Reisen fra jente til mor. <3

Ikke temp under armen. Det gir så lite pålitelig resultat da det spiller stor rolle hvordan du sover. Det er det eneste :p

Noen dager siden oppdatering nå!
Cd9, har begynt å tempe og lurer på om jeg skal starte el testingen på selveste morsdagen cd12! :) siden syklusen min er litt tullete og veldig varierende så vil jeg starte el-testing litt tidlig! Har en liiiten følelse på at det blir baby denne gangen. Men skal prøve å holde meg rolig :p Hehe. Lettere sagt enn gjort!
Utenom babyplanlegging så har jeg faktisk et bryllup å planlegge :D snart er det et år siden jeg fridde til min kjære og det er et og et halvt år til vi skal gifte oss! :o På tirsdag var jeg å prøvde kjoler igjen, men ingen slår den jeg prøvde i høst som fikk tårene til å trille :p jeg håper bare at jeg finner kjole før jeg blir gravid og får altfor stor mage :p og hvis det blir novemberbaby så blir babyen ca 9 mnd, gutten min blir 2 og et halvt og jeg har forhåpentligvis fått av meg valpefettet på magen igjen :p Hehe
Åååå guu kor eg gledar meg! :D

Cd10 og tok en el test i dag siden jeg fikk litt el slim i går.
f2c23a105009fb6999aacac01b93e0bd.jpg

Etter fristen
12d361991ed8c69e3611eae4465dd9a9.jpg

Og sånn ser tempen ut foreløpig :p
b531369ba1920c84a925a6680aedddc5.jpg

Nattammer så det er sagt :p Hehe

Ble litt spontan morgenkos i dag når mini så på Barne-TV :p også plutselig kom han løpende inn på soverommet og ville opp i sengen og kose med oss :p haha vi ble heldigvis ferdig :p godt han er så liten at han ikke skjønner så mye :p

Ble litt spontan morgenkos i dag når mini så på Barne-TV [emoji14] også plutselig kom han løpende inn på soverommet og ville opp i sengen og kose med oss [emoji14] haha vi ble heldigvis ferdig [emoji14] godt han er så liten at han ikke skjønner så mye :p
Haha[emoji85] den tiden er jeg veldig spent på hvordan blir her i huset [emoji28] hvor gammel er han?
vi har bestemt oss for å begynne å prøve på nr 2 rundt nyttår, da kommer vår lille til å være litt over 1.5 år gammel[emoji12]

Haha[emoji85] den tiden er jeg veldig spent på hvordan blir her i huset [emoji28] hvor gammel er han?
vi har bestemt oss for å begynne å prøve på nr 2 rundt nyttår, da kommer vår lille til å være litt over 1.5 år gammel[emoji12]

Hehe ja det blir ofte spontant når vi ser muligheten :p han er snart 14 mnd :)
Syns egentlig det er helt greit jeg. Mer spennende kanskje. Haha

Syns det er veldig rart at jeg bare hadde to dager med mensen uten særlig smerter og noen dager med spotting også plutselig EL nå snart allerede. Kan det ha vært en mellomblødning bare? Jeg tror aldri jeg har blødd så lite under en menstruasjon. Jaja nå får jeg ihvertfall testet med el-tester og et forsøk på temping ihvertfall :p gleder meg til i morgen for å se om streken er sterkere :) og ikke minst hva som skjer med tempingen :)

5c041b44a91b5e648f1c5887f324001b.jpg

Dagens el- test..
e2ad887a58d7cc7507cc53637c98993e.jpg

Jeg syntes den var litt svakere enn gårsdagens, men de er kanskje like sterk. Håper ikke jeg har gått glipp av el ihvertfall.. :/

Tok ny test nå, 2 1/2 time seinere. Klart sterkere. Rett etter
b9254b5ecdf83f1d20fcddc5aea5ebf9.jpg

Litt etter
7e197d9276bbaebdfaa4d962bb757b0a.jpg

Etter fristen tror jeg
6516b5bb396819739cffe376fee6a6c3.jpg

Er denne positiv? :O

Herregud nå følte jeg eggløsningen kommer før jeg er klar! Må hive nedpå med grapefruktjuice og drikke masse vann ;p håper det blir godt nok miljø der nede for den store svømmekonkurransen :p kommer nok til å ta test hver gang jeg tisser nå for å se hva som skjer :p har jo bare såvidt begynt å teste :o flaks at jeg merket el-slimet i forigårs ellers hadde jeg ikke ventet el før om en uke tidligst.. Hmm denne kroppen altså! Nå skal jeg ha novemberbaby altså :p

Herregud nå følte jeg eggløsningen kommer før jeg er klar! Må hive nedpå med grapefruktjuice og drikke masse vann ;p håper det blir godt nok miljø der nede for den store svømmekonkurransen [emoji14] kommer nok til å ta test hver gang jeg tisser nå for å se hva som skjer [emoji14] har jo bare såvidt begynt å teste :o flaks at jeg merket el-slimet i forigårs ellers hadde jeg ikke ventet el før om en uke tidligst.. Hmm denne kroppen altså! Nå skal jeg ha novemberbaby altså :p
Heia heia :)

Så spennende :D:joyful:! Håper virkelig for deg dette er god egget:woot: Jeg selv venter EL nå en av dagene men har ikke benyttet meg av EL tester. men jeg var å kjøpte CB monitoren i går - men den kan jo ikke benyttes før jeg får neste mens :wideyed::eek: typisk..... Men når begynner dere å teste etter EL. Har heller ikke selv helt satt meg inn i alt dette her - føler det er så komplisert :hilarious::p

Noen tips tas mot med stor glede og takk :D:p

Masse lykke til og happy humping :D Heier på denne PP:dummy1::dummy:

Heia egget :D Tror dog kanskje ikke at egget slipper idag da, så du har god td ;)

Så spennende :D:joyful:! Håper virkelig for deg dette er god egget:woot: Jeg selv venter EL nå en av dagene men har ikke benyttet meg av EL tester. men jeg var å kjøpte CB monitoren i går - men den kan jo ikke benyttes før jeg får neste mens :wideyed::eek: typisk..... Men når begynner dere å teste etter EL. Har heller ikke selv helt satt meg inn i alt dette her - føler det er så komplisert :hilarious::p

Noen tips tas mot med stor glede og takk :D:p

Masse lykke til og happy humping :D Heier på denne PP:dummy1::dummy:

Jeg hadde ikke tenkt til å begynne testingen før i morgen faktisk :p siden jeg har regnet med å ha el på cd19, men i forigårs fikk jeg plutselig el-slim og da tenkte jeg shit nå må jeg starte testingen med en gang :p og plutselig hadde jeg positiv i dag :o jeg er nybegynner på både el-tester og temping, men det finnes noen innlegg her om begge deler som man lærer mye av og kan spørre om alt :) heldigvis så mange flinke og erfarne damer her inne :D
Tusen takk! Lykke til med prøvingen du også! Vips så er vi på terminforum! :D

Heia egget :D Tror dog kanskje ikke at egget slipper idag da, så du har god td ;)

Nei det var det jeg også egentlig tenkte, men se på denne da :o tok nettopp. 3-4 timer siden jeg tisset sist. Også stikker det på venstre side :D
e421074a0d0af3663f2ee439f89a432c.jpg

Jeg hadde ikke tenkt til å begynne testingen før i morgen faktisk :p siden jeg har regnet med å ha el på cd19, men i forigårs fikk jeg plutselig el-slim og da tenkte jeg shit nå må jeg starte testingen med en gang :p og plutselig hadde jeg positiv i dag :eek: jeg er nybegynner på både el-tester og temping, men det finnes noen innlegg her om begge deler som man lærer mye av og kan spørre om alt :) heldigvis så mange flinke og erfarne damer her inne :D
Tusen takk! Lykke til med prøvingen du også! Vips så er vi på terminforum! :D

Oi oi ;) godt du testet nå da :D Skal teste det ut litt nå frem til evt ny mens og ny PP så skal jeg gå over på CBFM :p
Skal undersøke litt videre:D Ja alle er jo så søte og snille - kjempe hjelpsomt forum :p

Lykke til dere å - håpe på november forum på oss neste:joyful::joyful::joyful::p

Nei det var det jeg også egentlig tenkte, men se på denne da :eek: tok nettopp. 3-4 timer siden jeg tisset sist. Også stikker det på venstre side :D
e421074a0d0af3663f2ee439f89a432c.jpg

Tenkte mer at egget nok ikke slipper før imorgen, kanskje i natt :) Enda tid til sengekos og drikking av grapejuice ;) Lykke til ❤❤

Back
Topp