Pi
Flørter med forumet
Ser streken der også! Håper det er en babystrek! Hvor mange dpo er du ?Dette bildet er kanskje bedre? Herregud når blir jeg jo helt stressetVis vedlegget 217414
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser streken der også! Håper det er en babystrek! Hvor mange dpo er du ?Dette bildet er kanskje bedre? Herregud når blir jeg jo helt stressetVis vedlegget 217414
Ser streken der også! Håper det er en babystrek! Hvor mange dpo er du ?
Jeg fikk ikke strek i det heletatt før jeg var 14 dpo, og da var den så svak som den øverste her, så det er absolutt mulig[emoji7]Herregud helt svett! [emoji14] jeg tror jeg er 11, men kan være fra 9-11 dpo siden jeg tror jeg fikk EL litt tidligere enn antatt. Åååå tenk hvis det er babystrek!![]()
Jeg fikk ikke strek i det heletatt før jeg var 14 dpo, og da var den så svak som den øverste her, så det er absolutt mulig[emoji7]
![]()
Ja det blir jo kjempe spennende![emoji3] Skal du teste morgenurin?Krysser fingrenesist jeg var gravid fikk jeg 12 dpo. Så gleder meg til i morgen
![]()
Ja det blir jo kjempe spennende![emoji3] Skal du teste morgenurin?
Jo det er jo det alle sier, men det jeg har jo sett noen som har opplevd økning iløpet av dagen, men det er vel når man er litt lengre på vei kansje[emoji54] [emoji85] så tidlig hadde jeg og testet morgen![emoji1] Masse lykke til![emoji120]Ja i morgen blir det morgenurin! Gir ikke det best resultat?
Jo det er jo det alle sier, men det jeg har jo sett noen som har opplevd økning iløpet av dagen, men det er vel når man er litt lengre på vei kansje[emoji54] [emoji85] så tidlig hadde jeg og testet morgen![emoji1] Masse lykke til![emoji120]
Jeg fikk ikke strek i det heletatt før jeg var 14 dpo, og da var den så svak som den øverste her, så det er absolutt mulig[emoji7]
![]()
Det er lenge siden nå, men sier takk fordet [emoji3]Måtte spare bildet av de første positive testene vettu[emoji85] Ble en fin jente utav det, som er 8 mnd gammel nå [emoji254]Glemte forresten å si gratulerer så mye!![]()
![]()
Det er lenge siden nå, men sier takk fordet [emoji3]Måtte spare bildet av de første positive testene vettu[emoji85] Ble en fin jente utav det, som er 8 mnd gammel nå [emoji254]
Ja det er det virkelig! Jeg husker liksom følelsen litt bedre når jeg ser bildet av de igjen [emoji28] Minner om en helt utrolig spennende tid, og får meg til å glede meg til nestegang vi skal prøve [emoji173] Hvor gammel er gutten din nå?Av en eller annen grunn var det akkurat det jeg trodde [emoji14] jeg har spart mine ogsåpluss at de ligger i starten av dagboken min [emoji14] dyrebare bilder <3
Ja det er det virkelig! Jeg husker liksom følelsen litt bedre når jeg ser bildet av de igjen [emoji28] Minner om en helt utrolig spennende tid, og får meg til å glede meg til nestegang vi skal prøve [emoji173] Hvor gammel er gutten din nå?

Jeg synes kanskje streken på den nederste er mer definert og liiiiitt lettere å se enn den øverste. Krysser fingrene for babystrek!Gårsdagen test oppe og dagens test nede. Er de lik eller er den sterkere nede? Så streken før testen hadde tørket, men kan skyggestrek komme med en gang? Disse dagene altså..
jeg kjenner ikke igjen kroppen min. Begynte nettopp å hulke omtrent idet jeg skrudde på tv fordi det var en snutt med greys anatomy reklame også kom jeg på hvor trist det var når hun mistet babyen i magen og mannen hun elsket! Uff herregud for en sippeguri jeg er. Kjæresten satt i sjokk ved siden av. For det er han som pleier å gråte av ting på TVmen ikke hulking! Det gjorde jeg sist jeg var høygravid
begynte forsåvidt å gråte flere ganger av at Petter fikk brannskade på farmen i går også
hva skjer?! Vis vedlegget 217477
Jeg synes kanskje streken på den nederste er mer definert og liiiiitt lettere å se enn den øverste. Krysser fingrene for babystrek!![]()
Kjipt. Tanta har ikke kommi. Men hu står utafor døra å venter (spotter enda). Håper ikke jeg spotter i 4 dager etter mens som jeg pleier når jeg har spotta i 5 (!!!) dager før tr xDDa kom tr i dag! Noen dager for tidlig. Så da blir det bestilling av basaltermometer og el-tester!