Ikke temp under armen. Det gir så lite pålitelig resultat da det spiller stor rolle hvordan du sover. Det er det eneste 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oralt. Jeg begynte så fort jeg fikk det, og temper hele syklusen. Bortsett FRA om jeg har drukket mye, da får du forhøyet temp og følte det ikke var noe vits![]()
Haha[emoji85] den tiden er jeg veldig spent på hvordan blir her i huset [emoji28] hvor gammel er han?Ble litt spontan morgenkos i dag når mini så på Barne-TV [emoji14] også plutselig kom han løpende inn på soverommet og ville opp i sengen og kose med oss [emoji14] haha vi ble heldigvis ferdig [emoji14] godt han er så liten at han ikke skjønner så mye![]()
Haha,morsomt;-)Ble litt spontan morgenkos i dag når mini så på Barne-TVogså plutselig kom han løpende inn på soverommet og ville opp i sengen og kose med oss
haha vi ble heldigvis ferdig
godt han er så liten at han ikke skjønner så mye
![]()
Haha[emoji85] den tiden er jeg veldig spent på hvordan blir her i huset [emoji28] hvor gammel er han?
vi har bestemt oss for å begynne å prøve på nr 2 rundt nyttår, da kommer vår lille til å være litt over 1.5 år gammel[emoji12]
Heia heiaHerregud nå følte jeg eggløsningen kommer før jeg er klar! Må hive nedpå med grapefruktjuice og drikke masse vann ;p håper det blir godt nok miljø der nede for den store svømmekonkurransen [emoji14] kommer nok til å ta test hver gang jeg tisser nå for å se hva som skjer [emoji14] har jo bare såvidt begynt å testeflaks at jeg merket el-slimet i forigårs ellers hadde jeg ikke ventet el før om en uke tidligst.. Hmm denne kroppen altså! Nå skal jeg ha novemberbaby altså
![]()
! Håper virkelig for deg dette er god egget
Jeg selv venter EL nå en av dagene men har ikke benyttet meg av EL tester. men jeg var å kjøpte CB monitoren i går - men den kan jo ikke benyttes før jeg får neste mens 

Så spennende! Håper virkelig for deg dette er god egget
Jeg selv venter EL nå en av dagene men har ikke benyttet meg av EL tester. men jeg var å kjøpte CB monitoren i går - men den kan jo ikke benyttes før jeg får neste mens
typisk..... Men når begynner dere å teste etter EL. Har heller ikke selv helt satt meg inn i alt dette her - føler det er så komplisert
![]()
Noen tips tas mot med stor glede og takk![]()
Masse lykke til og happy humpingHeier på denne PP
![]()
Heia eggetTror dog kanskje ikke at egget slipper idag da, så du har god td
![]()
Jeg hadde ikke tenkt til å begynne testingen før i morgen faktisksiden jeg har regnet med å ha el på cd19, men i forigårs fikk jeg plutselig el-slim og da tenkte jeg shit nå må jeg starte testingen med en gang
og plutselig hadde jeg positiv i dag
jeg er nybegynner på både el-tester og temping, men det finnes noen innlegg her om begge deler som man lærer mye av og kan spørre om alt
heldigvis så mange flinke og erfarne damer her inne
Tusen takk! Lykke til med prøvingen du også! Vips så er vi på terminforum!![]()

Nei det var det jeg også egentlig tenkte, men se på denne datok nettopp. 3-4 timer siden jeg tisset sist. Også stikker det på venstre side
![]()