Rainbowdash har fått premien vår❤️

Blåser en liten dose babystøv din vei ♥️
Tusen takk, trenger hvert eneste støvkorn :Heartred
Heier sååå mye:Heartred:Heartred:Heartred
Tusen takk :Heartred
Heier masse!!!!!:joyful::talk017
Tusen takk :Heartred
Heier masse, masse på deg! Alle gode ting er pp 61, er det ikke det de sier? ;)
Tusen takk :HeartredDa satser vi på 61:D:smiley-angelic001
Da ligger vi akkurat likt i syklusen :)
Håper det går rett vei i PP61 :Heartred
:HeartbigredHeier på oss, nå skal vi trille vogn i 2022:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred:wav
 
Krysser for at dere kan lykkes nå
 
CD 4~ PP 61

Siden jeg har resept på ovitrelle, vurderer jeg å prøve det igjen.
Ikke lykkes før, men skader vel ikke:wacky:
 
Hva annet bruker du? :)
Ingenting, får ikke noe fra gynekolog. Hun ønsker vi skal gå ivf veien. Men det er ikke aktuelt for oss, vi har ikke økonomi til å forsvare ivf.
 
CD 4~ PP 61

Siden jeg har resept på ovitrelle, vurderer jeg å prøve det igjen.
Ikke lykkes før, men skader vel ikke:wacky:

Helt enig med at det ikkje skader å prøve! Man veit aldri, plutselig ligger de perfekte forholdene til rette i kroppen. Og dette med timing er jo så viktig, så med ovitrelle veit man jo at egget sleppe ! Men det må jo sleppe når det er modent nok, så usikker på kossen det blir uten ultralyd kontroll ? Man tilfører jo kroppen hcg også, noe som virkelig ikkje kan skade tenker eg ;) er selv veldig spent på om det har hjulpet her! Gått snart 2 år uten noe positiv g test, ingenting gale med oss.
Masse lykke til :Heartred
 
Helt enig med at det ikkje skader å prøve! Man veit aldri, plutselig ligger de perfekte forholdene til rette i kroppen. Og dette med timing er jo så viktig, så med ovitrelle veit man jo at egget sleppe ! Men det må jo sleppe når det er modent nok, så usikker på kossen det blir uten ultralyd kontroll ? Man tilfører jo kroppen hcg også, noe som virkelig ikkje kan skade tenker eg ;) er selv veldig spent på om det har hjulpet her! Gått snart 2 år uten noe positiv g test, ingenting gale med oss.
Masse lykke til :Heartred
Når jeg fikk resepten fikk jeg beskjed om å sette den ved positiv el test.
Jeg har jo en relativt stabil syklus, så eggene slipper. Her er det nok mest mannlig faktor som avgjør om vi lykkes, i følge gynekologen. Men eggene mine blir jo eldre for hver dag.

Får dere hjelp, henvisning til ivf?
 
Når jeg fikk resepten fikk jeg beskjed om å sette den ved positiv el test.
Jeg har jo en relativt stabil syklus, så eggene slipper. Her er det nok mest mannlig faktor som avgjør om vi lykkes, i følge gynekologen. Men eggene mine blir jo eldre for hver dag.

Får dere hjelp, henvisning til ivf?

Men da er det jo bare å kjøre på med ovitrelle tenker eg !:D Det hadde eg gjort, eg håper å få ovitrelle ved neste forsøk om dette ikkje går, da eg kom inn til inseminering etter egget hadde sluppet sist, men denne gangen før det hadde sluppet(og gyn sa det var best, så da vil eg jo selvfølgelig ha det likt neste gang også)

Vi gjekk til utredning privat etter 7 mnd hos klinikk hausken, så etter noen ekstra mnd kjøpte vi IUI 3 pakk hos de, er i pp 24 nå. Har time offentlig i april, har utsatt denne litt her og der fordi eg ikkje har vært klar for ivf, men går det ikkje nå kan det hende det blir ivf, vi får se. Har også lapraskopi i slutten av april for å se om det kan være noe endometriose som gjør til at det ikkje går. Men legene trur ikkje eg har det, får dette fordi eg egentlig ikkje vil ha ivf og då var dei villig til å undersøke litt ekstra siden vi ikkje har blitt gravid enda. Men håper mest at det ligger ein spire og lurer i magen min nå, men er på dag 10-11 med blenda tidlig test så ahhhh. er så lei.


Dokke har virkelig stått på ! Eg har bare fulgt meg litt her og der det siste året, var det slik at du hadde barn frå før, at det er felles barnet som er dypt ønsket ? Håper det går for dere :Heartred
 
Men da er det jo bare å kjøre på med ovitrelle tenker eg !:D Det hadde eg gjort, eg håper å få ovitrelle ved neste forsøk om dette ikkje går, da eg kom inn til inseminering etter egget hadde sluppet sist, men denne gangen før det hadde sluppet(og gyn sa det var best, så da vil eg jo selvfølgelig ha det likt neste gang også)

Vi gjekk til utredning privat etter 7 mnd hos klinikk hausken, så etter noen ekstra mnd kjøpte vi IUI 3 pakk hos de, er i pp 24 nå. Har time offentlig i april, har utsatt denne litt her og der fordi eg ikkje har vært klar for ivf, men går det ikkje nå kan det hende det blir ivf, vi får se. Har også lapraskopi i slutten av april for å se om det kan være noe endometriose som gjør til at det ikkje går. Men legene trur ikkje eg har det, får dette fordi eg egentlig ikkje vil ha ivf og då var dei villig til å undersøke litt ekstra siden vi ikkje har blitt gravid enda. Men håper mest at det ligger ein spire og lurer i magen min nå, men er på dag 10-11 med blenda tidlig test så ahhhh. er så lei.


Dokke har virkelig stått på ! Eg har bare fulgt meg litt her og der det siste året, var det slik at du hadde barn frå før, at det er felles barnet som er dypt ønsket ? Håper det går for dere :Heartred
Håper det løser seg for dere uten ivf:Heartred
Ivf er nok ingen dans på roser og er nok siste utvei for de fleste.
Vi har prøvd snart 5år, vi har nok landet på at vi nok ikke er så heldig. Men ikke gitt opp 100% enda. Men siste utvei er å låne penger for å ta IVF, men jeg ønsker ikke å låne penger så vi stopper der.
Blir nok ovitrelle denne runden på oss.:Heartred
 
Last edited:
:Heartred PP 61~ CD 7:Heartred

Har en ting å si først, fy f... så dritt det er å drikke grapefruktjuice :yuck:

Har bestemt meg for å bruke ovitrelle, må ringe å bestille den på apoteket.
Er litt nummen i følelsene før El, etter el er følelsene " all over the place ":bag:
 
Håper det løser seg for dere uten ivf:Heartred
Ivf er nok ingen dans på roser og er nok siste utvei for de fleste.
Vi har prøvd snart 5år på fellesbarnet ja, vi har nok landet på at vi nok ikke er så heldig. Men ikke gitt opp 100% enda. Men siste utvei er å låne penger for å ta IVF, men jeg ønsker ikke å låne penger så vi stopper der.
Blir nok ovitrelle denne runden på oss.:Heartred

ja er ein grunn til at vi lar tiden gå litt før vi evt går ivf. Så bra at du prøver ovitrelle ! Håper virkelig at det er det som skal til så dere får felles babyen dokkar :love7:love7
 
Har vært å shoppa denne i dag :happy:
20210310_173424.jpg

Lenge leve håpet:Heartbigred
 
Håper det løser seg for dere uten ivf:Heartred
Ivf er nok ingen dans på roser og er nok siste utvei for de fleste.
Vi har prøvd snart 5år på fellesbarnet ja, vi har nok landet på at vi nok ikke er så heldig. Men ikke gitt opp 100% enda. Men siste utvei er å låne penger for å ta IVF, men jeg ønsker ikke å låne penger så vi stopper der.
Blir nok ovitrelle denne runden på oss.:Heartred

Får dere ikke via det offentlige..? :/ Medisiner er dyrt uansett altså, men det blir jo ikke på langt nær så dyrt som ved privat. Da er det vel i snitt ca 10000 på medisiner pr forsøk. (Istedenfor 10k i medisiner + 35k for forsøket).
Jeg forstår at 10k er mye det også, altså, og hvis dere ikke får offentlig, så er det jo også klart at det blir veldig kostbart..

Hååper ovitrellen gir deg den ekstra boosten, og at det klaffer for dere denne runden ♥️
 
:HeartredPP 61~ CD 12~ DPO 0:Heartred
Fikk satt ovitrelle i går, fikk maksimal på cb monitoren.
Cb monitoren ligger en dag forran, jeg bomma litt på mensstart:knegg: glemte å ordne før det var for sent.
Bikkje kaldt inne og ute i dag, værst er vel inne:hilarious: 14grader er for kaldt til å fungere.
Da er det bare å krysse fingrene, ikke beina og humpe i vei:D
20210314_190031.jpg

20210315_104118.jpg
 
:Heartred PP 61~ CD 7:Heartred
Har en ting å si først, fy f... så dritt det er å drikke grapefruktjuice :yuck:

Har bestemt meg for å bruke ovitrelle, må ringe å bestille den på apoteket.
Er litt nummen i følelsene før El, etter el er følelsene " all over the place ":bag:

Veldig enig angående juicen, jeg måtte blande den ut med eplejuice :wtf: ble heldigvis litt vant til den etter noen dager. Har du prøvd juicen før? Jeg fikk god effekt av den på EL-slimet, så gjenstår det å se om det hjalp med spire (er 8 dpo).

Krysser fingrene for deg!! :Heartred:Heartred:Heartred
 
Grapefruktjuice smaker crap.. >< den er ganske.. besk, stram, vet ikke hva man skal kalle det.
Håper det hjelper!
 
Veldig enig angående juicen, jeg måtte blande den ut med eplejuice :wtf: ble heldigvis litt vant til den etter noen dager. Har du prøvd juicen før? Jeg fikk god effekt av den på EL-slimet, så gjenstår det å se om det hjalp med spire (er 8 dpo).

Krysser fingrene for deg!! :Heartred:Heartred:Heartred
Blande den med eplejuice var en god idé, skal gjøre det om det blir en PP til:thumright
Har tatt den før, nå prøver jeg bare enkle grep for å gjøre en positiv forskjell :knegg:
 
Grapefruktjuice smaker crap.. >< den er ganske.. besk, stram, vet ikke hva man skal kalle det.
Håper det hjelper!
Smaker stygg medisin:knegg:
Vi får håpe det hjelper :happy:
 
:HeartredPP 61~ CD 15~ DPO 3:Heartred

Sitter å griner til jordmødrene på NRK, sikkert 3.gang jeg ser serien:knegg:
Hvilepulsen oppfører seg merkelig, den går nedover. Vanligvis skal den gå opp nå, helst opp opp opp:yuck:
Er bare DPO 3, men forbereder meg på PP 62.:facepalm:
Screenshot_20210318-123322_Fitbit.jpg
 
Back
Topp