Rainbowdash har fått premien vår❤️

:Heartbigred

PP 72~ CD 25~ DPO 12

Lav hvilepuls og negative tester. Jeg vet vi ikke klarer å lykkes på egenhånd, men klamrer meg fast i et lite halmstrå av håp.
Hente embryoet vårt utgår i januar, jævla korona.... pga min kjære sin jobb er vi usikker på om februar/mars går også. Livet kan være litt dritt.
Håper fremdeles på at 2022 skal gi oss drømmen oppfylt; vår baby:Heartbigred
Ikke missforstå, jeg er positiv til å lykkes med embryoadopsjonen:) det er bare enkelte øyeblikk som drar en ned, nok en jul, nok et nytt år, nok en vinter, nok en sommer..... Livet som går videre.

Godt nytt år kjære damer, måtte alle våre drømmer komme i oppfyllelse i 2022:love7

Last edited:
❤️

PP 72~ CD 25~ DPO 12

Lav hvilepuls og negative tester. Jeg vet vi ikke klarer å lykkes på egenhånd, men klamrer meg fast i et lite halmstrå av håp.
Praha og hente embryoet vårt utgår i januar, jævla korona.... pga min kjære sin jobb er vi usikker på om februar/mars går også. Livet kan være litt dritt.
Håper fremdeles på at 2022 skal gi oss drømmen oppfylt; vår baby:Heartbigred
Ikke missforstå, jeg er positiv til å lykkes med embryoadopsjonen:) det er bare enkelte øyeblikk som drar en ned, nok en jul, nok et nytt år, nok en vinter, nok en sommer..... Livet som går videre.

Godt nytt år kjære damer, måtte alle våre drømmer komme i oppfyllelse i 2022:love7
Hei gode deg, så leit med så mange tøffe ting på ein gong. Kvifor kan de ikkje dra til Praha no i januar? Eg var i St. Petersburg for behandling tre gonger i 2021, midt under pandemien! Og det gjekk heilt fint, så lenge eg gjorde smitteverntiltak og karantene/testing osv. Russland er i tillegg stengt for turistar, men me fekk spesialvisum på medisinsk grunnlag, som klinikken ordna for oss OLGA-pasientar. Så då burde det jo gå betydeleg lettare å dra til Praha! Håpar de får dratt veldig snart!!! ❤️❤️❤️

Hei gode deg, så leit med så mange tøffe ting på ein gong. Kvifor kan de ikkje dra til Praha no i januar? Eg var i St. Petersburg for behandling tre gonger i 2021, midt under pandemien! Og det gjekk heilt fint, så lenge eg gjorde smitteverntiltak og karantene/testing osv. Russland er i tillegg stengt for turistar, men me fekk spesialvisum på medisinsk grunnlag, som klinikken ordna for oss OLGA-pasientar. Så då burde det jo gå betydeleg lettare å dra til Praha! Håpar de får dratt veldig snart!!! ❤️❤️❤️
Planen var vel egentlig hele tiden å dra i februar, men så håpet jeg vi fikk det til i januar siden jeg har det prosjekt jeg har ansvar for i midten av februar og hele mars.
Her er det mange ting som må klaffe, min jobb og hans jobbreiser:wtf: i tillegg til syklusen min:bag:
Men sånn er livet, tålmodigheten må testes.
Så mulig jeg har lagt det frem litt feil, Corona er ikke bare det som gjør reisingen vanskelig. Men nå i januar har det ikke vært mulig pga korona. Fordi jeg vil være sikker på hvordan smitten er, på jobb har jeg mange sårbare nærkontakter og dra med smitte hjem hadde vært uansvarlig.
Men det blir å reise så snart alt klaffer:D

Hvordan går det med deg?❤

PP 74 ~ CD 21
Venter litt på at syklusen skal treffe rett med oppstart til embryodonationen. Noe usikker på neste syklus og prosjektet på jobb:shifty:
Men går det ikke i PP 75, nekter jeg å tilpasse meg mere til jobben og starter opp i PP 76.
Min kjære er like (u)tålmodig som meg etter på starte prosessen.:Heartred

PP 76~ CD 11~ DPO 1

Siste PP, har ikke lagt inn aksjer. Bryr meg ikke heller:hilarious:
Snart blir det å hente vårt etterlengtede og dyrekjøpte embryo og kanskje vi slipper å runde 6års prøvetid:Heartred

Hvem skulle trodd for snart 6år siden at vår reise skulle bli så lang, grusom, vond og utmattende....

❤️❤️❤️

PP 76~ CD 12~ DPO 2

Medisinene er nå klar for forhåpentligvis siste PP, håper alt går som planlagt nå.
Ikke akkurat gjort det for oss de siste årene, så nå vil jeg kassere inn alt av hell og lykke:signs003:D
Alt jeg tenker på om dagene er reisen. Håper dagene etter ikke ødelegger den psyken jeg har klart å bygge opp igjen etter alle tapene våre.
Glemte å legge ved progrestron, og Norge har ikke 100mg blodfortynnende som normal. Så jeg godtok 75mg.
Hadde egentlig sett for meg at progynova var dyrere, så fornøyd med å slippe så billig unna på medisiner. Hele prosessen vil nok koste tilsammen ca 30 000,- og det er innafor med tanke på at vi kanskje må ha noen forsøk.
20220321_183818.jpg

Lykke til og håper dere snart får innsett :Heartred Håper sånn for dere :Heartbigred

Jeg og ble positivt overrasket over prisen på progynova! :P helt overkommelig pris på dem.

Masse lykke til!

Lykke til og håper dere snart får innsett :Heartred Håper sånn for dere :Heartbigred
Masse, MASSE lykke til!
Masse masse lykke til ❤❤
Jeg og ble positivt overrasket over prisen på progynova! :p helt overkommelig pris på dem.

Masse lykke til!
Tusen hjertelig takk dere søte gode damer:love7

Back
Topp