Så utrolig spennende Og veldig deilig med en plan! Hvor gjør man dette?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fantstisk plan - nå skal det bli bebiVi har landet på en klinikk i Praha, valgte en som hadde fått mye gode tilbakemeldinger over en billigere med mye dårlige tilbakemeldinger
Jeg snakket med klinikken på fredag, de virker profesjonelle og dyktige. De kunne bruke embryo de allerede hadde om det passet med vårt utseende, eller lage et hvis vi ønsket. For oss er det ikke så nøye, så lenge de matcher utseende med blåblek hud, mørkt hår og brune øyne
De sa 2/3 lykkes med donasjon. Så max flaks og håper på baby innen to forsøk
Vi har landet på en klinikk i Praha, valgte en som hadde fått mye gode tilbakemeldinger over en billigere med mye dårlige tilbakemeldinger
Jeg snakket med klinikken på fredag, de virker profesjonelle og dyktige. De kunne bruke embryo de allerede hadde om det passet med vårt utseende, eller lage et hvis vi ønsket. For oss er det ikke så nøye, så lenge de matcher utseende med blåblek hud, mørkt hår og brune øyne
De sa 2/3 lykkes med donasjon. Så max flaks og håper på baby innen to forsøk
Det vet jeg ikke. Jeg sa vi må vente til det er slutt på innreisekarantene Men blir det veldig lenge til er det mulig vi tar det i ferien. Corona gjør alt vanskeligSå spennende!
Når ca ser de for seg at dere vil kunne få satt inn?
PP 62~ CD 25~ DPO 10
Absolutt negativ test i dag, skjekka tre ganger altså 3 tester
Så da begynte jeg å lete litt rundt etter alternativ.
Og embryo adopsjon/donasjon blir vår vei
Jeg slipper IVF hormoner, kvaliteten er bra uavhengig av min alder og kvalitet på sæd og mine egg.
Egg og sæd fra unge friske mennesker, de matcher med hårfarge, øyenfarge, høyde, vekt osv. Lurer på å lyve på meg mørkere hud, mere krøller i håret og lavere vekt mulig jeg blir avslørt
Vi reiser så snart restriksjonene blir bedre.