Rainbowdash har fått premien vår❤️

PP 76~ CD 17~ DPO 7

Har stresset mye de siste dagene, da jeg skjønte cd 10 i neste syklus kommer i påsken:bag:
Og er veldig avhengig av at ultralyden bli på cd 10, alt er jo avhengig av den.
Fikk panikk kan du si:knegg: Norge stenger jo helt ned i påske, sommer og jul:wtf: noe som forsåvidt er greit. Men når man skal styre med fertilitetsverdenen DA er det viktig med tilgjengelige klinikker, også på helligdager og helg.

Det ser nå ut til at jeg skal få løst det. Nå må jeg ta en ringerunde på CD1. Planlegge gynekolog og eventuell reise :D

Last edited:
Tenk at du snart skal dra! Har flere venninner hvor eggdonasjon (eller embryo) har vært løsningen ette flere runder med egne egg..

Jeg har troen og heier ❤️

Tenk at du snart skal dra! Har flere venninner hvor eggdonasjon (eller embryo) har vært løsningen ette flere runder med egne egg..

Jeg har troen og heier ❤️
:love7Takk, har brukt hele helgen egentlig på å lappe sammen gynekolog, reise og alt det andre. Nå er det bare vente og håpe mensen samarbeider litt:rolleyes:
Godt å høre det har ordnet seg med andre, selv om jeg er realistisk på at det kan ta noen forsøk. ;)

PP 76~ CD 21~ DPO 11

Mensen nå må du spille på lag...så skal du slippe å komme på kanskje 9mnd+.
:nailbiting:
Omg småstressa eller:smiley-ashamed004 det er nå det gjelder:wav

Du, hadde lett løyet på meg en dag eller to fra eller til for at ting skal passe med påske! St Olavs sa alltid ultralyd cd 10-14 eller noe!

Mensen kom til "rett" tid og nå har jeg startet på hormoner. Håper det blir mindre humørsvingninger enn når jeg gikk på ppiller:bag:

Og første tablett progynova stoppet mensen nesten helt, men har sett det kan skjeo_O

DA skjer skjer det endelig :happy093

Mensen kom til "rett" tid og nå har jeg startet på hormoner. Håper det blir mindre humørsvingninger enn når jeg gikk på ppiller:bag:

Og første tablett progynova stoppet mensen nesten helt, men har sett det kan skjeo_O

DA skjer skjer det endelig :happy093

Hurra for oppstart! :smiley-bounce016

Gratulerer med oppstart!! Heier på deg :wav

Mange tanker for tiden.
Er det nå vi skal lykkes? Hvor mye skal vi tørre å håpe? Er vi motivert for en eventuell 2.runde?
Det surrer konstant, bra det er travelt på jobb:knegg:
Det har så langt gått bra å huske tabletter tre ganger om dagen, skal nok bli værre med 200 mg progrestron×3 =soppinfeksjon:bag:

Men fantastisk deilig å slippe å tenke eggløsning og eltesting, det har jeg gjort nesten 6år i strekk nå:wtf:

Mange tanker for tiden.
Er det nå vi skal lykkes? Hvor mye skal vi tørre å håpe? Er vi motivert for en eventuell 2.runde?
Det surrer konstant, bra det er travelt på jobb:knegg:
Det har så langt gått bra å huske tabletter tre ganger om dagen, skal nok bli værre med 200 mg progrestron×3 =soppinfeksjon:bag:

Men fantastisk deilig å slippe å tenke eggløsning og eltesting, det har jeg gjort nesten 6år i strekk nå:wtf:

Det er så herlig å slappe av, og vite at det er null press (mtp eggløsning og sex). Synes i alle fall jeg.
Nå er du snart der, og jeg håper du slipper å tenke mer på noe runde 2. Sitte på første forsøk, denne!

I morgen kl.10.00 har jeg time til ultralyd. Håper bare alt er perfekt og klart for innsett om ca 1 1/2uke.
Bra jeg har hatt påskeferie denne uken, hjernen er mest fokusert på hva som venter:rolleyes:
Om alt er bra blir innsett 21. til 23.april en gang:D

Så utrolig spennende!! Masse lykke til i morgen! Håper og krysser fingrene for alt er helt perfekt:signs003

Alt vel, ultralyd gikk perfekt. Reiser nedover torsdag og får innsett fredag :Heartbigred
Så nå håper jeg det går vår vei:wav
Så starter jeg på progrestron søndag, 4×200mg utrogestan. Har kjøpt inn canesten, soppen kommer garantert:knegg:

Last edited:
Lykke til ❤️❤️

Lurer på hvordan jeg skal få konsentrert meg om jobb i to dager:knegg:
Har startet med progrestron (utrogestan 200mg) i går, en morgen, en formiddag og to på kvelden.
Så blir noen piller om dagen, 3×progynova, 2×folat og en blodfortynnende :talk017
Har til nå hatt god kontroll på alt og ikke glemt noe.

Tenk om det går, har egentlig ikke tenkt så mye på det før nå. Har vel veldig lave forventinger, realisten i meg som snakker. Man blir skadet etter 6år med prøving, håp og knuste drømmer.
Takk for lykke ønsker :Heartred

Back
Topp