Jeg heier på valentinesproduserte babyer til oss! [emoji56][emoji56][emoji56]
Enig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg heier på valentinesproduserte babyer til oss! [emoji56][emoji56][emoji56]
Hvordan ser EL-testen ut i dag, da? Hvilken CD er du på?![]()
Cd15 i dag og testen er negativ!![]()
Så håper på stigning på tempen i morgen![]()
![]()
Ooh, de neste to dagene blir spennende![]()
Ser ikke denne bra ut?
Ooh, de neste to dagene blir spennendehusk å lage inn aksjer den dagen tempen stiger også, egget lever i oppmot 24t, og det kan jo hende det slapp i går kveld ^^
Man har riktig lov å klage littJeg kjenner at i dag har jeg en litt tøff dag...
Våknet med stiv kropp og hovne ledd. Jeg som har hatt så god periode uten smertestillende i flere uker nå. Får litt angst av å tenke at ibux er uaktuelt når jeg blir gravid i tilfelle jeg får kjempe leddsmerter. Det er ekstra tøft når jeg har en ettåring som trenger mammaen sin i tillegg. Men heldigvis har han en superpappa som passer på og tilrettelegger <3 Det må jo bare gå bra uansett hva som skjer.
Uff, jeg liker ikke når jeg syns synd på meg selv og klager. Men må bare få det ut også er vi ferdig med det!![]()

Dagens graf... hva betyr dette da?![]()
Hmm. Kanskje egget ikke klarer å slippe? :/ Har du tatt EL-test i dag?
Man har riktig lov å klage littbare se på min dagbok så skal du se klaging,haha
Håper du snart blir bedre, god bedring
![]()
Hadde du ingen symptomer på leddgikt da du gikk med den lille?veldig godt å isåfall slippe symptomerHehe, tolererer andre sin klaging mye bedre enn min egenda begynner jeg å bitche på meg selv for at jeg klager også blir alt mye værre
Hehe
Takkjeg er som regel ganske bra i vinterhalvåret sålenge været er tørt. Derfor håper jeg på å bli gravid før våren sånn at graviditetshormonene holder sykdommen min stabil og uten symptomer
![]()
Hadde du ingen symptomer på leddgikt da du gikk med den lille?veldig godt å isåfall slippe symptomer![]()
Det jeg er redd for
Før fristen og rett etter fristen og resten av samlingen..![]()
![]()
![]()
Jeg flyttet dialogen fra dagboken min over hit, jeg, siden det faktisk handler om deg
Jeg synes nr. 3 og 4 fra toppen av ser sterkest ut. Hvordan passer de med symptomer og temp?![]()