Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenkte mer at egget nok ikke slipper før imorgen, kanskje i nattEnda tid til sengekos og drikking av grapejuice
Lykke til [emoji173][emoji173]
TakkHehe har drukket opp hele flasken med grapefruktjuice i dag jeg
skal nok få til babydans i kveld og i morgen
må bare lure litt sjokolade i gubben sånn at han kvikner til
Haha
Happy humpingHer går mannen på sterke smertestillende så litt småbekymret for jobben hans ved uttaket da han har null interesse for sex. 2 ukers tørketid.. Frustrert
![]()
Oioi,spennende! Lykke tilNei det var det jeg også egentlig tenkte, men se på denne datok nettopp. 3-4 timer siden jeg tisset sist. Også stikker det på venstre side
![]()
![]()

Takk
Ååå huff! Det hørtes veldig kjipt ut! Håper det bedrer seg fort. Hva skal dere gjøre?
IVFHan får smertestillende for HD i påvente av operasjon. Men han må nok slutte med de før uttaket.. Skal snakke med legen om det til uken
![]()
Her har jeg lyst til å følge med [emoji4] Krysser fingrene for at det snart vik klaffe for deg
Oiida, her skjer det tingSpennende!
Happy humping![]()
Tusen takkhvilken pp er du i? Krysser fingrene for deg også
![]()
Er i Pp 1 [emoji4] Og tusen takk[emoji1360] Ny på forumet men laget meg dagbok i går om du har lyst til å følge[emoji4]
Ja så det nett i stedlykke til! Håper du kommer raskt inn på terminforum
![]()
Sånn ser altså tempen ut i dag. Nå begynte jo jeg litt seint å teste med el tester så den kan jo muligens ha vært sterkere før jeg starter å teste. Men samtidig stoler jeg ikke helt på tempingen da det har vært veldig ulikt klokkeslett![]()
Hmm, nei, det stemmer liksom ikke helt. Om testen var sterkere tidligere så var den jo fremdeles positiv i går og det er rart om den var det 2 DPO. Men striplet linje betyr at FF er usikker, da. Prøv å legg inn litt mer info som EL-tester, EL-slim osv. og se om noe endrer seg? Hvor ulikt klokkeslett da?![]()