Rødt lag, slankekrigen 2012

her er min treningslogg:

tirsdag   24/1: 20 min styrketrening hjemme
onsdag  25/1: 60 min body art + 60 min dance
torsdag  26/1:
fredag   27/1: 60 min corebar + 20 min på tredemølla.... puh...
lørdag   28/1: ca 1 time styrke på studio + 15 min på tredemølle, mest jogging!!!
søndag  29/1: 180 min skitur, 2,4 mil
mandag 30/1:
tirsdag   31/1:
onsdag    1/2:
torsdag   2/2:
fredag     3/2:
lørdag     4/2:
søndag    5/2:
 
Da jenter har jeg bestemt meg for å gå tur hver dag. Siden jeg sliyer med å få opp motivasjon med trening hjemme så kan kanskje disse gåturene mine være med å bidra litt i vektnedgang og kanskje motivasjon:-)
 
ja, gåturer er alltid forfriskende og motiverende for meg, hvertfall!!
det var sånn jeg kom i gang i april en gang... hehe...
 
Samme sak for meg (altså det at gåturer fikk meg i gang 8)), hadde ei løype som jeg gikk hver kveld, og hver kveld prøvde jeg å gå den litt fortere enn kvelden før.

Håper dere har hatt ei fin uke, chicks! Jeg har, men gjett om jeg gleder meg til helga. Det blir første hjemmehelg på ei stund, og den skal nytes :D
 
Min treningslogg

26/1: 2,8km/rask gange, 5 min rockering(er i startfasen så har ikke lært meg det helt enda)
27/1:
 
Freeeedag :D:D
Jeg er i så godt humør for tiden^^. Tror det er treninga som begynner å virke :). Når jeg ikke kom meg i gang med noe som helst før i midten av januar følte jeg meg som den slappisen, men nå begynner det å gå seg til. 

Har dere planer for helga?
Vi skal litt rundt omkring i bursdager, basseng og fotballturneringer, men jeg har ikke så mange planer utenom det. Fikk et tilbud om et glass vin eller to ute i dag som jeg takka ja til (så tar vi hjemmekveldene på lørdag og søndag heller :p). Men først står kakefredag og vinlotteri på planen. Ha en fin fredag :)
 
denne helga har vi barnefri, gubben skal feste i kveld, og jeg skal bare ta det med ro!!!
eller, skal trene i morgen, og laang skitur på søndag, men bortsett fra det skal jeg hvile!! hihi...
 
Er sååå spent på morgendagen. har en dårlig følelse:-/ men det er min egen feil. føler ikke jeg energi til å trene eller tid for den saksskyld. så da prøver jeg det beste jeg kan med maten. masse lykke til jenter:-)
 
da har jeg trekt meg fra slankekrigen...
det skjer så mye her hjemme, pluss at jeg sliter veldig med å finne balansen mellom å spise for å trene hardt og å spise for å gå ned i vekt...
som et resultat, har jeg denne siste uka spist sukker hver dag!!!
-og jeg lever lavkarbo....

ikke får jeg trent som jeg skal, ikke hjelper jeg laget på noen måte, og kostholdet mitt går rett vest...

så, da ønsker jeg dere lykke til videre, og går tilbake til å spise det som gjør godt for meg, og ikke gjør meg tynnere...
ironisk nok gikk jeg ned fortere da, så...

lykke til!!!
 
Masse lykke til videre solstråla:-) ser nok ut til at jeg ryker ut i kveld siden vi ikke har noe spesiell nedgang. men var forberedt på en oppgang uansett jeg. tror treningen skal gå litt bedre nå fremover for jeg har begynt på noen tabletter som gir meg mer energi. de siste 2årene har jeg hatt store prob med energien min så har hatt store problemer med å få gjort noe. men nå ser det lysere ut:-)
 
Lykking oppdaterte ikke, så det er ingen som ryker denne uka. Vi hadde jo et enkelt regnestykke idag, og gikk i 0 gett. Vi får ta det igjen denne uka 
 
Dumt hun ikke oppdaterte:-/ men bra for meg på en måte:-P hadde flaks dr gitt! skal skjerpe meg uka som kommer!
 
Huff... ikke fornøyd med egen insats!! denne uken er full sjerpings!!
 
Ja, nå er det bare fem hoder og ti bein igjen på laget vårt - så nå er det bare å gi jernet 
Det har gått skikkelig sakte med meg denne slankerunden, har ikke gått ned 2 kilo enda engang, så jeg håper det løsner snart. Er ikke av den utålmodige typen, men nå begynner det å bli nok 0.pico%-tall. SÅåå - målet mitt denne uka er å gå ned ett kilo 
 
Hei Jenter,
Beklager at jeg ikke fikk sendt inn vekten i går. Forrige uke var helt kaos og andre ting enn skravling på nett måtte prioriteres. Men jeg hadde ikke tenkt til å gi meg. Begynte derfor friskt i går med å få på vekta, og var fornøyd med resultatet. Så forsvant nettet mitt før jeg rakk å sende inn resultater og så ballet det på seg utover dagen. Lillefrøken får 4 tenner samtidig, naboen trengte hjelp osv så Slankekrigen gikk dessverre i glemmeboken...helt til jeg våknet i dag tidlig. Jeg kommer til å fortsette opplegget og får ha min egen slankekrig her hjemme;) Dere får ha masse lykke til, og jeg kommer til å dumpe innom av og til og følge med på dere!
 
Lykking. Kan du ikke fortsette i wildcard da også kan du komme tilbake i finaleuken?
 
Lykke til med egen slankekrig, Lykking :). Du kan jo melde deg på i wildcard :) Ting kan skje som gjør at vektoppdateringer og sånne greier går i glemmeboka, no worries. 
 
Lykke til videre lykking!!! Skulle vært mandag i dag gitt,da hadde jeg slanket meg mer!! Nå skal jeg få barna i seng og så er det rett på trening!! Kjenner motivasjonen er tilbake! I går bakte jeg knekkebrød med valnøtter i! De var digg! Og så har jeg fått dilla på Pukka sin detox tea!!!
 
Lykke til videre lykking:-) det er fort gjort å glemme sånne ting.
 
Her var det stille........... Dere har vel ikke gitt opp hele gjengen?
 
Back
Topp