Rødt lag, slankekrigen 2012

Hei jenter. Har ikke vært så aktiv pga mye jobbing og bursdag og tur på byen;) Men denne uken håper jeg ikke blir like travel;) Jeg skulle vært og trent i dag, men har fått halsbetennelse og forkjølelse så orket ikke, krysser fingrene for at jeg er bedre i morgen så jeg kan ta men en lang tur... Hva er treningsplanene deres denne uken?
 


Tøsa! skrev:
Jeg gikk ned 2,9 faktisk...
Men jeg var stappfull etter nyttårsaften og da, så det er ikke så rart.
Kommer nok til å minke saktere nedover.



Oi! Jeg trodde du kom til og bli denne ukens superslanker med den nedgangen der! Vi tar de neste uke;) Må være kjempemotiverende å gå ned så mye på en uke!
 


Misslead skrev:


Tøsa! skrev:
Jeg gikk ned 2,9 faktisk...
Men jeg var stappfull etter nyttårsaften og da, så det er ikke så rart.
Kommer nok til å minke saktere nedover.



Oi! Jeg trodde du kom til og bli denne ukens superslanker med den nedgangen der! Vi tar de neste uke;) Må være kjempemotiverende å gå ned så mye på en uke!


Egentlig ikke, for jeg vet at det er mest fordi jeg var stappa:P
Jeg veide faktisk 3-4 kg mindre enn startvekta før jula starta så jeg er litt misfornøyd i utgangspunktet:P
Men, joda, det hjelper på!
 
da er en ny uke i gang, og her har jeg planer om å trene bittelitt mindre, men være aktiv her hjemme...

og dere da?
hva er ukas slagplan?
 
Min slagplan er å trene bittelitt mer. Dvs. mer enn ingenting som det ble forrige uke. I går var jeg og dansa tango hele kvelden, og i kveld og på torsdag skal jeg løpe. Jeg og sambo må fordele kveldstreninga litt oss imellom, i tillegg til at størstemann skal på trening tre dager i uka, så det er litt av en kabal å få til å gå opp. Jeg er spent på hvordan det blir når vi får tre til som skal drive med sine ettermiddagsaktiviteter. Privatsjåfør søkes!
Ha en fin tirsdag, jenter :D
 
hehe.... høres ut som en vanskelig kabal, Julita!!

her er vi bare to voksne og et barn med aktiviteter, pluss at jeg må koordinere min trening med ei veninne som også har barn...
jeg har nemlig ikke førerkort!!

men, på den andre siden, går både jeg og denne veninnen min hjemme, og vi er begge like hektet på trening..
-og fra neste uke av skal minsta gå i barnehagen!!!
 
uff.... i går gikk jeg på en tåpelig smell...
endte opp med å spise to skåler is med sjokoladesaus, bare fordi veninna til eldstejenta nevnte at det hadde vært godt med is!!
hehe...
prat om dårlig karakterstyrke, a....

men, men...ny dag, nye muligheter
startet bra, med en dobbel saltime, og har planer om å være streng med kosten også!!
 
Utrolig lett å gå på smeller!! Selv har jeg klart meg fint denne uken, har bakt meg knekkebrød, og når suget kommer tar jeg meg helle et knekkebrød!! Fumker for meg! Nå har jeg nett kommet hjem fra en spinningstime! I går hadde jeg 30 min step og 30min MRL!! I morgen venter step dance!!
 


solstråla skrev:
uff.... i går gikk jeg på en tåpelig smell...
endte opp med å spise to skåler is med sjokoladesaus, bare fordi veninna til eldstejenta nevnte at det hadde vært godt med is!!
hehe...
prat om dårlig karakterstyrke, a....

men, men...ny dag, nye muligheter
startet bra, med en dobbel saltime, og har planer om å være streng med kosten også!!



Hehe, det kunne jeg også fint gjort:p I dag har jeg trent 30 day shred, men ikke vært flink med kosten. Spiste to porsjoner til middag også... Fikk mensen i dag og alt jeg har lyst på er sjokolade!! Håper suget er vekke i morgen... I dag har vi bestille sydentur, så håper det hjelper litt på motivasjonen at jeg må i bikinien om et halvt år;)
 
Det kan skje den beste, solstråla ;D. Denne uka har gått så utrolig fort, snart er det helg igjen, jo! Craazy. I morgen skal jeg se om jeg får anledning til å dra på joggesko-shopping. Jeg trenger nye, men jeg har egentlig ikke lyst å kvitte meg med d gamle, for de er så gode å løpe i. Men kan ikke springe rundt med hull på tåa^^. Sydentur hørtes utrolig deilig ut, misslead. Og bikinien en god motivasjon for å holde seg i skinnet. Min motivasjon er at når jeg er på førgravidvekt igjen skal jeg ha bukplastikk og fikse magemusklene. Håper å være klar til forsommeren, så har jeg 2 mndr sommerferie å komme meg på :).
 
ååååå....
buklast og fikse magemuskler er min ultimate belønning også!!!
skikkelig nedtur å trene så mye jeg gjør, -begynner å se muskler her og der, men likevell ser jeg ut som on jeg er gravid i 4-5 mnd...

men er det ikke lang ventetid?
eller skal du ta privat?
 
Jeg får det dekka, men skal ta det på et privat sykehus så ventetida er 2-6 uker. Jeg fikk først avslag på å få dekka det da den gamle legen min søkte om å få gjort det på off. sykehus, men så skifta jeg lege og den nye legen min søkte på privat, og da fikk jeg det dekka + at ventetida ble 2-6 uker istedenfor 3-6 mndr.
 
ok... det var et flott tips, Julita!!
skal sjekke med legen etterhvert...
hadde vært deilig å få tatt det i sommer, ja!
 
God lørdag!
Hva skal dere gjøre i dag da?
Vi har nettopp spist frokost og skal etterhvert fordele oss på svømmehall, ukehandling og ishall. Jeg liiiker lørdager! I kveld skal jeg på ordentlig jentefest. Har ikke vært ute i det nye året, så jeg gleder meg :D. Venninna mi som bor i utlandet er i byen denne måneden, så det blir akkurat som i gamle dager :)
Ha en fin, frisk og sprek lørdag ;D
 
heisan alle!!
jeg har akkuratt kommet hjem fra en lang, deilig skitur...
og resten av helga skal jeg restituere!!!

spent på mandag, men...
vanskelig å legge om kosten enda, siden jeg har økt karboinntaket har også søtsuget kommet tilbake!!
 
Blæh!
Denne uka håper jeg dere har vært flinke, for jeg har ingen nedgang :/
Har hatt to middagsselskaper denne uka, og har drukket vin, og da blir det gjerne litt skjærings.
Har vært flink ellers da, men det er nok til at det ikke går ned her i gården.
F**n altså! Vannvogna imorra:P
 
Det går nok bra, Tøsa. Jeg er litt spent sjøl - var på fest igår, og tror ikke boogiewooginga veier opp for halvlitrene :P, menmen. Man må leve i slankinga.

Angående veiinga imorra hadde det vært suupert om dere kunne sende meg resultatet deres i god tid før 19 om det er mulig - jeg er vanligvis på tango på mandagene, og det begynner ikke før 19.30, men i morra er han jeg danser med bortreist, så da drar jeg på spinning istedenfor og det begynner klokka 19, så jeg drar hjemmefra før den tid. Håper det ikke er et problem for noen :)
 
jeg er også meget spent på morgendagen..
har slitt med maten denne uka, med flere "sprekker" og alt for lite vann utenom treninga...
skjerpings denne uka!!!

-edit: glemte å si at det ikke er noe problem å oppdatere tidlig for meg, hvertfall!!
 


solstråla skrev:
jeg er også meget spent på morgendagen..
har slitt med maten denne uka, med flere "sprekker" og alt for lite vann utenom treninga...
skjerpings denne uka!!!

-edit: glemte å si at det ikke er noe problem å oppdatere tidlig for meg, hvertfall!!


Signerer alt!
Har i tillegg jobbehelg, og er alt for lite flink til og motstå fristelser på natten... + at jeg fikk mensen denne uken, krysser fingrene for at jeg ikke er gått opp ihvertfall...
Gleder meg til ny uke, da skal jeg virkelig stå på :D


 
Jeg står på stedet hvil:(
Men jeg får trøste meg med at jeg gikk ned en del sist gang:)
 
Back
Topp