Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei gode deg, så leit med så mange tøffe ting på ein gong. Kvifor kan de ikkje dra til Praha no i januar? Eg var i St. Petersburg for behandling tre gonger i 2021, midt under pandemien! Og det gjekk heilt fint, så lenge eg gjorde smitteverntiltak og karantene/testing osv. Russland er i tillegg stengt for turistar, men me fekk spesialvisum på medisinsk grunnlag, som klinikken ordna for oss OLGA-pasientar. Så då burde det jo gå betydeleg lettare å dra til Praha! Håpar de får dratt veldig snart!!!PP 72~ CD 25~ DPO 12
Lav hvilepuls og negative tester. Jeg vet vi ikke klarer å lykkes på egenhånd, men klamrer meg fast i et lite halmstrå av håp.
Praha og hente embryoet vårt utgår i januar, jævla korona.... pga min kjære sin jobb er vi usikker på om februar/mars går også. Livet kan være litt dritt.
Håper fremdeles på at 2022 skal gi oss drømmen oppfylt; vår baby
Ikke missforstå, jeg er positiv til å lykkes med embryoadopsjonen det er bare enkelte øyeblikk som drar en ned, nok en jul, nok et nytt år, nok en vinter, nok en sommer..... Livet som går videre.
Godt nytt år kjære damer, måtte alle våre drømmer komme i oppfyllelse i 2022
Planen var vel egentlig hele tiden å dra i februar, men så håpet jeg vi fikk det til i januar siden jeg har det prosjekt jeg har ansvar for i midten av februar og hele mars.Hei gode deg, så leit med så mange tøffe ting på ein gong. Kvifor kan de ikkje dra til Praha no i januar? Eg var i St. Petersburg for behandling tre gonger i 2021, midt under pandemien! Og det gjekk heilt fint, så lenge eg gjorde smitteverntiltak og karantene/testing osv. Russland er i tillegg stengt for turistar, men me fekk spesialvisum på medisinsk grunnlag, som klinikken ordna for oss OLGA-pasientar. Så då burde det jo gå betydeleg lettare å dra til Praha! Håpar de får dratt veldig snart!!!
Her er alt som normalt, ingenting som skjer akkurat nåHvordan går det med deg?❤
Lykke til og håper dere snart får innsett Håper sånn for dere
Lykke til !!
Masse, MASSE lykke til!
Masse masse lykke til ❤❤
Lykke til
Tusen hjertelig takk dere søte gode damerJeg og ble positivt overrasket over prisen på progynova! helt overkommelig pris på dem.
Masse lykke til!