Rainbowdash har fått premien vår❤️

:HeartredPP 60~ CD 5:Heartred

Ikke så mye å skrive, vært litt plaget av hodepine og utmattelse den siste uken. Så jeg har tatt livet med ro, nyter fine kalde vinterværet:D

Tenk om denne mnd kommer lykken til oss?:smiley-angelic003
Vi har vel bestemt at dette blir siste mnd der vi gjør "alt", småprøving frem til sommeren og så avsluttes prøvingen.
Denne måneden skal det faktisk gå, det har jeg bestemt :) :) :) :smiley-bounce016

:HeartpinkPP 60~ CD 6:Heartblue

:Heartbigredherlige mandag:knegg:
Litt sånn mellom blåmandag og godmandag:knegg:
Hvor mye skal til i universet for å lykkes etter all denne tiden? Jeg bare spør:wtf:
Jeg håper jeg ikke blir gravid for å miste igjen, da er det bedre uten håp.

:HeartpinkPP 60~ CD 6:Heartblue

:Heartbigredherlige mandag:knegg:
Litt sånn mellom blåmandag og godmandag:knegg:
Hvor mye skal til i universet for å lykkes etter all denne tiden? Jeg bare spør:wtf:
Jeg håper jeg ikke blir gravid for å miste igjen, da er det bedre uten håp.
Jeg har fortsatt troen på at dette skal gå for dere :)
Brukte jo selv over 5 år så alltid håp :) :)

Jeg heier så innmari på dere :wav

Nå har ikke jeg lest den forrige dagboken din, så jeg kjenner ikke din historie, men jeg leser jo at dere har hatt 14 graviditeter. Har de funnet ut hvorfor du mister så mye? Det har dere helt sikkert undersøkt altså, men jeg blir bare så lei meg når jeg ser at dere har mistet så mye. Det er helt utrolig at man ikke kan få mer hjelp! Jeg håper så inderlig at dere skal klare det :Heartred

Håper en liten spire snart sitter helt til mål :Heartbigred

Jeg brukte å lese her før. Typ sommeren 2019. Husker et du gjorde inntrykk. Tror ikke jeg leste dagboken din, men på assistert forumet.

Du gjorde dypt inntrykk. Jeg kunne nærmest føle fysisk lengselen gjennom det du skrev.

Har selv 2 år med ivf og 4 sa/ma bak meg. Så forstår smerten din.

Vil bare gi deg mine beste ønsker. Jeg har slitt litt med å ikke greie å glede meg på andres gravide vegne, i alle fall ikke på en stund, men deg ville jeg unnet det. Garantert.

Klem.

Heftige valg å stå i, skjønner smerten, men også behovet for å ta avgjørelsen og leve videre..

Jeg heier så innmari på dere :wav

Nå har ikke jeg lest den forrige dagboken din, så jeg kjenner ikke din historie, men jeg leser jo at dere har hatt 14 graviditeter. Har de funnet ut hvorfor du mister så mye? Det har dere helt sikkert undersøkt altså, men jeg blir bare så lei meg når jeg ser at dere har mistet så mye. Det er helt utrolig at man ikke kan få mer hjelp! Jeg håper så inderlig at dere skal klare det :Heartred
Takk:Heartred
Gynekologen på medicus i fjor mente det var dna skader på svømmerne som gir dårlig befruktning, ergo ikke levedyktige embryo som dør.
Han mente ivf ville være bra for oss, men det har vi ikke økonomi til fra egen lomme da jeg ble arbeidsledig i coronaen:wtf:

Last edited:
Jeg brukte å lese her før. Typ sommeren 2019. Husker et du gjorde inntrykk. Tror ikke jeg leste dagboken din, men på assistert forumet.

Du gjorde dypt inntrykk. Jeg kunne nærmest føle fysisk lengselen gjennom det du skrev.

Har selv 2 år med ivf og 4 sa/ma bak meg. Så forstår smerten din.

Vil bare gi deg mine beste ønsker. Jeg har slitt litt med å ikke greie å glede meg på andres gravide vegne, i alle fall ikke på en stund, men deg ville jeg unnet det. Garantert.

Klem.
Tusen takk:Heartred
Jeg har fortsatt troen på at dette skal gå for dere :)
Brukte jo selv over 5 år så alltid håp :) :)
Takk for håp:love7
Håper en liten spire snart sitter helt til mål :Heartbigred
Er min og din tur snart:happy119:Heartred

:HeartredCD 12~ PP 60:Heartred
Trodde jeg hadde svart alle her tidligere, forstår ikke hva som skjedde.
Men men...
Uansett....:happy6:happy6 positiv EL test:hello2
Litt forsinket, satser på ett flott modent egg og spreke svømmere :biggrin:wav:wav
:knegg:
Jeg har kjøpt ny (og bedre) vitaminer i vinter til min kjære, håper det har gjort susen.
Jeg tar ananasjuice, melatonin, bidronninggele, folat, omega 3 og mulitvitaminer. Wild jam og fokus femina etter el.
Skal ikke stå på innsatsen:knegg:
20210214_150649.jpg
Screenshot_20210214-153614_Fitbit.jpg

Heia gullegget:wav:love7

:HeartredCD 15~ DPO 2~ PP 60:Heartred
El overstått, fikk kanskje ikke lagt inn så mye aksjer som ønsket. Men satser på at det holder:happy:

Må prøve å få DPO dagene til å gå, uten at hjernen overanalyserer alt:shifty:

Last edited:
Back
Topp