den du tok i går. Tror el har vært, jeg altså men...hm..

Er jo mulig ja. I natt ble jeg bare vekket to ganger og veldig kort. Så det skal ikke ha påvirket tempen min sånn at den har sunket istedenfor å stige.
La inn aksjer i går kveld også og det er skikkelig vondt og ømt i området. Vet ikke om det er eggledere eller livmor som gjør vondt. Men når mini spenner/trykker eller hopper på nedre del av magen så er det veldig ømt. Håper det er festesmerter evt og ikke at egget sliter med å slippe :p jeg hadde jo så god følelse på denne pp'en, men nå er jeg bare forvirret.
Har to el-tester igjen. Tenker å ta en i dag og i morgen for sikkerhetsskyld :)

Kan ikke så mye om temping, men kan se ut som el har vært ja. Krysser fingrene for at egget er sluppet[emoji16] jeg har trua!

Tok nettopp min nest siste el-test... kjenner jeg begynner å gå lei!
8d539b53238d7fb9e9bf84b53fb9bbb4.jpg

Kanskje el er i morgen likevel? På cd19? Sånn som jeg tror den vanligvis er. Nå har jeg bare én el-test igjen.
Sånn ser dagens ut etter fristen. Ganske sterk.
a8d2ff89edbd17d89c19850f7193a15e.jpg

Hvordan går det med deg? Finner du ut noe om denne syklusen din? :)

Tja! Altså jeg er helt skutt etter gårsdagen fordi det skjedde så mye, så jeg tok litt avstand fra å tenke så mye på det. Og i dag når jeg stod opp for å tisse var det ganske mye strekkbart slim. Så la inn noen aksjer med en gang :p skal ta el-test litt etterpå. Men tenker kanskje el et i dag. Hvis ikke så gir jeg opp :p hvordan går det med deg?

Tja! Altså jeg er helt skutt etter gårsdagen fordi det skjedde så mye, så jeg tok litt avstand fra å tenke så mye på det. Og i dag når jeg stod opp for å tisse var det ganske mye strekkbart slim. Så la inn noen aksjer med en gang :p skal ta el-test litt etterpå. Men tenker kanskje el et i dag. Hvis ikke så gir jeg opp :p hvordan går det med deg?
Ok, håper det er el nå da :happy: jeg er på ca 8dpo og tok test (har ønsket meg positiv test i bursdagsgave), som ble negativ:facepalm:

Ok, håper det er el nå da :happy: jeg er på ca 8dpo og tok test (har ønsket meg positiv test i bursdagsgave), som ble negativ:facepalm:

Ja, altså fikk en helt sykt sterk el-test nå, så da er det ingen tvil lengre :p bare synd det var siste testen. Så nå blir det bare med temping fram til ikm, så bestiller jeg nye el-tester hvis det ikke klaffer denne pp'en :)
Ååå synd, men det er jo så tidlig ennå! Blir nok forsinket bursdagsgave satser vi på :D jeg fikk negativ 8 dpo da jeg var gravid sist :)

Back
Topp