Reisen fra jente til mor. <3

Ser streken der også! Håper det er en babystrek! Hvor mange dpo er du ?

Herregud helt svett! :p jeg tror jeg er 11, men kan være fra 9-11 dpo siden jeg tror jeg fikk EL litt tidligere enn antatt. Åååå tenk hvis det er babystrek! :D

Herregud helt svett! [emoji14] jeg tror jeg er 11, men kan være fra 9-11 dpo siden jeg tror jeg fikk EL litt tidligere enn antatt. Åååå tenk hvis det er babystrek! :D
Jeg fikk ikke strek i det heletatt før jeg var 14 dpo, og da var den så svak som den øverste her, så det er absolutt mulig[emoji7]
cc58486f9baa5d11a15f7ad18116301c.jpg

Jeg fikk ikke strek i det heletatt før jeg var 14 dpo, og da var den så svak som den øverste her, så det er absolutt mulig[emoji7]
cc58486f9baa5d11a15f7ad18116301c.jpg

Krysser fingrene :D sist jeg var gravid fikk jeg 12 dpo. Så gleder meg til i morgen :)

Ja i morgen blir det morgenurin! Gir ikke det best resultat?
Jo det er jo det alle sier, men det jeg har jo sett noen som har opplevd økning iløpet av dagen, men det er vel når man er litt lengre på vei kansje[emoji54] [emoji85] så tidlig hadde jeg og testet morgen![emoji1] Masse lykke til![emoji120]

Jo det er jo det alle sier, men det jeg har jo sett noen som har opplevd økning iløpet av dagen, men det er vel når man er litt lengre på vei kansje[emoji54] [emoji85] så tidlig hadde jeg og testet morgen![emoji1] Masse lykke til![emoji120]

Tusen takk :D

Det er lenge siden nå, men sier takk fordet [emoji3]Måtte spare bildet av de første positive testene vettu[emoji85] Ble en fin jente utav det, som er 8 mnd gammel nå [emoji254]

Av en eller annen grunn var det akkurat det jeg trodde :p jeg har spart mine også :) pluss at de ligger i starten av dagboken min :p dyrebare bilder <3

Av en eller annen grunn var det akkurat det jeg trodde [emoji14] jeg har spart mine også :) pluss at de ligger i starten av dagboken min [emoji14] dyrebare bilder <3
Ja det er det virkelig! Jeg husker liksom følelsen litt bedre når jeg ser bildet av de igjen [emoji28] Minner om en helt utrolig spennende tid, og får meg til å glede meg til nestegang vi skal prøve [emoji173] Hvor gammel er gutten din nå?

Ja det er det virkelig! Jeg husker liksom følelsen litt bedre når jeg ser bildet av de igjen [emoji28] Minner om en helt utrolig spennende tid, og får meg til å glede meg til nestegang vi skal prøve [emoji173] Hvor gammel er gutten din nå?

Ja :) min gutt er 13 mnd :) tiden går så fort :o

Gårsdagen test oppe og dagens test nede. Er de lik eller er den sterkere nede? Så streken før testen hadde tørket, men kan skyggestrek komme med en gang? Disse dagene altså..
jeg kjenner ikke igjen kroppen min. Begynte nettopp å hulke omtrent idet jeg skrudde på tv fordi det var en snutt med greys anatomy reklame også kom jeg på hvor trist det var når hun mistet babyen i magen og mannen hun elsket! Uff herregud for en sippeguri jeg er. Kjæresten satt i sjokk ved siden av. For det er han som pleier å gråte av ting på TV :p men ikke hulking! Det gjorde jeg sist jeg var høygravid :p begynte forsåvidt å gråte flere ganger av at Petter fikk brannskade på farmen i går også :p hva skjer?! ImageUploadedByBV Forum1485852268.266365.jpg

Gårsdagen test oppe og dagens test nede. Er de lik eller er den sterkere nede? Så streken før testen hadde tørket, men kan skyggestrek komme med en gang? Disse dagene altså..
jeg kjenner ikke igjen kroppen min. Begynte nettopp å hulke omtrent idet jeg skrudde på tv fordi det var en snutt med greys anatomy reklame også kom jeg på hvor trist det var når hun mistet babyen i magen og mannen hun elsket! Uff herregud for en sippeguri jeg er. Kjæresten satt i sjokk ved siden av. For det er han som pleier å gråte av ting på TV :p men ikke hulking! Det gjorde jeg sist jeg var høygravid :p begynte forsåvidt å gråte flere ganger av at Petter fikk brannskade på farmen i går også :p hva skjer?! Vis vedlegget 217477
Jeg synes kanskje streken på den nederste er mer definert og liiiiitt lettere å se enn den øverste. Krysser fingrene for babystrek! :)

Jeg synes kanskje streken på den nederste er mer definert og liiiiitt lettere å se enn den øverste. Krysser fingrene for babystrek! :)

Ja, jeg er enig i det. Etter gårsdagen tørket så virket det som om fargen trakk seg til venstre i streken om du skjønner? Så den ble tynnere.. jeg tror jeg kjøper en rfsu test på butikken i dag og tester med i tillegg i morgen tidlig. Får jo strek på alle testene mine. Dårlig gjort hvis ikke det er babystrek! :p tusen takk :)

Må få ut litt tanker... jeg ønsker så sterkt å få baby i oktober. Her er tr absolutt ikke velkommen :p føler at jeg allerede har hatt så masse vondter at hvis jeg nå får tr så kommer jeg litt å ligge strykeflat i en uke! Syns også veldig synd på meg når jeg måtte trekke ene jekselen min for en uke siden og brukt munnskyll som bare totalt dreper alt av smaksløker i munnen min :( jeg som har vært såååå flink å lage god hjemmelaget mat hver dag og lagde meg en superdeilig sjokoladekake istedenfor godteri til helgen som var som jeg bare klarte å smake hinten av sjokolade :( griner av alt fordi jeg er så hormonell... så tok jeg en kikk inne på min WomanLog og så at de to siste syklusene mine har vært på 37 og 38. Så kanskje jeg har bommet helt på eggløsning med beregnet 33 som min syklus pleier å være på?! Men fikk jo masse EL slim bare én dag (cd17), så jeg var sikker på at EL var tidlig ute. Og det kan jo være. Hadde heldigvis sex cd22 også. Så hvis jeg har totalt bommet på el så er ikke håpet ute ennå. Jeg skal prøve å holde ut :p Hvis tr kommer så skal ihvertfall rett inn på nett og bestille el-tester og basaltermometer!

Da kom tr i dag! Noen dager for tidlig. Så da blir det bestilling av basaltermometer og el-tester!

Da kom tr i dag! Noen dager for tidlig. Så da blir det bestilling av basaltermometer og el-tester!
Kjipt. Tanta har ikke kommi. Men hu står utafor døra å venter (spotter enda). Håper ikke jeg spotter i 4 dager etter mens som jeg pleier når jeg har spotta i 5 (!!!) dager før tr xD

Hurra for temping :D gleder meg til å følge med :p spør om du lurer på noe, kanskje jeg kan hjelpe :p

Back
Topp