Rainbowdash har fått premien vår❤️

Lurer på hvordan jeg skal få konsentrert meg om jobb i to dager:knegg:
Har startet med progrestron (utrogestan 200mg) i går, en morgen, en formiddag og to på kvelden.
Så blir noen piller om dagen, 3×progynova, 2×folat og en blodfortynnende :talk017
Har til nå hatt god kontroll på alt og ikke glemt noe.

Tenk om det går, har egentlig ikke tenkt så mye på det før nå. Har vel veldig lave forventinger, realisten i meg som snakker. Man blir skadet etter 6år med prøving, håp og knuste drømmer.
Takk for lykke ønsker :Heartred
Ååå som jeg håper for deg og embryoet ❤️❤️ God tur i overimorgen ❤️

Ferdig pakket koffert venter hjemme på å få reise, lommeboka er klar for siste del av betalingen og forhåpentligvis en god del shopping:D

Nye spørsmål melder seg og googles:bag::knegg:
Spenning knyttet til hva som venter.
Hva skal jeg gjøre etter på, leve som normalt eller være forsiktig?
Når kan et blastocysts embryo feste seg? Når begynner en teste gal dame å teste seg:knegg:....
Til og med min kjære kommer med spørsmål, og jeg tror han har mere nerver enn meg.
Gleder meg sånn til å reise, blir ikke hjemreise samme dag så rekker å være litt turist også.

Ferdig pakket koffert venter hjemme på å få reise, lommeboka er klar for siste del av betalingen og forhåpentligvis en god del shopping:D

Nye spørsmål melder seg og googles:bag::knegg:
Spenning knyttet til hva som venter.
Hva skal jeg gjøre etter på, leve som normalt eller være forsiktig?
Når kan et blastocysts embryo feste seg? Når begynner en teste gal dame å teste seg:knegg:....
Til og med min kjære kommer med spørsmål, og jeg tror han har mere nerver enn meg.
Gleder meg sånn til å reise, blir ikke hjemreise samme dag så rekker å være litt turist også.
Ååå tenk å få reise på ferie nå. Jeg føler vi har sitti innelåst her oppe i nord i en evighet. Hehe. Og i tillegg reiser du hjem med en liten blasto i magen ❤️

Jeg har testet positivt 9/10 dpo ved innsett av blasto. Dvs 4/5 dager etter innsett. Skal du sette ovitrelle? I såfall vil jo dette ødelegge litt for tidlig testing.

Ååå tenk å få reise på ferie nå. Jeg føler vi har sitti innelåst her oppe i nord i en evighet. Hehe. Og i tillegg reiser du hjem med en liten blasto i magen ❤️

Jeg har testet positivt 9/10 dpo ved innsett av blasto. Dvs 4/5 dager etter innsett. Skal du sette ovitrelle? I såfall vil jo dette ødelegge litt for tidlig testing.
Tipper det er vår og varmere der, enn her i våte kalde Norge som jeg er møkkalei av etter 2år covid:knegg: og som du sier er bonusen en blasto ombord:Heartred

Kommer nok til å begynne testingen 4dager etter innsett :biggrin ingen Ovitrelle til å ødelegge tidligere..

Tenk - snart ❤️
Positiv 4 dager etter innsett med begge, tydelig strek. Hadde da testet ut ovitrelle med storesøster, med lillebror brukte jeg ingenting.

Og lev normalt, men med måte. Vi hadde omgangssyken, feber og annet drit (hurra for barnehagebarn), men lille klamrer seg fast han :)

Fulgt med litt på reisen din :) NÅ er det din tur! Testet selv svakt positivt 4 dager etter innsett med begge mine. Sørger for å ha godt blodsirkulasjon i kroppen rett før innsett, så jeg gikk en tur på ca en halv time :) også hadde jeg lest at pomfrit fra McDonald’s skulle spises rett etter innsett haha :hilarious: (måtte le litt av hva jeg fikk meg til å gjøre) ellers hadde jeg festnings-akupunktur dagen etter også.. men man finner jo sin egen greie etter å ha vært i dette gamet en stund Hehe. Jeg har SÅ troen på at det går veien for deg nå! Masse lykke til :dummy:

Tenk - snart ❤️
Positiv 4 dager etter innsett med begge, tydelig strek. Hadde da testet ut ovitrelle med storesøster, med lillebror brukte jeg ingenting.

Og lev normalt, men med måte. Vi hadde omgangssyken, feber og annet drit (hurra for barnehagebarn), men lille klamrer seg fast han :)
Fantastiske lillebror:love7
Jeg kommer til å leve like kjedelig som normalt da:knegg:

Fulgt med litt på reisen din :) NÅ er det din tur! Testet selv svakt positivt 4 dager etter innsett med begge mine. Sørger for å ha godt blodsirkulasjon i kroppen rett før innsett, så jeg gikk en tur på ca en halv time :) også hadde jeg lest at pomfrit fra McDonald’s skulle spises rett etter innsett haha :hilarious: (måtte le litt av hva jeg fikk meg til å gjøre) ellers hadde jeg festnings-akupunktur dagen etter også.. men man finner jo sin egen greie etter å ha vært i dette gamet en stund Hehe. Jeg har SÅ troen på at det går veien for deg nå! Masse lykke til :dummy:
Jeg får ikke gjort noe av dette, men har nok ok blodsirkulasjon pga blodfortynnende:)
Men satser på flaks:knegg:

Jeg får ikke gjort noe av dette, men har nok ok blodsirkulasjon pga blodfortynnende:)
Men satser på flaks:knegg:
Ja, jeg tror heller ingen av de tingene egentlig har noen spesiell virkning annet enn at jeg følte jeg gjorde “noe”! Sjansen er jo uansett større for at det går enn at det ikke går :gen014 krysser fingre for gullegget som snart begynner å spire :Heartbigred

Lykke til ❤️❤️

Lykke til i dag kjære du ❤️ Tenk at nå er dagen endelig her. Det er jo en liten evighet siden du begynte å snakke om dette, og nå står du her ❤️❤️❤️

Tusen hjertelig takk alle for lykke ønsker :love7

Da er jeg gravid til det motsatte er bevist :knegg:
Inni magen ligger en liten blasto av typen 5AB, denne fikk bade i litt EmbryoGlue før innsett. Hadde egentlig bestemt oss for å ikke gå for EG, men ombestemte oss I siste liten :knegg: når prøver vi alt.
Nå skal jeg slappe av og nyte landet som turist:Heartbigred

Last edited:
Gratulerer med innsett og kos dere ❤️

Back
Topp