Reisen fra jente til mor. <3

Hvordan ser EL-testen ut i dag, da? Hvilken CD er du på? :)

Cd15 i dag og testen er negativ!
4f5868c7223c345b2f90b7af3f4fb8cb.jpg

Så håper på stigning på tempen i morgen :)
8df97ee7e3d4856fbcfbf1298148cc3e.jpg

Ooh, de neste to dagene blir spennende :D husk å lage inn aksjer den dagen tempen stiger også, egget lever i oppmot 24t, og det kan jo hende det slapp i går kveld ^^

Ja kjempe spennende! :) ja blir ikke lagt noen aksjer før seint i kveld da isåfall tror jeg. Men det ble ihvertfall i går formiddag :) skal prøve på i kveld også :)

Ta er dagens el-test tatt! Og den er heldigvis negativ :p da tror jeg det blir siste el-testen for denne gang. Med mindre tempen stuper i morgen da...
7189c6d6e64a7de484dc81c50c38cb03.jpg

Jeg kjenner at i dag har jeg en litt tøff dag...
Våknet med stiv kropp og hovne ledd. Jeg som har hatt så god periode uten smertestillende i flere uker nå. Får litt angst av å tenke at ibux er uaktuelt når jeg blir gravid i tilfelle jeg får kjempe leddsmerter. Det er ekstra tøft når jeg har en ettåring som trenger mammaen sin i tillegg. Men heldigvis har han en superpappa som passer på og tilrettelegger <3 Det må jo bare gå bra uansett hva som skjer.
Uff, jeg liker ikke når jeg syns synd på meg selv og klager. Men må bare få det ut også er vi ferdig med det! :p

Jeg kjenner at i dag har jeg en litt tøff dag...
Våknet med stiv kropp og hovne ledd. Jeg som har hatt så god periode uten smertestillende i flere uker nå. Får litt angst av å tenke at ibux er uaktuelt når jeg blir gravid i tilfelle jeg får kjempe leddsmerter. Det er ekstra tøft når jeg har en ettåring som trenger mammaen sin i tillegg. Men heldigvis har han en superpappa som passer på og tilrettelegger <3 Det må jo bare gå bra uansett hva som skjer.
Uff, jeg liker ikke når jeg syns synd på meg selv og klager. Men må bare få det ut også er vi ferdig med det! :p
Man har riktig lov å klage litt;) bare se på min dagbok så skal du se klaging,haha ;) Håper du snart blir bedre, god bedring :Heartbigred

Man har riktig lov å klage litt;) bare se på min dagbok så skal du se klaging,haha ;) Håper du snart blir bedre, god bedring :Heartbigred

Hehe, tolererer andre sin klaging mye bedre enn min egen :p da begynner jeg å bitche på meg selv for at jeg klager også blir alt mye værre :p Hehe
Takk :) jeg er som regel ganske bra i vinterhalvåret sålenge været er tørt. Derfor håper jeg på å bli gravid før våren sånn at graviditetshormonene holder sykdommen min stabil og uten symptomer :)

Hehe, tolererer andre sin klaging mye bedre enn min egen :p da begynner jeg å bitche på meg selv for at jeg klager også blir alt mye værre :p Hehe
Takk :) jeg er som regel ganske bra i vinterhalvåret sålenge været er tørt. Derfor håper jeg på å bli gravid før våren sånn at graviditetshormonene holder sykdommen min stabil og uten symptomer :)
Hadde du ingen symptomer på leddgikt da du gikk med den lille?veldig godt å isåfall slippe symptomer :)

Hadde du ingen symptomer på leddgikt da du gikk med den lille?veldig godt å isåfall slippe symptomer :)

Nei :) kan vel telle på én hånd de dagene jeg skulle ønske jeg kunne tatt smertestillende :) så det gleder jeg meg til igjen! Veldig vanlig hos kvinner med leddgikt :)

Det jeg er redd for :(
Før fristen og rett etter fristen og resten av samlingen..
9b92e060f83901c01334ae91a6bbc0de.jpg
8888b93715f5099f94ec6313c99d309f.jpg
4f8ce5d961c81ebb1a1265adea94a0ec.jpg

Jeg flyttet dialogen fra dagboken min over hit, jeg, siden det faktisk handler om deg :D

Jeg synes nr. 3 og 4 fra toppen av ser sterkest ut. Hvordan passer de med symptomer og temp? :)

Jeg flyttet dialogen fra dagboken min over hit, jeg, siden det faktisk handler om deg :D

Jeg synes nr. 3 og 4 fra toppen av ser sterkest ut. Hvordan passer de med symptomer og temp? :)

Hehe lurt! Ja syns det jeg også. Tempen er lav med positiv test og stiger dagen etter, men så dippet tempen igjen i dag. Da ble jeg så usikker i tillegg til sterke tester..
4bd386e726a22b7055802cea7a975896.jpg
0ae0487f3087f1f4022e52cc857d8899.jpg

Back
Topp