Men da er det jo bare å kjøre på med ovitrelle tenker eg !
Det hadde eg gjort, eg håper å få ovitrelle ved neste forsøk om dette ikkje går, da eg kom inn til inseminering etter egget hadde sluppet sist, men denne gangen før det hadde sluppet(og gyn sa det var best, så da vil eg jo selvfølgelig ha det likt neste gang også)
Vi gjekk til utredning privat etter 7 mnd hos klinikk hausken, så etter noen ekstra mnd kjøpte vi IUI 3 pakk hos de, er i pp 24 nå. Har time offentlig i april, har utsatt denne litt her og der fordi eg ikkje har vært klar for ivf, men går det ikkje nå kan det hende det blir ivf, vi får se. Har også lapraskopi i slutten av april for å se om det kan være noe endometriose som gjør til at det ikkje går. Men legene trur ikkje eg har det, får dette fordi eg egentlig ikkje vil ha ivf og då var dei villig til å undersøke litt ekstra siden vi ikkje har blitt gravid enda. Men håper mest at det ligger ein spire og lurer i magen min nå, men er på dag 10-11 med blenda tidlig test så ahhhh. er så lei.
Dokke har virkelig stått på ! Eg har bare fulgt meg litt her og der det siste året, var det slik at du hadde barn frå før, at det er felles barnet som er dypt ønsket ? Håper det går for dere