Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselig det blirDette har jeg fått opp foreløpigKoselig å se at babyens rom begynner å ligne mer og mer på et barnerom
<3
Vis vedlegget 99162
Så koselige detaljerFått på plass det meste av barnerommetså koselig å titte innom der nå. Begynner å bli veeeldig utålmodig, og vil gjerne se han snart
Vis vedlegget 99294Vis vedlegget 99295Vis vedlegget 99296
Takk!Så koselige detaljerjeg har pgså babynest, men føler nesten det blir litt trangt og klumpete med dyne over der igjen? Hva tror du? Foreløpig har har jeg det i vugga i stua og tenker å bruke et lite ullteppe over
Ja, det er santI mitt tilfelle så er det mye skole som helst skulle vært unnagjort før lille kommer! Hadde vært deilig å bli helt ferdig så jeg kun kan konsentrere meg om babyen<3 Har termin 1 februar
Hvis ho holdet seg inne frem til det så skal jeg klare å få levert bacheloroppgaven tror jeg!
Vis vedlegget 99629Da er vugga på soverommet redd opp<3 Har ikke termin før om to uker da, men er så koselig å ha litt klart![]()
Så koselig det blir![]()
Takk for detAhh, ja det skjønner jegDu får ha lykke til da. 1.februar er jo virkelig ikke lenge til. Krysser fingrene for at du får blitt ferdig med det du må bli ferdig med i hvert fall
![]()
Takk for detHar ikke så god konsentrasjon om dagen kjenner jeg
Det meste av tanker går til lille i magen og fødselen<3 Hihi, så koselig! Du får legge ut nytt bilde senere da
Her har vi satt av lørdag til å få gjort klart babyrommet, så jeg legger sikkert ut bilde i løpet av helga
![]()
Kjempekoselig! Likte spesielt de bittesmå søte skoene ved siden av skiltet! Også så koselig med det skiltet der det står "god natt min skatt"! Heldig liten jente som får det rommet der iallefall
Kjempekoselig! Likte spesielt de bittesmå søte skoene ved siden av skiltet! Også så koselig med det skiltet der det står "god natt min skatt"! Heldig liten jente som får det rommet der iallefall![]()
EnigTusen takkEr så koselig å gjøre istand rommet til lille bebisen
Ikke lenge til hun er her nå
<3
Enignei, nå er vi ikke langt unna!
håper det skjer noe snart hehe.
har vaska klæra ihvertfallskal bare få vaska kommoden så jeg får lakt de inni
ooog bilstolen å baby gymmen står klar
![]()