Reisen fra jente til mor. <3

Hehe lurt! Ja syns det jeg også. Tempen er lav med positiv test og stiger dagen etter, men så dippet tempen igjen i dag. Da ble jeg så usikker i tillegg til sterke tester..TE]

Over hvor mange dager er testene tatt?
Jeg har lest litt opp på LH verdier etter min siste blodprøve. Kan det hende at du får så store LH verdier før eller etter EL at testene fortsatt gir positivt utslag? Har du testet så lenge at du ser negativ test før du gir deg?

Hehe lurt! Ja syns det jeg også. Tempen er lav med positiv test og stiger dagen etter, men så dippet tempen igjen i dag. Da ble jeg så usikker i tillegg til sterke tester..
4bd386e726a22b7055802cea7a975896.jpg
0ae0487f3087f1f4022e52cc857d8899.jpg

Så test 6 og 7 fra bunnen er CD14?

De er tatt over 8 dager. Litt rotete siden jeg har prøvd meg fram (første gang jeg tester). Skulle jo ha skrevet dag og klokkeslett på de :p

Ja det var ihvertfall CD 14 som var sterkest. CD 11 var også ganske sterk, men ikke like sterk. Den ble ihvertfall litt svarer CD 15 og 16. Så håper el var da!

Med tanke på at du har hatt både positiv test CD14 og tempstigning CD15 så er det logisk å tenke at EL var rundt CD15. Men enten så sliter kroppen med å slippe egget eller så er tempen unøyaktig. Har du tempet til samme tid med nok søvn osv. de siste dagene?

De er tatt over 8 dager. Litt rotete siden jeg har prøvd meg fram (første gang jeg tester). Skulle jo ha skrevet dag og klokkeslett på de :p

Jolanda kan være inne på noe med sin kommentar. Ellers kan jeg fortelle at jeg har på mine siste to pp fått likt resultat som deg på tempoen. Den hopper høyt etter EL, så går den halvveis ned igjen, for så å fortsette å øke.
Man får ikke alltid stabilt høy temp etter EL :)

Så lenge du selv husker, så er det ikke noe stress :)

Jolanda kan være inne på noe med sin kommentar. Ellers kan jeg fortelle at jeg har på mine siste to pp fått likt resultat som deg på tempoen. Den hopper høyt etter EL, så går den halvveis ned igjen, for så å fortsette å øke.

Eller dette.. at den gradvis stiger igjen i morgen :) Det blir spennende å se.

Med tanke på at du har hatt både positiv test CD14 og tempstigning CD15 så er det logisk å tenke at EL var rundt CD15. Men enten så sliter kroppen med å slippe egget eller så er tempen unøyaktig. Har du tempet til samme tid med nok søvn osv. de siste dagene?

Ja det er det jeg også tenker. Nå holder ettåringen min på å få en jeksel så han vekker meg ofte om natten. Men vi samsover, så jeg ligger bare i sengen uten å reise meg da. Så det er litt håpløst akkurat nå :p men det er jo første gangen jeg temper. Så tenker å fortsette selvom det blir litt halvveis. :)

Oki :) da håper jeg den stiger i morgen igjen da :D

Dagens graf. Den har ihvertfall ikke sunket mer. Jeg håper og tror jeg er i dpo. :)
78e2b7f39da9635d62dcfa5478bc1803.jpg

I natt så drømte jeg en sånn drøm som jeg hadde omtrent hver natt da vi prøvde på nr 1! :p hadde nesten glemt hvor fælt det var. Hele tiden glemte jeg igjen babyen steder og visste ikke hvor hun var eller hvem som hadde henne. Hun hadde ikke fått melk på maaaange timer. Jeg hadde rett og slett bare glemt at jeg hadde en baby. Jeg gikk og drasset med meg Noah (ettåringen min) og glemte ikke han, men stakkars lille nyfødte babyen var helt glemt. Blir helt dårlig av å tenke på den drømmen :p men vet jo at det aldri i livet hadde skjedd at man glemmer det :p uffa meg!
Jeg tror jeg er 3dpo i dag. Nå gjør det vondt når jeg ammer, veldig såre brystvorter og litt "fastere" bryst. Kjenner det mest når jeg ammer. Verker litt i kroppen, spesielt i bekkenet. Ubehag i livmor. Måtte flytte minien da han liker å tråkke på blæren min :p det gikk ikke i dag! Og merker jeg beskytter livmor-området mer sånn underbevisst. Trusen er litt våt, men ikke noe klebrig utflod ennå.

Back
Topp