Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg sender over mange gode tanker og mange gode ønsker og håper med dere på et mirakelPP 62~ CD 8Ikke så mye å skrive om prøvingen.
Men fy fader så lei jeg (og sikkert alle andre) er av Corona.
Jeg er jo egentlig en asosial person, men noen ganger savner jeg mere kontakt med venner (og litt familie).
Savner å reise, en avslappet livsstil, dra på butikken uten å tenke alle der kan være smittsomme. Savner når det værste jeg kunne få av andre var omgangsyke
Lengter etter sol og varme, noe som vil gi et aner fokus enn prøving. Snart blir jeg 41år, da er det slutt på prøving og innse realiteten. Ingen drømmebaby på meg og min kjære
Så disse siste mnd blir det med håp om et mirakel.
Jeg skjønner deg så godt! Denne sosiale distanseringen over tid kan få enhver optimist til å få en knekk Kjenner på det selv! Sender deg en varm klem og håper du opplever et mirakel nå, og får en spire i magen som holder hele veien til mål!PP 62~ CD 8Ikke så mye å skrive om prøvingen.
Men fy fader så lei jeg (og sikkert alle andre) er av Corona.
Jeg er jo egentlig en asosial person, men noen ganger savner jeg mere kontakt med venner (og litt familie).
Savner å reise, en avslappet livsstil, dra på butikken uten å tenke alle der kan være smittsomme. Savner når det værste jeg kunne få av andre var omgangsyke
Lengter etter sol og varme, noe som vil gi et aner fokus enn prøving. Snart blir jeg 41år, da er det slutt på prøving og innse realiteten. Ingen drømmebaby på meg og min kjære
Så disse siste mnd blir det med håp om et mirakel.
TakkJeg sender over mange gode tanker og mange gode ønsker og håper med dere på et mirakel
Det er absolutt mulig med et mirakel, og gjerne når man selv tror at håpet er ute
Tusen takkSender over en hel haug med tanker, varme klemmer og ønske om ett mirakel. Håper det går veien for deg!
Ja trodde aldri at sosialdistansering skulle bli så utfordrendeJeg skjønner deg så godt! Denne sosiale distanseringen over tid kan få enhver optimist til å få en knekk Kjenner på det selv! Sender deg en varm klem og håper du opplever et mirakel nå, og får en spire i magen som holder hele veien til mål!
Kanskje et godt tegn Lykke til i dpo-land!PP 62~ CD 15~ DPO 0Tror dette må være tidenes seneste el
Her varierer el fra CD 9 til nå CD 15
Brukt opp eltestene (strimler), hadde bare monitortester. Fikk max i går, el i dag.
Uansett, glad for at el kommer
Spennende! Håper dere lykkesPP 62~ CD 25~ DPO 10
Absolutt negativ test i dag, skjekka tre ganger altså 3 tester
Så da begynte jeg å lete litt rundt etter alternativ.
Så embryo adopsjon/donasjon blir vår vei
Jeg slipper IVF hormoner, kvaliteten er bra uavhengig av min alder og kvalitet på sæd og mine egg.
Egg og sæd fra unge friske mennesker, de matcher med hårfarge, øyenfarge, høyde, vekt osv. Lurer på å lyve på meg mørkere hud, mere krøller i håret og lavere vekt mulig jeg blir avslørt
Vi reiser så snart restriksjonene blir bedre.
Herlig med planPP 62~ CD 25~ DPO 10
Jeg slipper IVF hormoner, kvaliteten er bra uavhengig av min alder og kvalitet på sæd og mine egg.
Egg og sæd fra unge friske mennesker, de matcher med hårfarge, øyenfarge, høyde, vekt osv. Lurer på å lyve på meg mørkere hud, mere krøller i håret og lavere vekt mulig jeg blir avslørt
Høres ut som en fin plan. Håper dere lykkesPP 62~ CD 25~ DPO 10
Så spennende! Ønsker deg virkelig lykke til på reisen og håper det blir spire raskt! Hurra!PP 62~ CD 25~ DPO 10