Den stripla linja betyr "forløpig beregna el", har ofte fått sånn kryss før men det endra seg når tempen faktisk steg på ordentligSer sånn ut etter fristen![]()
Er ikke den ganske sterk for at jeg skulle vært 3 dpo?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den stripla linja betyr "forløpig beregna el", har ofte fått sånn kryss før men det endra seg når tempen faktisk steg på ordentligSer sånn ut etter fristen![]()
Nei skjønner ikke så mye. Veldig varierende klokkeslett. Kl 6, 6.30, 6.45, 7, 7.50, 7.25 og 7.40. La inn el slim. Men den ene dagen cd7 våknet jeg av at jeg var altfor varm. Så regner med det var derfor den er så høy.
Tok denne el-testen nå :s![]()
Da blir det nok dessverre ikke helt riktig :/
Jeg synes den er sterk til at EL evt. har vært, ja. Ville ha fortsatt å teste. Kanskje egget sliter med å slippe, eller at den i går ikke var helt positiv. Veldig vanskelig å si. Jeg har vært mye frustrert over sånne nesten-positive tester i det siste jeg og, derfor har jeg CB digital og dobbelsjekket de jeg er usikre på![]()
Jeg syns den ser positiv ut! Merkelig [emoji50]Ser sånn ut etter fristen![]()
Jeg syns den ser positiv ut! Merkelig [emoji50]
Jeg syns den ser positiv ut! Merkelig [emoji50]
Ja, får bare fortsette å teste
Ikke så lett å få til den tempingen når jeg fortsatt nattammermen jeg gir det et forsøk
![]()
Kan det være at syklusene dine bare er ustabile?
Dagens el-test. Kan se ut som el er i morgen faktisk.
Og tror nå er beste klokkeslettet for meg å få sterkest tester. For det var likt sist jeg testet denne tiden også. Men denne testen er tatt 1 1/2 tiden siden sist jeg tisset.
![]()
Litt seinere:
![]()
Etter fristen:
![]()
Den ser jo veldig positiv ut! Fortsettelsen blir spennendeJeg hadde såå mange sterke og nesten-positive at jeg synes de ble så vanskelig å tyde. Så det var veldig greit å ha en digital i bakhånd til de gangene jeg var i tvil
![]()
Jeg heier på valentinesproduserte babyer til oss! [emoji56][emoji56][emoji56]