Rødt lag, slankekrigen 2012



Julita skrev:


Tøsa! skrev:
PS: Ny lagvekt 609 kg?


Ja, vi når en person forsvinner fra laget må vi trekke hennes vekt av lagvekta .


Jaa! Vi går for seier denne uka. Den har ihvertfall begynt bra, så da er det bare å fortsette i samme tralt. Jeg må slutte å snikveie meg ihvertfall, for i dag var jeg 0.7 kilo lettere enn i går, og de 0.7 kiloene hadde betydd at vi ikke kom på sisteplass om de hadde vært (ikke vært :P) der i går. Og sånt blir man jo bare sur av *plystre* .


Haha, klart det. Litt blond:P
 
i dag skal jeg endelig trene igjen!!!
hehe...
har hatt tilvenning i bhg på minsta, men det går så bra at i dag drar jeg på treningssenteret...

så da blir det en dobbeltime med zumba og pilates...
deilig!!!
 
å.....
jeg er dårlig!!!
skikkelig uggen i magen, og kvalm...
må bare spise det jeg klarer når jeg klarer, så gleder meg ikke til mandag!!
håper dere andre har en bedre uke...
 


Tøsa! skrev:


Julita skrev:


Tøsa! skrev:
PS: Ny lagvekt 609 kg?


Ja, vi når en person forsvinner fra laget må vi trekke hennes vekt av lagvekta .


Jaa! Vi går for seier denne uka. Den har ihvertfall begynt bra, så da er det bare å fortsette i samme tralt. Jeg må slutte å snikveie meg ihvertfall, for i dag var jeg 0.7 kilo lettere enn i går, og de 0.7 kiloene hadde betydd at vi ikke kom på sisteplass om de hadde vært (ikke vært :P) der i går. Og sånt blir man jo bare sur av *plystre* .


Haha, klart det. Litt blond:P

emoticon

God bedring, solstråla!
Jeg skal på timesspinn og løpe 6 km i ettermiddag, så jeg skal gjøre mitt^^. Gleder meg til helg! Det har vært en laaang uke.

 
God bedring Solstråla!

og- godt jobbet Julita!!

Selv har jeg gått på en liten godt og matsmell i dag og vært ekstremt trøtt...men i morgen håper jeg på en god og hard treningsøkt. Krysser bare fingrene for at jeg ikke ødelegger for laget når vi veies på mandag...Lover å jobbe litt hardere i helgen!
 
 
tror nok dere mister en deltaker til denne uka...
jeg og minsta er begge syke med feber og greier, og vekta går nok veldig den gale veien...

 


solstråla skrev:
tror nok dere mister en deltaker til denne uka...
jeg og minsta er begge syke med feber og greier, og vekta går nok veldig den gale veien...


da har det gått et døgn, formen er bedre, og jeg lurte meg til en snikveiing i dag...
-likt med forgje mandag!!

så nå skal jeg sette alle kluter til, ikke stappe mer fy-mat som trøst, og kanskje klare å bidra med noen få gram i morgen!!
 
Hvordan har det gått denne uken jenter?har ikke fått trent men måtte snikveie meg i dag og jeg har gått ned 800gr:-) får håpe det holder seg til i morgen:-)
 
Hei jenter, 

Godt jobbet Grete 88!
og godt at du er bedre Solstråla:)

Veide meg i går og ble veldig fornøyd.
Veide meg i dag og ble veldig misfornøyd...

Fikk mensen ordentlig for første gang siden jeg fikk lille tulla så håper at 1 av kiloene på vekta er borte til i morgen, men tror uansett ikke jeg har gått opp siden sist. Så vi får bare vente og se...

I morgen har jeg booket dobbeltime! Først zumba og så satsbox- gleder meg:)
 
jippi!!!
jeg vet at 300 gram nedgang ikke er så mye akkuratt, men når man er forbredt på 2 kg opp er det deilig....
hehe...

så får vi håpe dere andre har gått ned mer, slik at vi alle kan kjempe videre sammen en uke til!!
 
Nå har jeg sendt inn vekta, men skulle venta, for nå kjenner jeg at jeg må på do

Men, jeg har ikke gått ned all verden, halvkilo bare. Jaja. Er i rute, så er fornøyd:)
 
Da var tiden for veiing kommet her også.
Gikk ned 0,5 kg.
Hadde jo som mål å gå ned 1 kg i uken, men har jo nettopp fått mensen så tar jeg det i betraktning så er jeg ikke så misfornøyd.

Regner bare med at jeg går ned sinnsykt mye til neste uke!!!
Hvis jeg går videre da.
 
Kjempe bra jobbet jenter:-)
 
Jeey! Bra jobba oss :D
 
Bra jobbet jenter, vi klarte det vi sa vi skulle!
 
nå er jeg skikkelig deppa her...
har nesten ikke fått trent på over en uke!

først var det tilvenning i bhg, så ble både minsta og jeg syk..
ikke fikk jeg trent i går heller, for hadde kontroll på helsestasjonen som krasjet med dagtreninga, og gubben har fast trening på mandagskveld..

så i dag gledet jeg meg veldig, det er en gjesteinstruktør denne uka, så var bare såååå spent!!
- gjett hvem som har reagert på vaksinene sine, og nå sover søtt i senga i stedenfor å være i bhg og feire bursdagen sin...

blæ....

-må få samlet meg etterhvert, og trent litt her hjemme!!
 
Ja, jaggu gjorde vi ikke det :D. Men vad sägs.. vi går for seier nummer 2 neste uke, sant .
 
Treningslogg, slankekrigen 2012.
Jeg bruker runkeeper når jeg løper, så jeg har jo oversikt over hvor langt jeg springer etc., men jeg tenkte kanskje at det kunne vært artig å hatt det samla i ett innlegg her også . Kanskje flere har lyst å lage seg treningslogg i tråden vår, så kan vi bli inspirert av hverandre^^

tirsdag 24. januar: 7.3 km/55 minutter jogging. Ei veeldig rolig joggeøkt. Var litt slapp i kroppen etter at lillebølla holdt meg våken halve natta, og dessuten hadde vannet mitt frosset til is i løpet av ei natt i bilen, så fikk bare fylt flaska mi halvfull^^.
onsdag 25. januar: Fri
torsdag 26. januar: 4.4 km/30 minutter intervall. Har nytt program på micoachen (som jeg ikke har brukt på way lenge, så dette var da innløpinga. Neste økt skal være 20 minutter og litt hardere, men den tar jeg på lørd/søndag. Skal gi blod i morra, så da blir det ikkeno trening ihvertfall.
fredag 27. januar: Fri
lørdag 28. januar: Sjuk :/
søndag 29. januar: Enda forkjøla nok til at jeg ikke orker løpe. 

mandag 30. januar: 4.3 km/30 minutter intervall. 10 minutter styrketrening mage/bein ;P. Er enda snufsete og litt slapp, så tok det rolig i dag. Tenkte jeg skulle løpe i morra også. Beina var forbausende lette, egentlig. Positivt overraska der, siden jeg kjente meg så tung i hodet. Nöjd!
søndag 5.februar: 4.4 km/30 minutter intervall.
mandag 6. februar: 4.3 km/30 minutter jogging. Jeg skulle egentlig ha ei recovery-økt, men jeg klarte ikke helt å holde meg til rett pulssone. Tror kanskje jeg må ta løpetesten på nytt igjen, for det var skikkelig vanskelig å være innafor sonen, så jeg suksessrata var 10% ellerno :P. I morgen er det ny intervalløkt. Håper på ny løperekord i februar, og krysser fingrene for at jeg endelig er ferdig med å være sjuk.
torsdag 9. februar: 4.6 km/30 minutter intervall, 10 minutter/1.5 km ellipsemaskin - oppvarming. 63% suksessrate, skal ta løpetesten på nytt for jeg er i bedre form nå enn jeg var da jeg sprang den inn, noe som gjør at sonene jeg skal ligge innenfor ikke stemmer.
lørdag 11. februar: 4.9 km/35 minutter intervall
 
Så kjipt, solstråla. Det er skikkelig kjedelig når man ikke får trent og har mentalt forberedt seg på det og er toppmotivert. Samme greia her i går, jeg skulle på corebar for første gang på lenge, og så bare passa det ikke med resten av timeplanene her, så jeg måtte bare avbooke. Og da ble jeg så leds at jeg ikke gadd å dra å løpe senere på kvelden heller.
Håper dere har hatt deres del av sjukedager nå. Er jo ofte litt ekstra i forb. med barnehageoppstart, men det pleier å gå seg til utover :).
 
må nok regne med flere sykedager, siden hun begynte for en uke siden, men fåt håpe de ikke fortsetter å bli så tette at jeg ikke får trent i det hele tatt!!
hehe...
og, så får de gjerne komme på dager hvor jeg kan trene på kvelden.. hihi...

siden minsta jo skulle feire bursdag i bhg i dag, ligger det en pose muffins på benken her.
og får ikke jeg trent regelmessig, klarer jeg bare ikke å spise kun ja-mat!!

så jeg røk på 4 sjokolademuffins gitt!!
det smakte nydelig, humøret ble bedre, og magen dårlig... hihi...

tåler virkelig ikke sukker og hvetemel lenger, altså!

men fikk fjernet det svarte humøret, så nå vet jeg at jeg skal få til en ok trening her hjemme!!
og trening hjelper alltid...

 
Back
Topp